Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Avator: Nijntje, ik vond het gewoon wel een lief plaatje.
Signature: Ik zag hem ergens staan (op een ander forum), en heb hem maar gekopierd ![]() Nick: Voor deze naam heb ik eerst iets van 3 maanden *ikke* geheten. Dat vond ik eigenlijk niet zo'n geweldige naam, dus toen ben ik combinaties gaan maken met engelse woorden voor dieren en andere worden. En toen kwam dit eruit, ook niet zo geweldig dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nick: jah is nie moeilijk.. ben vriendin van stefan
avatar: is schaapie dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen van stefan signature: is stukje uit mijn lievelingsliedje van blof goeie eigenschap van mezelf: geen idee slechte eigenschap van mezelf: nou is denk ik wat jullie slecht van mij vinde, ik lul te veel over stefan |
![]() |
|
nick: Betamethason = medicijn voor eczeem/psoriasis, k zag t potje voor m'n neus staan, en typte t in
![]() avatar: mja, niet echt een diepe betekenis, vond het gewoon een heel mooi plaatje van Anne Geddes (maar wat WolterB zei, vond k ook wel mooi) ![]() sig:~whatever you desire~ *In my heart, in my mind, not in my live* Jaja fuck you to. ![]() Whatever you desire= ehm, komt van een liedje wat in mn kop zit. In my heart, in my mind, not in my live =*jaja, stomme zin*, slaat op mijn moeder. Jaja fuck you to ![]() vrolijk,vrolijk i know ![]() + ehm, ![]() - ghe, btje zeikerig afentoe ![]() ![]()
|
Nick: Ik had mijn naam al Gothic, voordat ik wist wat het was. Dat is 1 reden waarom ik het heb gehouden. Ik ben een redelijke tijd gothic geweest. Even uitleggen wat mijn visie op gothic zijn is: Dat is houden en het dragen van zwarte kleding (evt wat rood en paars). Het is het gevoel, het gevoel aangetrokken zijn tot de dood, mysterieuze dingen, hekserij, laten we het houden op onverklaarbare dingen. Verder hield ik van de muziek. Als in soorten metal. Ik heb nu niet meer de neiging te zo extreem te kleden en te gedragen, al zal je mij nog als alto kunnen bestempelden. En ik draag absoluut nog wel zwarte (gothic) kleding. Ik zou niet meer in het hokje gothic vallen, het hokje gecreëerd door de bekrompen mens. Als in: je bent geen goth als je niet altijd zwarte make-up draagt en die kleding. Ik noemde mezelf ook geen goth toen. Nu wel, en dat was een beetje om met het hokje te spotten. Dat is dus nog een reden deze naam te houden. Verder vind ik het steeds weer leuk te zien dat mensen niet verder kijken dan een nick en leeftijd, vandaar dat die ook niet klopt. Iemand had commentaar op mijn vriendschap met iemand die en stuk ouder dan ik was. Toen hebben we ons een leeftijd gegeven waar we ons beide prettig bij voelden en dat was 36. Vandaar dat ik nu dat onder mijn leeftijd heb staan.
Ik schep verwarring, omdat ik wil dat mensen verder kijken dan mijn nick en leeftijd, en dus moeten afgaan op mijn posts... en ik ben tussen de 14 - 24, net als bijna de rest van de mensen hier. Avatar: Het is een moment uit Dawson's Creek. Ik wilde iemand dat plaatje laten zien, maar die site lag eraf, en door de firewall kon ik het niet sturen, dus heb ik het even als avatar gemaakt. Ik vond het een geweldig leuke scene, vandaar dat ik hem maar als avatar heb gelaten... Sig:
|
Nick: Ik heet Rosanne. Dat wordt Roos, Roosje, Rosi.
Avatar: ik heb een hawaiikrans ingescand, en dit stukje vond ik wel mooi. Sig: ik wist ff niks, en had toevallig dat nummer van Erykah aan staan ![]() Pluspunt: mensen opbeuren, dingen organiseren minpunt: vergeetachtig, af en toe lui
|
Nick: jaa.. ik ben slecht in nicknamen verzinnen
![]() Sig: ik wis nix.. dit was het enige wat in me opkwam.. Avatar: heb ik niet.. Pluspunt: kom ik nog op terug.. Minpunt: ik kan heel snel boos worden om nix. .En beetje onaardig uit de hoek komen als ik mijn mening wil uitten komt het er soms op een toontje uit wat ikj niet zo bedoel.. best saai ![]() |
![]() |
|
Nick: Ook ooit eens begonnen op een chatbox (notabene die van s.com). In die tijd waren net de afleveringen van Friends bezig waarin Chandler en Monica net in het geheim iets hadden. Ik keek het toen nogal veel. Een jongen op de chatbox noemde zich Chandler, ik me de keer erop inloggen als Monica. Ben erna niet meer van die naam afgekomen.. Toen ik me hier aanmeldde bestond de naam Esther al, dus was het snel Monica. Nu zou ik niet meer met Cox of zelfs Lewinsky vergeleken willen worden, maar het gebeurt nog vaak genoeg
![]() ![]() Nu vind ik het gewoon een mooie naam. M: Staat niet voor Man. ![]() Avatar: Ik ben helemaal weg van Casper en Hobbes, vandaar. Ik had ook een tijdje Casper met een big-smile als avatar, nu even deze. Weet niet hoe lang ik m hou, hij is wel heel lief, maar iets te onduidelijk :/ Sig: Kwam ik tegen in de bieb, het is een gedichtje van Lévi Weemoedt, vond m wel grappig ![]() Pluspunt: Ik wil altijd mensen helpen, heb geen ochtendhumeur, kan goed luisteren en heb van die buien dat ik licht prettig gestoord ben Minpunt: Best wel onzeker, verlegen en voel me snel het vijfde wiel aan de wagen. Soms praat ik teveel. En ik ben belachelijk lui.
