Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 08:48
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Stel dat je hoort dat een professionele moordenaar je over 2 weken komt doden; wat doe je dan?

Ff wat meer stellen.
- Deze moordenaar heeft nog nooit gefaald, iedereen die op zijn 'lijste' kwam is op gespecificeerde dag gedood.
- Hij weet wat jij doet, en waar je bent. Dus als je hem opwacht met een wapen dan weet hij waar je op hem wacht en dat je een wapen hebt. En ook hoe goed je met het wapen bent. Daarnaast weet hij ook alles over je omgeving enzo (tot aan de geheime gangen in het gebouw waar je hem op wacht).
- Jij hebt net €100.000 gekregen waarmee je kan doen wat je wilt (dus 2 weken genieten of 2 weken knokken)
- Je hebt verder geen verplichtingen gedurende die twee weken
- De politie gelooft geen snars van je verhaal en helpt je dus niet.
- Meneer moordenaar is de slechtste niet; hij is 'nobele' type moordenaar dat je laatste wensen gunt en je op het laatst nog tijd geeft en je doodt zoals je wilt... als je je al hebt overgegeven. - gaat niet op als je hem met een machinegeweer opwacht. - en hij weet het dus ook als je zegt dat je je hebt overgegeven maar ondertussen een uzi onder je jas hebt zitten.
- De mensen om wie jij geeft en die om jouw geven geloven je wel.

- Verstoppen is ook zinloos; hij weet waar je bent en heeft de mogelijkheden om je overal te volgen.

Twee keuzes; genieten van je laatste 2 weken of een strijd beginnen die je eigenlijk niet kunt winnen... - wat is jouw keus? (treed bij voorkeur in detail; - dan snap ik er meer van)
Oud 14-08-2002, 09:52
Joël
Joël is offline
1. Je laat alle omstandigheden zo zijn dat ieder gezond persoon wel MOET kiezen om op te geven.

2. Dit is een typisch kantine topic. "Stel je voor dat je nog 1 dag te leven heb", "Wat zou je doen als...".

Ik heb gesproken.
Oud 14-08-2002, 10:57
Verwijderd
die hypothetische moordenaar is zo 'goed' dat het voor mij praktisch onmogelijk is om aan hem te ontsnappen. ik zou die 100.000 euro gebruiken om 2 weken luxe te leven en afscheid te nemen van al m'n vrienden/familie.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:20
Soulflame
Soulflame is offline
Ik zou proberen nog zoveel mogelijk goed te doen in mijn leven, en meer risico nemen dan normaal. Dus zelfs voor treinen springen om iemand te redden ofzo. Totale vreemden helpen dus.

En als ik de week overleef zou ik of van een berg springen, of dat ik een pilletje kan nemen. Als ik van de berg afspring is dat meer om de eer aan mezelf te houden, maar da's wel bloederig voor wie het op moet ruimen... het pilletje misschien omdat dat pijnloos is en geen troep achterlaat (en misschien zijn mijn organen nog te gebruiken voor donor ofzo..)
Oud 14-08-2002, 11:28
Rioto
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Stel dat je hoort dat een professionele moordenaar je over 2 weken komt doden; wat doe je dan?

Ff wat meer stellen.
- Deze moordenaar heeft nog nooit gefaald, iedereen die op zijn 'lijste' kwam is op gespecificeerde dag gedood.
- Hij weet wat jij doet, en waar je bent. Dus als je hem opwacht met een wapen dan weet hij waar je op hem wacht en dat je een wapen hebt. En ook hoe goed je met het wapen bent. Daarnaast weet hij ook alles over je omgeving enzo (tot aan de geheime gangen in het gebouw waar je hem op wacht).
- Jij hebt net €100.000 gekregen waarmee je kan doen wat je wilt (dus 2 weken genieten of 2 weken knokken)
- Je hebt verder geen verplichtingen gedurende die twee weken
- De politie gelooft geen snars van je verhaal en helpt je dus niet.
- Meneer moordenaar is de slechtste niet; hij is 'nobele' type moordenaar dat je laatste wensen gunt en je op het laatst nog tijd geeft en je doodt zoals je wilt... als je je al hebt overgegeven. - gaat niet op als je hem met een machinegeweer opwacht. - en hij weet het dus ook als je zegt dat je je hebt overgegeven maar ondertussen een uzi onder je jas hebt zitten.
- De mensen om wie jij geeft en die om jouw geven geloven je wel.

