Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 23:17
luckyleo
luckyleo is offline
........en vertel zelf nu eens wat je avatar en signature nou betekenen. En als je wilt is een plus en minpunt van jezelf ook nog wel leuk, om het verhaal een beetje compleet te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2002, 23:19
Li
Li is offline
Nou mijn nick is dus een afkorting van m'n echte naam.
M'n avatar is van Forever Friends, van die schattige beertjes dus, want daar heb ikveel troep van thuis

Pluspunt van mezelf: Discipline en lief
Negatief van mezelf: vergeetachtig
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:42
Maboq
Maboq is offline
atavar: De chinezen geloven dat er twee kosmische krachten zijn, twee tegenovergestelde maar elkaar toch aanvullende energieën die de kosmos met alles wat zich daarbinnen bevindt, vormgeven. Ze noemen deze energieën 'yin' en 'yang'. Yin en yang samen vormen een evenwichtig geheel dat bekendstaat als tao, 'de weg', het oeroude principe van de harmonie tussen hemel en aarde.
Yin en yang zijn van elkaar afhankelijk en geven het bestaan van de mens zin.
Zo kan er zonder donker geen licht zijn. Zonder warmte is er geen kou. Zonder dood geen leven. Zonder onbeweeglijkheid, kan er geen beweging zijn.

yin-yang kenmerken. Yin is donker Yang is licht
Yin is vrouwelijk Yang is mannelijk
Yin is passief Yang is actief
Yin is de maan Yang is de zon
Yin is regen Yang is zonneschijn
Yin is de even getallen Yang is de onevengetallen
Yin is de aarde Yang is de hemel
Yin is het water Yang is de bergen
Yin is de winter Yang is de zomer
Yin is de kou Yang is de hitte
Yin is de tijger Yang is de draak.

kortom, het een kan niet zonder het ander

signature: altijd blijven vechten voor de dingen die je wil bereiken, ook als et is wat kut gaat of je je klote voelt...met opgeheven hoofd het gevecht aangaan.... ofzoiets

+punt= ik ben rustig
-punt = ik kom altijd te laat, maakt niet uit voor wat, doe
soms teveel waar ikzelf zin in heb
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:58
PV
PV is offline
M'n avatar is een paar maanden terug uit onzin voortgekomen.. het stelt :ultracool: voor. M'n sig slaat daar dus deels ook op komt er een beetje op neer dat je op onzin niet teveel moet zeiken enzo Nachtploeg spreekt voor zich.. Project Dolphin ook.. #onzin is de onzin-chat.
euhm pluspunt.. ik post zelden nieuwe topics op onzin en reageer veel liever op die van anderen.. minpunt.. k erger me soms best wel aan sommige mensen op s.com terwijl dat nutteloos is
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 00:30
Paperz
Paperz is offline
Nick:
Me nick is afgeleid van me oude nick... ik chatten vroeger onder Paperboy2, na het gelijknamige computerspel... Dit verbasterde na een tijdje naar Paper2 en dat werd snel PaperZ => Paperz

Mja ik wou gewoon een koel plaatje dus ik heb de game-cover genomen van "Quest for Glory 5" eerst stond er netjes een wazige X naast... voor een mooie evenwicht maar dat is 't logo van Neverwinter Nights geworden omdat ik daar nogal actief mee ben geweest... en hij staat er imo heel mooi bij...

Signature:
Me signature is een veelvuldige gebruikte uitspraak van me op de chat, een mooie ontwijkend antwoord die geweldig is te gebruiken bij lastige vragen en leuke situatie... de laatste tijd gebruik ik 'm wat minder... maar hij blijft me bij...
(en idd ik had nog niet zolang geleden die __/Aanbid Secreet\__ sig maar die was niet helemaal meer up-to-date)
Oud 14-09-2002, 07:27
WolterB
WolterB is offline
Nick
opvolger van mn nicks Blackeye, Blackeye *^NMGN^* (zat toen in een Delta Force 2 clan) en T.A.F.K.A.B.E. (The Anti-shooter Formally Known As BlackEye, ook DF2 clan)

van mijn eerste 2 nicks is misbruik gemaakt waardoor deze nick een slechte reputatie had gekregen op internet en die 3e heb ik als tijdelijke nick gehad toen ik ff geen inspiratie had

