Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik moet bekennen dat ik meer in ben voor de zogenaamde jackass-acties, nouja, niet zoo hard maar wel een beetje hard.
Afgelopen week... ben ik de gracht ingesprongen in Haarlem.. Dat was goooor. Ehhm nouja en kattekwaad kattekwaad... Je houd wel eens een leraar of een baas voor de gek maar kattekwaad? Dat past meer bij kattapult ofzo.. (op de kermis afgelopen week hebben wel aardig wat mensen een glas bier over zich heen gehad maar dat ehhh was onder invloed)
|
lol jah... ik was pas een avondje bij een vriend, beetje gedronken.... en dan ga je al snel trieste dingen doen
![]() plastic zakjes vullen met ei, melk, mayo, van allles, en dan op die klote kindertjes beneden gooien, lol..... heel erg triest maar toen hadden we lol ![]() en een vriend van mij zat vorig jaar een beetje te dollen in de klas... hij wilde netalsof doen dat ie t haar van de lerares in de fik zou steken.... dus hij hield et errachter.... en toen vloog haar haar oppeens in de fik lol..... maarja..... daar had je gewoon bij moeten zijn ![]() en ik heb een poosje geleden met zo'n gasaansteker de broek van m'n vriend in de fik gezet terwijl we in de winkel stonden... het was niet de bedoeling.... ik wilde het alleen maar warm laten worden, maar toen ik keek stond ze broek oppeens in de fik ![]() je had ons moeten zien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vandaag op school, echt geweldig!
![]() We stonden buiten bij de deur met een groep van 15 man ofzo. Bij de ingang liggen van die roosters waar iedereen dus overheen loopt. Die ene is een beetje verbogen ofzo. Elke keer als er iemand voorbij kwam lieten ze die een beetje omhoog gaan. Dus dan steekt die rand een stuk omhoog. Ze hebben in totaal 13 mensen laten struikelen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar al die verbaasde en rode koppen.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Komt er iemand aanlopen, doe je de deur achter je dicht, zie je ze schrikken... ![]() ![]() |
![]() |
|
Mja, in de tram heb je bij de deuren van die dingen, als je ervoor gaat staan, dat ie open gaat (als ie stilstaat he
![]() Hebben we een papiertje op geplakt, ging ie niet meer dicht ![]() Ow ja, zijn in het museum geweest, lift telkens vasthouden ![]() Mja, dat was het wel zown btje ![]()
|
Gisteren nog zelfs.
2 vrienden van mij hebben zo'n universele afstandbediening, en we gingen mensen helemaal gek maken. Dat is echt lachen. En later op de avond gingen we in de bosjes zitten langs de dreef, met mijn fototoestel. Als er een auto voorbij kwam, flitsen. Ook lachen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Psychologie |
Wat ben jij? Ceridwen | 115 | 02-06-2007 18:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stoeptegelgooiers veroordeeld wegens moord Love & Peace | 61 | 01-07-2005 12:37 | |
Lifestyle |
BIECHT OP!!!! Big nono's in/uit je leven! Verwijderd | 364 | 22-06-2005 18:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vaag frans boekje Homeryellsdoh | 7 | 24-01-2002 17:32 |