- Verstoppen is ook zinloos; hij weet waar je bent en heeft de mogelijkheden om je overal te volgen.

Twee keuzes; genieten van je laatste 2 weken of een strijd beginnen die je eigenlijk niet kunt winnen... - wat is jouw keus? (treed bij voorkeur in detail; - dan snap ik er meer van)
wat is zou doen ...... kogelvrij vest ... een tank kopen + een hoop guns , tja wie zou er nou winnen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:21
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Soulflame schreef:
Ik zou proberen nog zoveel mogelijk goed te doen in mijn leven, en meer risico nemen dan normaal. Dus zelfs voor treinen springen om iemand te redden ofzo. Totale vreemden helpen dus.

En als ik de week overleef zou ik of van een berg springen, of dat ik een pilletje kan nemen. Als ik van de berg afspring is dat meer om de eer aan mezelf te houden, maar da's wel bloederig voor wie het op moet ruimen... het pilletje misschien omdat dat pijnloos is en geen troep achterlaat (en misschien zijn mijn organen nog te gebruiken voor donor ofzo..)
ja ik ook wel zoiets; alleen heb ik niet zo'n zin om op het perron te gaan staan wachten tot ik iemand kan redden gelukkig mag je zelf de manier kiezen van de killer dus ik zou hem dan om een pilletje vragen. verder zou ik met dat geld wel met leuke mensen wat leuke dingen gaan doen voor die tijd en proberen me niet druk te maken verder over de tijd die steeds korter wordt waarin ik steeds meer doen wil.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:53
Rerisen Phoenix
Citaat:
Maypole schreef:

wat is zou doen ...... kogelvrij vest ... een tank kopen + een hoop guns , tja wie zou er nou winnen
Zo heb je inderdaad meer kans om te winnen. - misschien zelfs groot; - alleen oppassen voor anti-tankwapens.

Maar als je hem nou opwacht op goede plek;

Maar wordt wel moeilijk om voor €100.000 een tank te krijgen . - maar het is wel te doen denk ik. Bijvoorbeeld naar een stel rebellen gaan; voor dat geld mag je zeker een tank huren; zeker als je daarna nog mee doet met bevrijdingscampagnes.

Maar hier gaat dus wel al je geld en tijd aan op. - ik zou denk ik ook iets dergelijks doen. Kogelvrij vest, "guns, lots of guns". En natuurlijk 'boobytraps'... hij weet dan wel dat ze er zijn maar wat heb je daaraan als een asshole je erop gooit (ok, ik denk te positief). - ik denk dat ik naar Rusland ofzow ga, veel wapens en hulp te koop e.d. - en ik zou zo snel mogelijk een gebouw kopen/huren dat een goede 'deathmatch' arena is (met goede plaatsen voor campers) waar ik dan de hele tijd train... - ik ben dan niet op niveau killer. Maar ik heb zeker meer kans...

Ergens denk ik ook aan 2e optie... - €100.000 + wat geld dat ik wel van familie & vrienden kan krijgen is net genoeg voor cryogene suspensie. Dan ga ik naar alcor en wacht daar op meneer killer. En dan verzoek ik hem of hij mij om wil brengen door personeel alcor me te laten invriezen .

ik denk dat dat 15% vs. 5% is... - dus toch deathmatchen - (waar zijn de cheats )

nu ff reageren.
Citaat:
Joël schreef:
1. Je laat alle omstandigheden zo zijn dat ieder gezond persoon wel MOET kiezen om op te geven.

2. Dit is een typisch kantine topic. "Stel je voor dat je nog 1 dag te leven heb", "Wat zou je doen als...".

Ik heb gesproken.
1. Nee, om te beginnen kan je een kans hebben. En ten tweede zijn er mensen (zoals ik) die liever dood gaan terwijl ze denken dat ze aan het winnen zijn dan dat ze dood gaan als ze denken dat ze dood gaan.
2. Nee; het gaat om dergelijke filosofische motieven als ik bij punt 1 stelde.