WolterB staat voor mijn voornaam + eerste letter van mn eerste nickname

Ik speelde toen ik net Flash MX had hiermee en wilde een avatar met vrolijke kleurtjes maken die ook nog een keer leuk zou bewegen. Dit is het resultaat

Sig
Citaat:
Strange dreams, strange thoughts. It seemed so real, it felt so good. When I awakned, I realised some things. It can happen, but also, it can't.
zo'n 1½ week terug had ik een droom die levensecht was, het had ook kunnen gebeuren, maar het is niet gebeurd. ik heb er een tijdje over na gedacht wat deze droom betekende, want zoiets droom ik niet echt vaak. Het is iets dat kan gebeuren, maar misschien is het beter dat het niet zal gebeuren.
Oud 14-09-2002, 07:51
the tourist
the tourist is offline
Avator: Nijntje, ik vond het gewoon wel een lief plaatje.
Signature: Ik zag hem ergens staan (op een ander forum), en heb hem maar gekopierd
Nick: Voor deze naam heb ik eerst iets van 3 maanden *ikke* geheten. Dat vond ik eigenlijk niet zo'n geweldige naam, dus toen ben ik combinaties gaan maken met engelse woorden voor dieren en andere worden. En toen kwam dit eruit, ook niet zo geweldig dus
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 08:24
Belle
Belle is offline
sig: nja een kus voor mn vriendje, iemand bedanken en dr achterkomen dat je bijna geen echte vrienden hebt

pluspuntje: zorgzaam
minpuntje: de rest
Oud 14-09-2002, 08:51
Ambrosia
Ambrosia is offline
nick : ooit es gelezen in een boek

avatar : een muis met een hart met het onderschrift "with love", het is een kaartje van 'Leendert Jan Vis', 'k vond em wel lief
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:45
Verwijderd
nick: jah is nie moeilijk.. ben vriendin van stefan

avatar: is schaapie dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen van stefan

signature: is stukje uit mijn lievelingsliedje van blof

goeie eigenschap van mezelf: geen idee

slechte eigenschap van mezelf: nou is denk ik wat jullie slecht van mij vinde, ik lul te veel over stefan
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:46
Verwijderd
avatar : suicidal tendencies album (dat ik zelf overigens niet heb)
sig: geen idee
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:46
Quiana
Quiana is offline
nick: Betamethason = medicijn voor eczeem/psoriasis, k zag t potje voor m'n neus staan, en typte t in

avatar: mja, niet echt een diepe betekenis, vond het gewoon een heel mooi plaatje van Anne Geddes (maar wat WolterB zei, vond k ook wel mooi)

sig:~whatever you desire~ *In my heart, in my mind, not in my live* Jaja fuck you to.
Whatever you desire= ehm, komt van een liedje wat in mn kop zit.
In my heart, in my mind, not in my live =*jaja, stomme zin*, slaat op mijn moeder. Jaja fuck you to = slaat op de mensen die mij laten vallen om dingen die zijn gebeurd.
vrolijk,vrolijk i know

