Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Maar als je hem nou opwacht op goede plek; Maar wordt wel moeilijk om voor €100.000 een tank te krijgen ![]() Maar hier gaat dus wel al je geld en tijd aan op. - ik zou denk ik ook iets dergelijks doen. Kogelvrij vest, "guns, lots of guns". En natuurlijk 'boobytraps'... hij weet dan wel dat ze er zijn maar wat heb je daaraan als een asshole je erop gooit ![]() Ergens denk ik ook aan 2e optie... - €100.000 + wat geld dat ik wel van familie & vrienden kan krijgen is net genoeg voor cryogene suspensie. Dan ga ik naar alcor en wacht daar op meneer killer. En dan verzoek ik hem of hij mij om wil brengen door personeel alcor me te laten invriezen ![]() ik denk dat dat 15% vs. 5% is... - dus toch deathmatchen ![]() ![]() nu ff reageren. Citaat:
2. Nee; het gaat om dergelijke filosofische motieven als ik bij punt 1 stelde. Citaat:
volgens mijn filosofie kan je dan zelfs niet dood gaan. Bijvoorbeeld; je springt schietend naar beneden en plots schiet hij in je kop. Dat merk je niet; je laatste gedachte was "you're dead meat". - je bent eigenlijk nooit dood gegaan. Je bent gewoon verdwenen en merkte er zelf niks van. Als je afwacht dan is je laatste gedachte: 'nu ga ik dood' - en dan ben je echt doodgegaan...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Rerisen Phoenix;
Je spreekt jezelf een beetje tegen; Citaat:
Citaat:
Dus hiermee zou je wel de hele tijd bezig zijn (met het regelen van die wapens). Het kan zijn dat je dit ok vind, omdat je dus 'vechtend' te onder bent gegaan.. dat kan ik begrijpen, ook al ben ik het er niet mee eens. Just Johan; Ja, ik ga ook niet wachten bij het perron of er iets gebeurd, maar door gewoon in de stad te gaan lopen vergroot je de kans al dat er iets gebeurd dan in een of ander gehucht enzo. Dus zou ik wel naar de stad gaan of iets dergelijks. Ik zou wat ik over heb aan het geld (ga niet alles uitgeven... heb ik toch maar een paar dagen plezier van.. gewoon normale dingen kopen), doneren ofzo.
|||||
Citaat:
![]() Ik kan naar Rusland gaan enzo; hij kan dat ook - in die zin ben ik dus niet veilig in Rusland... - maar ik kan er nog wel heen. Waarom ben je het er niet mee eens btw? - zou ik gewoon 2 weken naar horloge moeten kijken ![]() Citaat:
Ik denk een beetje aan een leuk huis; een oude bunker ofzo (in een bunker ben je veilig voor tijdbommen) ... - laat ik een paar extra uitgangen in maken. (hij zou sowieso binnenkomen...) - ik denk dat ik 3 vriendjes inhuur ofzow... zitten we allemaal verspreid in de bunker... zelf flink wat wapens en uitrusting kopen; some grenades... - laat wat camera's ophangen in de bunker. En alle TV's werken met vingerafdrukherkenning dus ben ik enige die dat voordeel heeft ![]() En dan vechtend overleven/sterven - iig met overlevingskans. Citaat:
En over cryogene suspensie; - wat zou hij doorzien? - hij wil je alleen... ow w8. - hij wil je natuurlijk permanent dood hebben.... ach, grootste kans dat je niet tot leven wordt gewekt na cryogene suspensie en meeste mensen geloven er ook niet in. De killer is erg slim... gelooft hij er dan juist wel of juist niet in? - (zou ik wel merken. In ene geval ga ik dood door onderkoeling, in andere door verbranding) - dus ik ga voor GUNSHOW Citaat:
||
Citaat:
![]() tja, ik kan ook lekker gaan shopppen, en de economie hier steunen met excessief koopgedrag, maar er zijn betere dingen. Ik dacht dat ze bij de VN wel wat geld konden gebruiken voor milieuproblemen rond het Aralmeer(tje?) of voor scholen, om moslimscholen de pas af te snijden. Ik kan ook proberen in 13 dagen de hele wereld uit te roeien, met EMP kanonnen, en Alibekvirusbommen, om de aarde terug te geven aan de natuur. Helaas is dit laatste plan niet echt sociaal. Liever zelf een bekertje met suikerwater en cyaankali* dan me laten afmaken. REIE * waarvan kennen we deze methode? (Hint: Berlijn '45)
|
aarde uitroeien lukt niet hoor. Er zijn genoeg mensen die dat willen en minimaal €100.000 hebben.