Citaat:
Just Johan schreef:
ja ik ook wel zoiets; alleen heb ik niet zo'n zin om op het perron te gaan staan wachten tot ik iemand kan redden gelukkig mag je zelf de manier kiezen van de killer dus ik zou hem dan om een pilletje vragen. verder zou ik met dat geld wel met leuke mensen wat leuke dingen gaan doen voor die tijd en proberen me niet druk te maken verder over de tijd die steeds korter wordt waarin ik steeds meer doen wil.
Je hebt er toch moeite mee he? - je wilt niet dood gaan terwijl je denkt dat je dood gaat. - waarom niet voor de agressieve aanpak gaan?
volgens mijn filosofie kan je dan zelfs niet dood gaan. Bijvoorbeeld; je springt schietend naar beneden en plots schiet hij in je kop. Dat merk je niet; je laatste gedachte was "you're dead meat". - je bent eigenlijk nooit dood gegaan. Je bent gewoon verdwenen en merkte er zelf niks van.
Als je afwacht dan is je laatste gedachte: 'nu ga ik dood' - en dan ben je echt doodgegaan...
Oud 14-08-2002, 13:13
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

Je hebt er toch moeite mee he? - je wilt niet dood gaan terwijl je denkt dat je dood gaat. - waarom niet voor de agressieve aanpak gaan?
volgens mijn filosofie kan je dan zelfs niet dood gaan. Bijvoorbeeld; je springt schietend naar beneden en plots schiet hij in je kop. Dat merk je niet; je laatste gedachte was "you're dead meat". - je bent eigenlijk nooit dood gegaan. Je bent gewoon verdwenen en merkte er zelf niks van.
Als je afwacht dan is je laatste gedachte: 'nu ga ik dood' - en dan ben je echt doodgegaan...
nouw... eindelijk een keer een situatie waarin m'n verleden me te hulp komt misschien ik heb geen angst voor de dood zelf; de manier waarop is wat anders, maar gelukkig heeft meneer de killer een pilletje in z'n tas en een bewust mooi afscheid geeft misschien ook wel wat voldoening. Verder denk ik dat ik gewoon geen kans maak; ik heb geen connecties met terroristische organisaties en totaal geen ervaring met vuurwapens; kan ook nog weleens zo zijn dat ie m'n plannen doorziet en gewoon een bom plaatst in het cryogene-suspensie-centrum; dan liever een pilletje en een mooi afscheid.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 13:41
Rioto
booby traps .. en een hoop mensen die met me mee vechten .. the brotherhood
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:15
Soulflame
Soulflame is offline
Rerisen Phoenix;
Je spreekt jezelf een beetje tegen;

Citaat:
Verstoppen is ook zinloos; hij weet waar je bent en heeft de mogelijkheden om je overal te volgen"
en
Citaat:
Maar hier gaat dus wel al je geld en tijd aan op. - ik zou denk ik ook iets dergelijks doen. Kogelvrij vest, "guns, lots of guns". En natuurlijk 'boobytraps'... hij weet dan wel dat ze er zijn maar wat heb je daaraan als een asshole je erop gooit (ok, ik denk te positief). - ik denk dat ik naar Rusland ofzow ga, veel wapens en hulp te koop e.d. - en ik zou zo snel mogelijk een gebouw kopen/huren dat een goede 'deathmatch' arena is (met goede plaatsen voor campers) waar ik dan de hele tijd train... - ik ben dan niet op niveau killer. Maar ik heb zeker meer kans... "
Als hij je overal kan volgen en hij echt zo goed is zal hij dus wel iets tegen je hebben en kan je niet ontsnappen.
Dus hiermee zou je wel de hele tijd bezig zijn (met het regelen van die wapens). Het kan zijn dat je dit ok vind, omdat je dus 'vechtend' te onder bent gegaan.. dat kan ik begrijpen, ook al ben ik het er niet mee eens.