+ ehm, geen idee.
- ghe, btje zeikerig afentoe (misn wel vaak )
Oud 14-09-2002, 10:17
Gothic
Gothic is offline
Nick: Ik had mijn naam al Gothic, voordat ik wist wat het was. Dat is 1 reden waarom ik het heb gehouden. Ik ben een redelijke tijd gothic geweest. Even uitleggen wat mijn visie op gothic zijn is: Dat is houden en het dragen van zwarte kleding (evt wat rood en paars). Het is het gevoel, het gevoel aangetrokken zijn tot de dood, mysterieuze dingen, hekserij, laten we het houden op onverklaarbare dingen. Verder hield ik van de muziek. Als in soorten metal. Ik heb nu niet meer de neiging te zo extreem te kleden en te gedragen, al zal je mij nog als alto kunnen bestempelden. En ik draag absoluut nog wel zwarte (gothic) kleding. Ik zou niet meer in het hokje gothic vallen, het hokje gecreëerd door de bekrompen mens. Als in: je bent geen goth als je niet altijd zwarte make-up draagt en die kleding. Ik noemde mezelf ook geen goth toen. Nu wel, en dat was een beetje om met het hokje te spotten. Dat is dus nog een reden deze naam te houden. Verder vind ik het steeds weer leuk te zien dat mensen niet verder kijken dan een nick en leeftijd, vandaar dat die ook niet klopt. Iemand had commentaar op mijn vriendschap met iemand die en stuk ouder dan ik was. Toen hebben we ons een leeftijd gegeven waar we ons beide prettig bij voelden en dat was 36. Vandaar dat ik nu dat onder mijn leeftijd heb staan.
Ik schep verwarring, omdat ik wil dat mensen verder kijken dan mijn nick en leeftijd, en dus moeten afgaan op mijn posts... en ik ben tussen de 14 - 24, net als bijna de rest van de mensen hier.

Avatar: Het is een moment uit Dawson's Creek. Ik wilde iemand dat plaatje laten zien, maar die site lag eraf, en door de firewall kon ik het niet sturen, dus heb ik het even als avatar gemaakt. Ik vond het een geweldig leuke scene, vandaar dat ik hem maar als avatar heb gelaten...

Sig:
Oud 14-09-2002, 12:56
Roos
Roos is offline
Nick: Ik heet Rosanne. Dat wordt Roos, Roosje, Rosi.

Avatar: ik heb een hawaiikrans ingescand, en dit stukje vond ik wel mooi.

Sig: ik wist ff niks, en had toevallig dat nummer van Erykah aan staan

Pluspunt: mensen opbeuren, dingen organiseren
minpunt: vergeetachtig, af en toe lui
Oud 14-09-2002, 13:00
Paulaah
Paulaah is offline
Nick: jaa.. ik ben slecht in nicknamen verzinnen Pauwla, paula ofzoiets was al in gebruik..

Sig: ik wis nix.. dit was het enige wat in me opkwam..

Pluspunt: kom ik nog op terug..
Minpunt: ik kan heel snel boos worden om nix. .En beetje onaardig uit de hoek komen als ik mijn mening wil uitten komt het er soms op een toontje uit wat ikj niet zo bedoel..
best saai
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 14:31
Monica
Monica is offline
Nick: Ook ooit eens begonnen op een chatbox (notabene die van s.com). In die tijd waren net de afleveringen van Friends bezig waarin Chandler en Monica net in het geheim iets hadden. Ik keek het toen nogal veel. Een jongen op de chatbox noemde zich Chandler, ik me de keer erop inloggen als Monica. Ben erna niet meer van die naam afgekomen.. Toen ik me hier aanmeldde bestond de naam Esther al, dus was het snel Monica. Nu zou ik niet meer met Cox of zelfs Lewinsky vergeleken willen worden, maar het gebeurt nog vaak genoeg
Nu vind ik het gewoon een mooie naam.

M: Staat niet voor Man.

Avatar: Ik ben helemaal weg van Casper en Hobbes, vandaar. Ik had ook een tijdje Casper met een big-smile als avatar, nu even deze. Weet niet hoe lang ik m hou, hij is wel heel lief, maar iets te onduidelijk :/

Sig: Kwam ik tegen in de bieb, het is een gedichtje van Lévi Weemoedt, vond m wel grappig

Pluspunt: Ik wil altijd mensen helpen, heb geen ochtendhumeur, kan goed luisteren en heb van die buien dat ik licht prettig gestoord ben

Minpunt: Best wel onzeker, verlegen en voel me snel het vijfde wiel aan de wagen. Soms praat ik teveel. En ik ben belachelijk lui.
Oud 14-09-2002, 15:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Avatar: Bij mij is dat duidelijk, hoef ik nie uit te leggen

Sig: jah tis een leuke slogan sommigen zeggen dat-ie nie altijd klopt, maar deze slogan hebk trouwens zelf bed8 dus...