trouwens, zo kan je ook een goed doel steunen EN lol hebben. Je gaat op vakantie naar derde-wereldslanden en gaat daar met die €100.000 excessief shoppen. Dat is eigenlijk een van de betere manieren om zo'n land te helpen. Geld geven werkt niet, alleen economie stimuleren. (voor het geld dat iemand aan jouw verdiend kan hij zijn zieke kinderen helpen / zaak uitbreiden (ook goed voor economie))
|
tsja, ik denk dat ik dan toch zou kiezen voor knokken, omdat ik me niet zomaar bij mijn dood ga neer leggen als hij zo onverwacht zou komen. Gewoon iedereen in de buurt optrommelen en genoeg wapens aanschaffen, dan win ik het wel.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een uitspraak die betrekking heeft op de situatie waardoor het voor de moordenaar onmogelijk is om het vonnis te voltrekken, tenzij hij zijn eigen eer schendt. |
![]() |
||
Citaat:
ik huur ze ook niet in om die moordenaar te vermoorden maar zodat ze uit een bakje kattenvoer en een grassprietje een achtbaan kunnen maken dan ga ik de rest van mijn leven (14 dagen) achtbanen |
Advertentie |
|
![]() |
|||||
Citaat:
want; Citaat:
Dus; Citaat:
Ik denk een beetje aan een leuk huis; een oude bunker ofzo (in een bunker ben je veilig voor tijdbommen) ... - laat ik een paar extra uitgangen in maken. (hij zou sowieso binnenkomen...) - ik denk dat ik 3 vriendjes inhuur ofzow... zitten we allemaal verspreid in de bunker... zelf flink wat wapens en uitrusting kopen; some grenades... - laat wat camera's ophangen in de bunker. En alle TV's werken met vingerafdrukherkenning dus ben ik enige die dat voordeel heeft ![]() En dan vechtend overleven/sterven - iig met overlevingskans. Citaat:
|
![]() |
met 100.000 euro kun je twee dingen doen.
1. even een vluchtje verweggistan wedde dat ie je niet kan vinden (mensen kunnen echt wel onvindbaar worden wanneer ze dat echt willen) 2. even flink wat counter-maatregelen nemen zodat je je tot het einde kunt verdedigen. maar ... wie wil mij nou vermoorden en heeft daar genoeg geld voor om zo iemand in te laten huren
|
ik denk dat ik zal 'genieten' van mn laatste 2 weken.
zal dingen doen waarover ik al tijdje aan het twijfelen was wanneer en of ik ze zou doen en verder gewoon proberen door te gaan met mn leven, je weet dat je dood gaat ik zal t dan ook niet verbergen maar om dan opeens een totaal ander leven te gaan leiden is vind ik ook niet helemaal okay. In twee weken heb ik in ieder geval de tijd om mensen om wie ik geef op te zoeken en daar rustig afscheid van te nemen zodat ze niet voor een verrassing komen te staan.
||
Wat zitten jullie te speculeren over "ik graaf me in, huur het A-team in, zet 20 tanks neer (tank is 10 miljoen euro per stuk) en ik gooi een atoombom op de moordenaar." Dat je dat op DK zegt, fijn, maar dáár gaat het niet om! Je sterft sowieso!
Verder zijn er van die raadseltjes als deze: Een man is ter dood veroordeelt. Hij mag een laatste uitspraak doen. Indien deze waar is, wordt-ie geexecuteerd, en indien hij liegt wordt hij opgeknoopt. Wat zegt hij? * Helaas heb jij die mogelijheid niet. Citaat:
REIE * Ik wordt opgeknoopt.
|
omdat je toch zeker weet dat je op dat moment dood zult gaan en daar niks meer aan kan doen, zou ik geen moeiljke dingen meer gaan bedenken. kzou eerder effe heel erg gek gaan doen, al m'n geld opmaken, alles wat ik nog graag zou willen (en wat realistisch gezien haalbaar is)
||
Citaat:
Bovendien kan dat trainen ook erg leuk zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Niet zo moeilijk.
Ik zou die 100.000 Naar de bank brengen. Als hij mij laat leven krijgt hij de 100.000 Euro (+2 weken rente) Daarna ben ik verdwenen.... Eigenlijk vind ik dit een nutteloze topic, je had ook kunnen vragen: stel je hebt twee weken te leven en nog 100.000 euro te besteden. wat doe je? maar het is zowiezo onmogelijk dat een persoon mij constant kan blijven volgen, of heeft die moordenaar geen slaap nodig? |
![]() |
|
Going down fighting.
Maar niet tegen die moordenaar, nee, tegen onrecht. Mijn dood zal nut hebben. Iemand met me mee nemen die het verdient, en wiens dood de wereld positief zal veranderen (wie die persoon moet zijn houden we nu even in het midden). En nogmaals: MIJN DOOD ZAL NUT HEBBEN! PTTP
|
|