Just Johan;
Ja, ik ga ook niet wachten bij het perron of er iets gebeurd, maar door gewoon in de stad te gaan lopen vergroot je de kans al dat er iets gebeurd dan in een of ander gehucht enzo. Dus zou ik wel naar de stad gaan of iets dergelijks.

Ik zou wat ik over heb aan het geld (ga niet alles uitgeven... heb ik toch maar een paar dagen plezier van.. gewoon normale dingen kopen), doneren ofzo.
Oud 14-08-2002, 15:00
Rerisen Phoenix
Citaat:
Soulflame schreef:
Rerisen Phoenix;
Je spreekt jezelf een beetje tegen;

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Verstoppen is ook zinloos; hij weet waar je bent en heeft de mogelijkheden om je overal te volgen"
--------------------------------------------------------------------------------

en

quote:
Maar hier gaat dus wel al je geld en tijd aan op. - ik zou denk ik ook iets dergelijks doen. Kogelvrij vest, "guns, lots of guns". En natuurlijk 'boobytraps'... hij weet dan wel dat ze er zijn maar wat heb je daaraan als een asshole je erop gooit (ok, ik denk te positief). - ik denk dat ik naar Rusland ofzow ga, veel wapens en hulp te koop e.d. - en ik zou zo snel mogelijk een gebouw kopen/huren dat een goede 'deathmatch' arena is (met goede plaatsen voor campers) waar ik dan de hele tijd train... - ik ben dan niet op niveau killer. Maar ik heb zeker meer kans... "

Als hij je overal kan volgen en hij echt zo goed is zal hij dus wel iets tegen je hebben en kan je niet ontsnappen.
Dus hiermee zou je wel de hele tijd bezig zijn (met het regelen van die wapens). Het kan zijn dat je dit ok vind, omdat je dus 'vechtend' te onder bent gegaan.. dat kan ik begrijpen, ook al ben ik het er niet mee eens.
Tegenspraak?? waar

Ik kan naar Rusland gaan enzo; hij kan dat ook - in die zin ben ik dus niet veilig in Rusland... - maar ik kan er nog wel heen.

Waarom ben je het er niet mee eens btw? - zou ik gewoon 2 weken naar horloge moeten kijken

Citaat:
Maypole schreef:
booby traps .. en een hoop mensen die met me mee vechten .. the brotherhood
Zo makkelijk regel je die mensen niet hoor. Bovendien moeten ze ook wapens hebben. Je zou die mensen dus alleen in die rumoerige landen kunnen vinden en als ze jouw toelaten in de organisatie kunnen ze ook een andere vreemdeling toelaten - die dan bijvoorbeeld de ochtend van de 14e dag je strot door snijdt. Maar als je erg apart gaat staat en je vriendjes je laat bewaken dan lukt het misschien wel. Maar geld zal niet genoeg voor ze zijn, ik denk dat je zelf ook minstens een jaar met hen moet meevechten (als je het overleeft).

Ik denk een beetje aan een leuk huis; een oude bunker ofzo (in een bunker ben je veilig voor tijdbommen) ... - laat ik een paar extra uitgangen in maken. (hij zou sowieso binnenkomen...) - ik denk dat ik 3 vriendjes inhuur ofzow... zitten we allemaal verspreid in de bunker... zelf flink wat wapens en uitrusting kopen; some grenades... - laat wat camera's ophangen in de bunker. En alle TV's werken met vingerafdrukherkenning dus ben ik enige die dat voordeel heeft
En dan vechtend overleven/sterven - iig met overlevingskans.

Citaat:
Just Johan schreef:
Verder denk ik dat ik gewoon geen kans maak; ik heb geen connecties met terroristische organisaties en totaal geen ervaring met vuurwapens; kan ook nog weleens zo zijn dat ie m'n plannen doorziet en gewoon een bom plaatst in het cryogene-suspensie-centrum; dan liever een pilletje en een mooi afscheid.
Connecties zijn niet zo nodig als je in de juiste landen bent. Wat geld is genoeg. En geen ervaring nee; maar als je op het knopje drukt dan kan je iemand doden en in twee weken kan je toch wel wat ervaring op doen.