Pluspunt: Ik ben heel eerlijk

Minpunt: Ik houd niet vaak rekening met andere mensen en wil dan alles volgens mijn eigen planning doen.
Oud 14-09-2002, 16:04
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nick: Ik heet Rosanne. Dat wordt Roos, Roosje, Rosi.

Avatar: ik heb een hawaiikrans ingescand, en dit stukje vond ik wel mooi.

Sig: ik wist ff niks, en had toevallig dat nummer van Erykah aan staan

Pluspunt: mensen opbeuren, dingen organiseren
minpunt: vergeetachtig, af en toe lui
Ik vroeg mezelf inderdaad al tijden af, wat jouw avatar was, dacht namelijk altijd dat het een stuk van een schilderij was ofzo bedankt voor de uitleg
Oud 14-09-2002, 17:21
Kirk22
Kirk22 is offline
Nick: naam + rugnummer
Avatar: Pittsburgh Steelers, favoriete team.
Sig: Het gaat over football. Citaat van Johnny Utah (Keanu Reeves) in Point Break.

Pluspunt: ik heb geen minpunten
Minpunt: ik weet verder geen plus- of minpunten
Oud 14-09-2002, 17:51
Piccola
Piccola is offline
Nick
Vrienden van mij uit Italië en mijn Italiaanse vriend noemen me altijd piccola. Piccola betekent kleintje. Ik wou eerst m'n naam als nick gebruiken, maar die was al bezet. Ik was toen met m'n vriend aan het smsen en hij zei weer piccola. Dus toen besloot ik piccola als nick te nemen.

Ik hou helemaal niet van manga en al dat getekende spul. Maar dit plaatje zag ik ergens en vond het toch wel heel mooi. Aangezien ik geen betere kon vinden heb ik deze genomen.

Sig
Citaat:
Deel 1: We Might Have Took The Long Way, But We Knew We'd Get There Someday! Love You!
Deel 2: *verloofd met LoveMaster*~*Budster mag ook in mijn sig*~*Kus voor Bazz*
Het eerste gedeelte slaat op mijn vriend en mij. We liepen nou al 4 jaar om elkaar heen te draaien. Dan hadden we wat, dan weer niet. We hielden veel van elkaar, maar door de afstand, 1300 km, was het nogal moeilijk. In die jaren hebben we ook andere vriendjes en vriendinnetjes gehad, maar we wisten al die tijd dat wij op een dag weer samen zouden komen. Dus we hebben er nogal lang over gedaan, maar we wisten dat we elkaar weer zouden vinden. En dat is deze zomer gebeurd! Dit klinkt nogal dramatisch enzo, maar ja, toch is het lekker wel zo...
Het tweede gedeelte.. Uuh ja! LM en ik gaan gewoon trouwen, omdat we gek zijn op elkaar! Toen LM en ik dit in onze sig zetten zei Budster dat ie ook in m'n sig wou, dus vandaar. En Bazz krijgt een kus, omdat ie lief is en omdat ik in zijn sig sta!

Pluspunt
Ben goed in talen, kan goed luisteren...

Minpunt
Ben veelste lui, ben te onzeker qua relaties...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 17:58
Roozie
Roozie is offline
Mijn nick: Rozemarijn -------> Roos-------> Roozie
Mijn avatar: Tja die vond ik op de ikea site, bovendien valt een roze avatar lekker op en Pink, my favourite color!
Mijn sig: tja, mijn doel op dit moment denk ik!

