bijna had een vriend van me geen telefoon meer!
Liepen met zn 2en door in de vroege ochtend alweer door de kalverstraat, komt er oppeens neger op me af, en vraagt wil je pillen, ik zeg NEE. We lopen door, hij ook achter ons aan, en vraagt wil je wiet ik zeg NEE. We lopen door en hij ook achter ons aan. Vraag ie heb je geld? We zeggen NEE, we lopen door hij ook achter ons aan. Vraagt ie of we ook geen 2 euro bij ons hebben, we zeggen NEE en lopen door met hem nog achter ons aan.
Kwerd al best geirriteerd door die killie, vraagt ie heb je pokkie, ik zeg nee, mn beltegoed is op. Hij zegt maakt niet uit ik doe mn simkaart erin, ik zeg kan niet zit simlock op, hij zegt kan wel ik heb zelfde provider als jou, ik zeg dat weet je niet, hij zegt wat schreeuw je dan, ik zeg KILLLIE je krijgt niets van ons.
Vraagt hij aan die gozer met wie ik was, heb je pokkie hij zegt ja en laat gewoon zien (beetje dom, beetje veel

in Item) hij heeft zo'n Nokia, dus die neger pakt hem en loopt weg, ik erachter aan en begin beetje te praten

die killie vet moeilijk doen enzo, op gegeven moment dacht ik, mmhh hij ziet er niet echt slim uit, daar moet ik profijt van maken.
Dus ik beetje mezelf beetje groot maken, en beetje stoer tegen hem doen, nah we raakte beetje in

en gebeurde verder niets, we liepen alleen verder het donkere straatje in. Dus ik op een geveven moment keiahard tegen die gozer schreeuwen van dat mn vader hoofdcommesaris is bij politie, en het werkte ook nog

dus hij gaf die telefoon snel terug en wij liepen weg om hoekje, daarna maar snel naar taxie toe...
kheb eff die schets ervan gemaakt;
WAAR IS DIE &#@&@&@POLITIE wanneer je ze nodig hebt!