En over cryogene suspensie; - wat zou hij doorzien? - hij wil je alleen... ow w8. - hij wil je natuurlijk permanent dood hebben....

ach, grootste kans dat je niet tot leven wordt gewekt na cryogene suspensie en meeste mensen geloven er ook niet in. De killer is erg slim... gelooft hij er dan juist wel of juist niet in? - (zou ik wel merken. In ene geval ga ik dood door onderkoeling, in andere door verbranding) - dus ik ga voor GUNSHOW

Citaat:
Just Johan schreef:
ik heb geen angst voor de dood zelf; de manier waarop is wat anders, maar gelukkig heeft meneer de killer een pilletje in z'n tas
pilletje lijkt me echt helemaal niks - een tijdje na innemen ga je gewoon dood en er is geen mogelijkheid dat je er iets tegen kunt doen. - nope, ik wil direct verliezen... - zodat ik nooit weet dat ik verloren heb
Oud 14-08-2002, 16:24
REIE
REIE is offline
Geld aan de VN geven, en zelfmoord plegen.

REIE
Oud 14-08-2002, 16:27
Rerisen Phoenix
Citaat:
REIE schreef:
Geld aan de VN geven, en zelfmoord plegen.

REIE
je wilt je niet verdedigen en ook hem zijn succes niet gunnen? - origineel... zeker.

Wanneer doe je die zelfmoord dan? dag 1 of dag 13?
Oud 14-08-2002, 16:39
REIE
REIE is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

je wilt je niet verdedigen en ook hem zijn succes niet gunnen? - origineel... zeker.

Wanneer doe je die zelfmoord dan? dag 1 of dag 13?
Dankje

tja, ik kan ook lekker gaan shopppen, en de economie hier steunen met excessief koopgedrag, maar er zijn betere dingen. Ik dacht dat ze bij de VN wel wat geld konden gebruiken voor milieuproblemen rond het Aralmeer(tje?) of voor scholen, om moslimscholen de pas af te snijden. Ik kan ook proberen in 13 dagen de hele wereld uit te roeien, met EMP kanonnen, en Alibekvirusbommen, om de aarde terug te geven aan de natuur. Helaas is dit laatste plan niet echt sociaal. Liever zelf een bekertje met suikerwater en cyaankali* dan me laten afmaken.

REIE

* waarvan kennen we deze methode? (Hint: Berlijn '45)
Oud 14-08-2002, 16:57
Rerisen Phoenix
aarde uitroeien lukt niet hoor. Er zijn genoeg mensen die dat willen en minimaal €100.000 hebben.

trouwens, zo kan je ook een goed doel steunen EN lol hebben.
Je gaat op vakantie naar derde-wereldslanden en gaat daar met die €100.000 excessief shoppen. Dat is eigenlijk een van de betere manieren om zo'n land te helpen. Geld geven werkt niet, alleen economie stimuleren. (voor het geld dat iemand aan jouw verdiend kan hij zijn zieke kinderen helpen / zaak uitbreiden (ook goed voor economie))
Oud 14-08-2002, 17:22
krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
tsja, ik denk dat ik dan toch zou kiezen voor knokken, omdat ik me niet zomaar bij mijn dood ga neer leggen als hij zo onverwacht zou komen. Gewoon iedereen in de buurt optrommelen en genoeg wapens aanschaffen, dan win ik het wel.
Oud 14-08-2002, 17:33
CraigDavid
CraigDavid is offline
één woord: THE JACKALL
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:50
Verwijderd
Hij willigt je laatste wens in?

Eén woord: Chokotov.