pluspunt: vrolijk, lekker gek, sociaal
minpunt: áls ik dan een keer chagrijnig ben wordt iedereen in mijn buurt dat!
Oud 14-09-2002, 18:53
Shock
Shock is offline
Nickname: Het sleutelwoord van de hardrockprogramma's van MerweRadio, toen ik daar de techniek begon te doen werd ik al Doctor Shock genoemd. Later werd ik zo slim om ook nog een electro opleiding te gaan doen, dus toen begon het eigenlijk een beetje.
Avatar: LMD, een ventje dat een stevige shock krijgt...
Sig: Is ontstaan toen ik met wat gasten in een boekje met mengpanelen zat te kijken, iemand zei "Joh, das een mooi ding, maar als je eraan mag zitten wordt ie knap ingewikkeld denk ik!". Het stukje van de vrouw heb ik er zelf bij bedacht

Pluspunt: Behulpzaam, zelfstandig,
Minpunt: al m'n andere eigenschappen?
Oud 14-09-2002, 19:10
Verwijderd
oh en m'n nieuwe avatar: avril lavigne unplugged en zonder makeup
wel voor de grap hoor, maak je maar geen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:26
Skydancer
Skydancer is offline
Avater:
Iz een F-16 piloot, Ik ben helemaal een luchtmacht freak en wil F-16 piloot worden .

Nick:
Zoals ik boven al zei ik wil in de luchtdansen met een vliegtuig..duzz vandaar Skydancer.

+ punt: behulpzaam
- punt: wil soms iets te veel
Oud 14-09-2002, 19:45
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:
atavar: De chinezen geloven dat er twee kosmische krachten zijn, twee tegenovergestelde maar elkaar toch aanvullende energieën die de kosmos met alles wat zich daarbinnen bevindt, vormgeven. Ze noemen deze energieën 'yin' en 'yang'.
Pardon? Alleen de taoistische chinezen ja. Dat zijn lang niet alle chinezen, de meesten zijn confucianistisch of atheïstisch.
Oud 14-09-2002, 20:02
[DnC]
[DnC] is offline
Citaat:
WolterB schreef:
Nick
opvolger van mn nicks Blackeye, Blackeye *^NMGN^* (zat toen in een Delta Force 2 clan) en T.A.F.K.A.B.E. (The Anti-shooter Formally Known As BlackEye, ook DF2 clan)
Jij zat dus bij Jorco in de squad (of ben ik in de war met een andere squad?)?
Jorco heeft/had een hekel aan mijn squad, namelijk =SIT=
Doe nu alleen geen ene ruft meer in SIT of in andere woorden ben inactief.

Nickname:
Betekend "Death 'n Carnage" wat ik dus afkortte als DnC. Een zeer domme/lame nickname dus. Ik gebruikte deze nickname voor/sinds Delta Force Landwarrior (game).
Gebruik een andere nickname (alleen niet hier op board), namelijk "Lampie".

Heb geen
Heb ook de Avatar Show functie uitstaan.

Signature:
"Elluw?" = hoe een Brit "Ellow" zou zeggen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 20:24
feline
feline is offline
Mijn nick: Ik zou wel een hertje willen zijn --> bambi, maar bambi is een jongetje en ik niet --> feline, het vriendinnetje van bambi

Mijn avatar: Ik dans zelf heel veel. Dit plaatje vind ik zo gaaf, door die hoogteverschillen heel interessant. En heel erg blij, en dat ben ik ook.

Mijn signature: Een zin uit Romeo&Julia, een heel mooi stuk (film is ook ) Hij is onschuldig, maar klein beetje ondeugend, je kan het opvatten zoals je zelf wil.

pluspunt: sociaal, ik kan me goed inleven, vrolijk
minpunt: geen discipline, ik schuif alles voor me uit en kan voor mensen soms ronduit irritant zijn omdat ik graag de discussie aanga.
Oud 14-09-2002, 20:35
Talon
Talon is offline
heb geen van beide meer..
onbewust oordelen mensen over je als ze er naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:52
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
Talon schreef:
heb geen van beide meer..
onbewust oordelen mensen over je als ze er naar kijken.
Dat is waar, heb ik zelf ook een beetje last van
Oud 14-09-2002, 23:14
Verwijderd
Nickname:
! am mE = I am me (ik ben mezelf) omgekeerd: Em ma ! = Emma! (zo heet ik)

Avater:
Dat ben ik vier jaar geleden ofzo in een hangmat gefotografeerd door een buurmeisje die fotografie ofzo studeerde. En ik kan hem dus niet veranderen ofzo omdat ik niks anders heb (en ook geen scanner of uploadpagina of whatever) en geen zin heb om moeilijk te doen maar misschien verander ik hem binnenkort met veel moeite en hulp van twee andere mensen.

