Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, ben bijna altijd de eerste.
maar aangezien iedereen op heel andere tijden naar school/werk moet, eten wij 's ochtends niet samen. iedereen dekt dus gewoon voor zichzelf de tafel (houdt in: alleen op tafel zetten wat je nodig hebt, vervolgens weer ff afruimen) oh ja, als je beneden komt is het wel zo aardig om ff het knopje van het koffieapparaat op 'aan' te zetten ![]()
|
![]() |
Nu ben ik degene die als eerst opstaat.... Rond 07.00 werd ik vroeger altijd wakker gemaakt door mn pa (toen ik naar de middelbare ging althans) Dan had ik voldoende tijd om te douchen, tanden poetsen, aankleden, etc... maar nu moet ik een uurtje eerder op
![]() ![]()
|
ik ben meestal de 3e
![]() doordeweeks (als ik gewoon het eerste uur heb) ga ik er rond 7 uur uit en mijn ouders half 7 aangezien ze alltwee vroeg naar het werk moeten. En na mij komt mijn broer. In het weekend ben ik meestal rond 9 uur uit bed (als ik niet de dag daarvoor uit ben geweest) , mijn ouders half 9 en mijn broer 11 uur ofzo ![]() -vandaag was ik de laatste omdat ik vrij heb- ![]() |
![]() |
|
Als iedereen op zijn/haar normale tijd moet beginnen (dwz: pa om kwart over zeven, moeder/zusje en ik om half negen) ben ik over het algemeen de laatste die een keer zijn nest uitkomt. Dus meestal hoef ik niets anders te doen dan ff de tafel af te ruimen.
||
Citaat:
![]() Mijn ouders werken in de gezondheidszorg, de volgorde is dus helemaal afhankelijk van het soort dienst dat ze moeten draaien. Mijn broer is meestal net voor mij... Samen ontbijten doen we al jaren niet, zou ik bovendien ook geen tijd voor hebben ![]() |
![]() |
|
ben altijd de derde, ik moet tegenwoordig pas rond 7.45 uit bed, 8.15 ga ik weg
meestal zijn m'n vader en broertje me voor, als ze allebei vroeg moeten beginnen
|
Als ik het eerste uur naar school moet ben ik de eerste die wakker is. daar zijn geen taken aan verbonden ofzow, ik maak ff brood voor mezelf en ga dan ff het journaal kijken op tv en m'n ontbijt eten. Me moeder staat altijd rond kwart over 7 op. ookal hoeft ze niet te werken ofzow. dus als ik later naar school ga dan ben ik meestal de 3e of 4e (m'n broer heeft onregelmatige school tijden) en zaterdags moet ik werken dan ben ik ook weer de eerste. zondags meestal niet
![]() k vind het wel makkelijk kan ik tenminste rustig wakker worden zonder gezeur om me heen. das wel prettig zo vroeg. ![]() kuzzzz
||
Citaat:
![]() Nee, wat ik bedoel, ik kan met moeite binnen 1 uur douchen, tanden poetsen, opmaken, aankleden en 'gezond' eten (jaja,word goed op gelet ![]() 's Ochtends ben ik zeer sloom ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Toch goed dat je op dat gezonde eten let ![]() 's ochtends heb ik geen honger en smaakt alles vies ![]() |
![]() |
|
Ja, door de week nu wel. Kmot om 8.15 uur op stage zijn, das 40 minuten met de bus, die mot ik op het station om half 8 hebbe, dus ben ik om 7.10 uur (
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
De Kantine is Saai, Onzin FTW #553 ๏̯͡๏? | 500 | 18-03-2009 23:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Situatie probleemwijk(en) loopt uit de hand koelieboelie | 190 | 04-10-2007 23:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons Ieke | 0 | 11-04-2004 08:52 |