(en anders kun je natuurlijk altijd nog een heel gemene filosofische vraag stellen waardoor ie als ie werkelijk woord houdt de hand aan zichzelf zal moeten slaan)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:06
Rerisen Phoenix
we hebben het niet over een sukkel die je laat overleven doordat je iets slims zegt. -
Oud 14-08-2002, 19:09
Rerisen Phoenix
Citaat:
krijgdepleuris schreef:
tsja, ik denk dat ik dan toch zou kiezen voor knokken, omdat ik me niet zomaar bij mijn dood ga neer leggen als hij zo onverwacht zou komen. Gewoon iedereen in de buurt optrommelen en genoeg wapens aanschaffen, dan win ik het wel.
Hoe makkelijk denk je dat te doen? - mensen optrommelen die met je mee vechten en daarbij hun leven voor je riskeren. Zeker gezien killer een pro is en zij nog nooit een wapen hebben afgevuurd. - besides; hij zou zich stiekem tussen je helpers kunnen begeven en je voedsel vergiftigen ofzo - (ok, je eet en drinkt niks op dag 14 )
Oud 14-08-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
we hebben het niet over een sukkel die je laat overleven doordat je iets slims zegt. -
Niet zomaar een slimme uitspraak.
Een uitspraak die betrekking heeft op de situatie waardoor het voor de moordenaar onmogelijk is om het vonnis te voltrekken, tenzij hij zijn eigen eer schendt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:22
Rerisen Phoenix
2 weken denken?

nja, we hebben een vastberaden moordenaar met een stevig moraal denkraam waarin moord mag. - krijg je neit zomaar iets tussen.

Maar zeg maar
Oud 14-08-2002, 19:42
CraigDavid
CraigDavid is offline
als ik het was zou ik de A-team inhuren,
100.000 zou genoeg moeten zijn
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:45
Rerisen Phoenix
Citaat:
CraigDavid schreef:
als ik het was zou ik de A-team inhuren,
100.000 zou genoeg moeten zijn
Kom op zeg, ik heb A-team ook gezien en ze hebben nog nooit iemand neer weten te schieten. Zelfs ik kan dat beter
Oud 14-08-2002, 20:11
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

Kom op zeg, ik heb A-team ook gezien en ze hebben nog nooit iemand neer weten te schieten. Zelfs ik kan dat beter
hallo!!
ik huur ze ook niet in om die moordenaar te vermoorden maar zodat ze uit een bakje kattenvoer en een grassprietje een achtbaan kunnen maken

dan ga ik de rest van mijn leven (14 dagen) achtbanen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 20:33
smakie
smakie is offline
zou me gewoon laten opsluiten in de gevangenis (voor dronkenschap ofzox, dat je maar enkele dagen moet zitten)
dan ben je toch zowiezo beschermt door politie
Oud 14-08-2002, 20:41
Rerisen Phoenix
pff... wat dan. Meneer, u heeft bezoek

Of hij doet zich voor als je advocaat... -
Oud 14-08-2002, 20:44
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
pff... wat dan. Meneer, u heeft bezoek

Of hij doet zich voor als je advocaat... -
kan je me ff vertellen hoe hij je in de gevangenis kan vermoorden
en ook al doet hij dat, dan komt hij er niet uit
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:49
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

kan je me ff vertellen hoe hij je in de gevangenis kan vermoorden
en ook al doet hij dat, dan komt hij er niet uit
misschien weegt die 113 miljoen dollar (zelf even omrekenen naar euro please ) die er op je hoofd stond wel zwaarder dan 10 jaar cel?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:53
Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Tegenspraak?? waar

Ik kan naar Rusland gaan enzo; hij kan dat ook - in die zin ben ik dus niet veilig in Rusland... - maar ik kan er nog wel heen.
Okee, dan is het geen tegenspraak, maar ik ging er vanuit dat je dacht dat je een kans had. Maar als je dus echt zo'n pro hebt als je zegt maakt het niet uit wat je doet, waar je bent, wie je erbij haalt (huurlingen) of wat dan ook (tanks whatever). Want hij volgt je en ziet dus alles en ziet al je zwakke plekken en is getrained om je te vermoorden.
want;
Citaat:
Ik mag aannemen dat iemand die ingehuurd is om jou (=persoon met 100000 euro) te vermoorden, daar wel ervaring mee heeft en wel meer van dat soort mensen heeft vermoord en dus ook niet zal falen.

Dus;
Citaat:
Waarom ben je het er niet mee eens btw? - zou ik gewoon 2 weken naar horloge moeten kijken
Nou je hebt dus geen overlevingskans... ga je dan nog proberen te strijden? IK zou het niet doen (en zou doen wat ik dus gezegd heb.. mensen proberen te redden en meer risico nemen), maar als jij het doet, tsja.. ik kan begrijpen wat je erin ziet (nl strijdend te onder gaan), maar nogmaals... IK zou het niet doen.