Signature:
Geen commentaar.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 02:12
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
al zo vaak geweest
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 14:55
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nick: Ooit heeft iemand tegen me gezegd dat ik een heel speciaal iemand ben, daar heb ik Engels van gemaakt en dat is nu al 2 jaar mn nick overal.

Avatar: Een stiertje, mn sterrebeeld dus
Oud 15-09-2002, 15:37
R
R is offline
Mijnes zegt; I BOMB NY
Ik maak graffiti in New York..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:39
R
R is offline
Mijn sig ?
Tsja, kan je eigelijk niet letterlijk vertalen.
" For God's Sake ", " For Style's Sake "

Ik heb het iig geciteerd uit het levensboek van DONDI WHITE.
Een gast die vroeger alle metro's bombde in NYC, Maar sinds.. 1994 ofzo dood is aan het gevolg van aids
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:41
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Mijn sig is een quote van Deel 2 avn de film The Godfather met Al Pacino en Robert de Niro. Waarom? Omdat ik de Godfather trilogie de beste films ooit vind en omdat de quote echt de film weer geeft.

Mijn naam heb ik gekozen omdat ik F1 fan ben en ook fan van Ayrton Senna de grootste coureur die de F1 ooit heeft gekend. Hij is op 1 mei 1994 dodelijk verongelukt op het circuit van Imola tijdens de GP van San Marino.
Oud 15-09-2002, 15:47
snoopy
snoopy is offline
nick: snoopy ben ik al heel lang helemaal weg van
mamo is de bijnaam die ik van m'n vriend kreeg
(snoopy en mamo waren allebei al bezet (hoewel ik nog nooit iemand die zo heet gezien... ))

sig: Love me or leave me! Hey, where's everybody going?! : vond ik gewoon grappig, heb ik niet zelf bedacht, ofzow...

Lieve pap, ik zal altijd van je blijven houden :
Was omdat m'n vader niet zo lang geleden is overleden. Daarom wilde ik dit er graag in...

goede punten: sociaal, spontaan.

slechte punten: ongeduldig.
Oud 15-09-2002, 17:43
Miracle
Miracle is offline
Nick Ehhm tja vonk eigenlijk wel een leuke, k heet zelf geen irene ofzow, maar k weet niet. gewoon spontane aktie

Avatar Een tijgertje van Rachael Hale (soort Anna Geddes) daar verkopen wij fotoalbums van enzo, en k vond ze altijd erg lief. van m'n baas het ik een plaat gekregen met een heel schattig hondje daarvan. die hangt in m'n kamer T plaatje is onduidelijk, maar als je het echte ziet dan denk je meteen aaahhh schattig dus vandaar. Winsor en deze heb ik in m'n kamer hangen dus.

Sign It is better to be hated for who you are, then to be loved for who you are not
Die is meer bedoeld als excuse voor debiele opmerkingen van mij. Dus als ik iets stoms heb gepost dan heb ik als excuse: wees blij dat ik iig IETS EERLIJKS heb gezegd, en dat ik me niet voorhoud voor iemand anders om daardoor aardig gevonden te worden.
Op die manier hoop ik ook dat mensen mij een beetje respecteren (naja dat doen ze ook wel volgens mij duzz)

Plus punt Tja moeilijk. ehmmm ik doe m'n best om lief te zijn voor mensen
Min punt Ik kan rare dingen posten. k ben super onzeker, naja en nog een hoop dinge maar dat ga ik hier niet allemaal neerzetten