|
Avatar: Bij mij is dat duidelijk, hoef ik nie uit te leggen
![]() Sig: jah tis een leuke slogan ![]() ![]() Pluspunt: Ik ben heel eerlijk Minpunt: Ik houd niet vaak rekening met andere mensen en wil dan alles volgens mijn eigen planning doen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nick: naam + rugnummer
Avatar: Pittsburgh Steelers, favoriete team. Sig: Het gaat over football. Citaat van Johnny Utah (Keanu Reeves) in Point Break. Pluspunt: ik heb geen minpunten Minpunt: ik weet verder geen plus- of minpunten
||
![]() |
Nick
Vrienden van mij uit Italië en mijn Italiaanse vriend noemen me altijd piccola. Piccola betekent kleintje. Ik wou eerst m'n naam als nick gebruiken, maar die was al bezet. Ik was toen met m'n vriend aan het smsen en hij zei weer piccola. Dus toen besloot ik piccola als nick te nemen. Avatar Ik hou helemaal niet van manga en al dat getekende spul. Maar dit plaatje zag ik ergens en vond het toch wel heel mooi. Aangezien ik geen betere kon vinden heb ik deze genomen. Sig Citaat:
![]() Het tweede gedeelte.. Uuh ja! ![]() ![]() ![]() Pluspunt Ben goed in talen, kan goed luisteren... Minpunt Ben veelste lui, ben te onzeker qua relaties... |
![]() |
|
Mijn nick: Rozemarijn -------> Roos-------> Roozie
Mijn avatar: Tja die vond ik op de ikea site, bovendien valt een roze avatar lekker op en Pink, my favourite color! Mijn sig: tja, mijn doel op dit moment denk ik! pluspunt: vrolijk, lekker gek, sociaal minpunt: áls ik dan een keer chagrijnig ben wordt iedereen in mijn buurt dat!
|
Nickname: Het sleutelwoord van de hardrockprogramma's van MerweRadio, toen ik daar de techniek begon te doen werd ik al Doctor Shock genoemd. Later werd ik zo slim om ook nog een electro opleiding te gaan doen, dus toen begon het eigenlijk een beetje.
Avatar: LMD, een ventje dat een stevige shock krijgt... Sig: Is ontstaan toen ik met wat gasten in een boekje met mengpanelen zat te kijken, iemand zei "Joh, das een mooi ding, maar als je eraan mag zitten wordt ie knap ingewikkeld denk ik!". Het stukje van de vrouw heb ik er zelf bij bedacht Pluspunt: Behulpzaam, zelfstandig, Minpunt: al m'n andere eigenschappen?
|
Avater:
Iz een F-16 piloot, Ik ben helemaal een luchtmacht freak en wil F-16 piloot worden . Nick: Zoals ik boven al zei ik wil in de luchtdansen met een vliegtuig..duzz vandaar Skydancer. + punt: behulpzaam - punt: wil soms iets te veel
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jorco heeft/had een hekel aan mijn squad, namelijk =SIT= ![]() Doe nu alleen geen ene ruft meer in SIT of in andere woorden ben inactief. Nickname: Betekend "Death 'n Carnage" wat ik dus afkortte als DnC. Een zeer domme/lame nickname dus. Ik gebruikte deze nickname voor/sinds Delta Force Landwarrior (game). Gebruik een andere nickname (alleen niet hier op board), namelijk "Lampie". Avatar: Heb geen ![]() Heb ook de Avatar Show functie uitstaan. Signature: "Elluw?" = hoe een Brit "Ellow" zou zeggen denk ik. |
![]() |
|
![]() |
Mijn nick: Ik zou wel een hertje willen zijn --> bambi, maar bambi is een jongetje en ik niet --> feline, het vriendinnetje van bambi
Mijn avatar: Ik dans zelf heel veel. Dit plaatje vind ik zo gaaf, door die hoogteverschillen heel interessant. En heel erg blij, en dat ben ik ook. Mijn signature: Een zin uit Romeo&Julia, een heel mooi stuk (film is ook ![]() pluspunt: sociaal, ik kan me goed inleven, vrolijk minpunt: geen discipline, ik schuif alles voor me uit en kan voor mensen soms ronduit irritant zijn omdat ik graag de discussie aanga.