Ik denk een beetje aan een leuk huis; een oude bunker ofzo (in een bunker ben je veilig voor tijdbommen) ... - laat ik een paar extra uitgangen in maken. (hij zou sowieso binnenkomen...) - ik denk dat ik 3 vriendjes inhuur ofzow... zitten we allemaal verspreid in de bunker... zelf flink wat wapens en uitrusting kopen; some grenades... - laat wat camera's ophangen in de bunker. En alle TV's werken met vingerafdrukherkenning dus ben ik enige die dat voordeel heeft
En dan vechtend overleven/sterven - iig met overlevingskans.

Citaat:
pilletje lijkt me echt helemaal niks - een tijdje na innemen ga je gewoon dood en er is geen mogelijkheid dat je er iets tegen kunt doen. - nope, ik wil direct verliezen... - zodat ik nooit weet dat ik verloren heb
Maar als hij je doodschiet enzo laat je zo'n bloedzooi achter, dat moet iemand ook weer opruimen enzo. En dan zijn je organen misschien niet meer te gebruiken voor donor of je ziet er niet uit op je begrafenis/crematie.
Oud 14-08-2002, 20:54
Prada
Prada is offline
Citaat:
Joël schreef:

Ik heb gesproken.
En er werd naar u geluisterd...
Oud 14-08-2002, 21:05
BBEM
BBEM is offline
met 100.000 euro kun je twee dingen doen.

1. even een vluchtje verweggistan wedde dat ie je niet kan vinden (mensen kunnen echt wel onvindbaar worden wanneer ze dat echt willen)

2. even flink wat counter-maatregelen nemen zodat je je tot het einde kunt verdedigen.

maar ... wie wil mij nou vermoorden en heeft daar genoeg geld voor om zo iemand in te laten huren
Oud 14-08-2002, 21:06
WolterB
WolterB is offline
ik denk dat ik zal 'genieten' van mn laatste 2 weken.

zal dingen doen waarover ik al tijdje aan het twijfelen was wanneer en of ik ze zou doen en verder gewoon proberen door te gaan met mn leven, je weet dat je dood gaat ik zal t dan ook niet verbergen maar om dan opeens een totaal ander leven te gaan leiden is vind ik ook niet helemaal okay. In twee weken heb ik in ieder geval de tijd om mensen om wie ik geef op te zoeken en daar rustig afscheid van te nemen zodat ze niet voor een verrassing komen te staan.
Oud 14-08-2002, 21:06
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Joël schreef:

Oud 14-08-2002, 21:57
REIE
REIE is offline
Wat zitten jullie te speculeren over "ik graaf me in, huur het A-team in, zet 20 tanks neer (tank is 10 miljoen euro per stuk) en ik gooi een atoombom op de moordenaar." Dat je dat op DK zegt, fijn, maar dáár gaat het niet om! Je sterft sowieso!

Verder zijn er van die raadseltjes als deze: Een man is ter dood veroordeelt. Hij mag een laatste uitspraak doen. Indien deze waar is, wordt-ie geexecuteerd, en indien hij liegt wordt hij opgeknoopt. Wat zegt hij? * Helaas heb jij die mogelijheid niet.

Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

trouwens, zo kan je ook een goed doel steunen EN lol hebben.
Je gaat op vakantie naar derde-wereldslanden en gaat daar met die €100.000 excessief shoppen. Dat is eigenlijk een van de betere manieren om zo'n land te helpen. Geld geven werkt niet, alleen economie stimuleren. (voor het geld dat iemand aan jouw verdiend kan hij zijn zieke kinderen helpen / zaak uitbreiden (ook goed voor economie))
Ik kom net terug uit Polen, of is dit een belediging tov 39 miljoen Polen?...