Kuzzzzz
Oud 15-09-2002, 19:34
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
! am mE schreef:
! am mE = I am me (ik ben mezelf) omgekeerd: Em ma ! = Emma! (zo heet ik)
Hé, wat leuk!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:54
Verwijderd
nick:
Er was een jongen op school die dacht dat ik bert heette. En die noemde me dus altijd bert. Dus ik moest hem iedere corrigeren en zeggen dat ik bart heet. En daar raakte hij nog al van in de war en toen ging hij me dus bertbart noemen, zodat hij het in ieder geval goed had. En toen ging ik een hotmail acount aanvragen en ik wou bart@hotmail.com, maar die bestond al, dus het werd maar bertbart1@hotmail.com. En bertbart vond ik ook wel kewl als nickname voor dit forum, daarnaast lekker makkelijk

Ik vind Christina niet echt geweldig. Ik ben meer een Britney fan. Ja, ik ben serieus. Maar er waren geen leuke plaatjes van britney en ik vond dit plaatje van Christina wel extravagant. En dat vond ik wel kewl! Ik houd wel een beetje van foute dames, die zich dellerig opmaken enzo

sig:
Mijn sig verwijst naar een lied van britney spears. En ik wou gewoon iets van britney citeren, maar het geval is dat het kind eigenlijk alleen van die meisjesachtige teksten heeft. Dus het leek me een goed id om "i'm not a girl, not yet a woman" aan te passen. Daarnaast vind ik "i'm not a boy, not yet a man" een beetje provocerend

minpunt:
dat ik soms een beetje te achterdochtig ben...

pluspunt:
ik ben voor sommige mensen heel erg lief
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 21:03
Verwijderd
nick: verwijst naar een nummer van me fave band, Garbage en een beetje naar de coffee+tvclip van Blur

avatar: lijkt me duidelijk, het ontzettend koele melkpakje van Blur

sig: eerste deel in zelfbedacht en een variatie op 'ober er drijft een vlieg in me soep' en ik dek mezelf al in zeg maar

2e deel: door een fout (van een ander) kan je leven 'ongedaan' worden gemaakt, kan je het weer opbouwen zeg maar.. verwijst naar een nummer van Garbage. Tevens bestaat dit jaar uit vele fouten, dammit. Vandaar.

ben niet in de stemming voor plus- en minpunten.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:18
battlestar
battlestar is offline
nick: komt uit een nr van incubus (battlestar scralatchtica)

avatar: poor leno van royksopp...vind em zoo lief

sig: eerste deel komt uit een nr van sneaker pimps - think harder en 't tweede deel komt voort uit een heel flauw onzintopic

pluspunt: ruimdenkend
minpunt: verwacht soms te veel eerlijkheid van mensen. ben af en toe goed lui
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 09:27
Fleurop
Fleurop is offline
Nick: volgens een site mijn elfennaam, en ik vond hem wel gaaf, eerst heette ik Floor k, maar tja... niet echt bepaald "leuk"

avatar: een tekening van Louis Royo, hij maakt zulke gave dingen!!!

+ punt: ik accepteer mensen hoe ze zijn
- punt: koppig
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 12:19
ZHAzha
ZHAzha is offline
nick Ik wou een nieuwe naam hiero hebben.. en ik zat een beetje te bedenken met me vriendje.. (me vriend is a big fan van gigi) toen zei hij ZHAZHA! en ik vond het op een of ander manier wel bij me passen.. dus vandaar (tis trouwens een liedje van Gigi.. die zo heet) en volgensmij heet ook zo'n beest uit puk van de pettenflat zo????

avatar Ik was aan het zoeken op andere sites naar een leuke avatar en toen zag ik deze! wel toepasselijk... bij me naam.

sig Die past bij mijn avatar.

+ tjez.?? uhmz ik kan goed luisteren <- dit zei mijn stage begeleider vorig jaar.. hmz valt wel mee opzich
- Ben snel shagarijnig.. en ben zeer verwend
Oud 17-09-2002, 12:22
Methuselah
Methuselah is offline
niet lullen, bijvullen
Oud 17-09-2002, 15:21
Frida
Frida is offline
Allebei weinig diepgaand
Reageren

Regels voor berichten