REIE

* Ik wordt opgeknoopt.
Oud 14-08-2002, 22:35
Shock
Shock is offline
omdat je toch zeker weet dat je op dat moment dood zult gaan en daar niks meer aan kan doen, zou ik geen moeiljke dingen meer gaan bedenken. kzou eerder effe heel erg gek gaan doen, al m'n geld opmaken, alles wat ik nog graag zou willen (en wat realistisch gezien haalbaar is)
Oud 14-08-2002, 23:10
Kirk22
Kirk22 is offline
als de politie het niet gelooft doen de banken dat ook niet dus leen ik daar een enorme hoeveelheid geld.
Ik maak een feest, nodig veel mensen uit en zeg van tevoren dat het een feest van 2 weken word.
Dat was het.
Oud 15-08-2002, 06:54
Rerisen Phoenix
Citaat:
Shock85 schreef:
omdat je toch zeker weet dat je op dat moment dood zult gaan en daar niks meer aan kan doen, zou ik geen moeiljke dingen meer gaan bedenken. kzou eerder effe heel erg gek gaan doen, al m'n geld opmaken, alles wat ik nog graag zou willen (en wat realistisch gezien haalbaar is)
weet je niet zeker. Kans dat je dood gaat is groter maar is de waarde van een 1% kans om niet dood te gaan niet eindeloos veel hoger dan de waarde van 2 weken feesten?

Bovendien kan dat trainen ook erg leuk zijn.
Oud 15-08-2002, 12:25
Verwijderd
However good this 'killer' is, he aint gonna get me
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 13:22
Somebody Special
Somebody Special is offline
Alles uit die 2 weken halen wat er in zit en vervolgens na 13 dagen zelfmoord plegen
Oud 15-08-2002, 13:53
Verwijderd
Ik zou voor die 100.000 uiro een nóg linkere killer inhuren om die gast om te leggen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:37
ABrules
ABrules is offline
Ik zou die gast zelf inhuren om zichzelf de dag voordat hij mij moet vermoorden om moet leggen.... Zo houdt hij zich aan zijn lijstje en mag hij alles proberen wat ie wil om mij nog te vermoorden, maar ja het feit dat ie nog weinig kan dan...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 18:38
Paulaah
Paulaah is offline
Ik zou lekker 2 weken gaan genieten.. maar toch proberen eronder uit te komen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 19:49
Kazanka
Kazanka is offline
alleen genieten

- 20 pizza's op 1 dag eten
- halfpipe in de achtertuin laten plaatsen
- thuisbioscoopjuh
- bier
- vrienden uitnodigen en lol hebben
Oud 15-08-2002, 20:47
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik zou voor die 100.000 uiro een nóg linkere killer inhuren om die gast om te leggen.
Precies, of gewoon die huurmoordenaar omkopen.... er is echt niemand die 100.000 gaat betalen om mij te laten vermoorden hoor... dus dan geef ik die gast 100.000 euro om zijn opdrachtgever te vermoorden...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:39
Shrek
Shrek is offline
Niet zo moeilijk.
Ik zou die 100.000 Naar de bank brengen.
Als hij mij laat leven krijgt hij de 100.000 Euro (+2 weken rente)
Daarna ben ik verdwenen....

Eigenlijk vind ik dit een nutteloze topic, je had ook kunnen vragen:
stel je hebt twee weken te leven en nog 100.000 euro te besteden. wat doe je?

maar het is zowiezo onmogelijk dat een persoon mij constant kan blijven volgen, of heeft die moordenaar geen slaap nodig?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:57
Verwijderd
ik geef het geld aan degene om wie ik geef en zelf verder vechten tot het eind.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:15
Krastain
Krastain is offline
Going down fighting.
Maar niet tegen die moordenaar, nee, tegen onrecht. Mijn dood zal nut hebben. Iemand met me mee nemen die het verdient, en wiens dood de wereld positief zal veranderen (wie die persoon moet zijn houden we nu even in het midden).

En nogmaals: MIJN DOOD ZAL NUT HEBBEN!

PTTP
Oud 21-08-2002, 20:25
Rerisen Phoenix
Dus dat worden....

1) Bush
2) Saddam
3) Osama & zoon + talibunnies
ehm.... wie nog meer?
Oud 21-08-2002, 20:38
Optima