|
Verwijderd
|
Nickname:
! am mE = I am me (ik ben mezelf) omgekeerd: Em ma ! = Emma! (zo heet ik) Avater: Dat ben ik vier jaar geleden ofzo in een hangmat gefotografeerd door een buurmeisje die fotografie ofzo studeerde. En ik kan hem dus niet veranderen ofzo omdat ik niks anders heb (en ook geen scanner of uploadpagina of whatever) en geen zin heb om moeilijk te doen maar misschien verander ik hem binnenkort met veel moeite en hulp van twee andere mensen. Signature: Geen commentaar. |
![]() |
|
Mijn sig is een quote van Deel 2 avn de film The Godfather met Al Pacino en Robert de Niro. Waarom? Omdat ik de Godfather trilogie de beste films ooit vind en omdat de quote echt de film weer geeft.
Mijn naam heb ik gekozen omdat ik F1 fan ben en ook fan van Ayrton Senna de grootste coureur die de F1 ooit heeft gekend. Hij is op 1 mei 1994 dodelijk verongelukt op het circuit van Imola tijdens de GP van San Marino.
|
nick: snoopy ben ik al heel lang helemaal weg van
mamo is de bijnaam die ik van m'n vriend kreeg (snoopy en mamo waren allebei al bezet (hoewel ik nog nooit iemand die zo heet gezien... ![]() avatar: heb ik niet... ![]() sig: Love me or leave me! Hey, where's everybody going?! : vond ik gewoon grappig, heb ik niet zelf bedacht, ofzow... Lieve pap, ik zal altijd van je blijven houden : Was omdat m'n vader niet zo lang geleden is overleden. Daarom wilde ik dit er graag in... goede punten: sociaal, spontaan. slechte punten: ongeduldig.
|
Nick Ehhm tja vonk eigenlijk wel een leuke, k heet zelf geen irene ofzow, maar k weet niet. gewoon spontane aktie
Avatar Een tijgertje van Rachael Hale (soort Anna Geddes) daar verkopen wij fotoalbums van enzo, en k vond ze altijd erg lief. van m'n baas het ik een plaat gekregen met een heel schattig hondje daarvan. die hangt in m'n kamer ![]() Sign It is better to be hated for who you are, then to be loved for who you are not Die is meer bedoeld als excuse voor debiele opmerkingen van mij. Dus als ik iets stoms heb gepost dan heb ik als excuse: wees blij dat ik iig IETS EERLIJKS heb gezegd, en dat ik me niet voorhoud voor iemand anders om daardoor aardig gevonden te worden. Op die manier hoop ik ook dat mensen mij een beetje respecteren (naja dat doen ze ook wel volgens mij duzz) Plus punt Tja moeilijk. ehmmm ik doe m'n best om lief te zijn voor mensen ![]() Min punt Ik kan rare dingen posten. k ben super onzeker, naja en nog een hoop dinge maar dat ga ik hier niet allemaal neerzetten Kuzzzzz
|
Verwijderd
|
nick:
Er was een jongen op school die dacht dat ik bert heette. En die noemde me dus altijd bert. Dus ik moest hem iedere corrigeren en zeggen dat ik bart heet. En daar raakte hij nog al van in de war en toen ging hij me dus bertbart noemen, zodat hij het in ieder geval goed had. En toen ging ik een hotmail acount aanvragen en ik wou bart@hotmail.com, maar die bestond al, dus het werd maar bertbart1@hotmail.com. En bertbart vond ik ook wel kewl als nickname voor dit forum, daarnaast lekker makkelijk avatar: Ik vind Christina niet echt geweldig. Ik ben meer een Britney fan. Ja, ik ben serieus. Maar er waren geen leuke plaatjes van britney en ik vond dit plaatje van Christina wel extravagant. En dat vond ik wel kewl! ![]() ![]() sig: Mijn sig verwijst naar een lied van britney spears. En ik wou gewoon iets van britney citeren, maar het geval is dat het kind eigenlijk alleen van die meisjesachtige teksten heeft. Dus het leek me een goed id om "i'm not a girl, not yet a woman" aan te passen. Daarnaast vind ik "i'm not a boy, not yet a man" een beetje provocerend ![]() minpunt: dat ik soms een beetje te achterdochtig ben... pluspunt: ik ben voor sommige mensen heel erg lief ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nick: verwijst naar een nummer van me fave band, Garbage en een beetje naar de coffee+tvclip van Blur
avatar: lijkt me duidelijk, het ontzettend koele melkpakje van Blur ![]() sig: eerste deel in zelfbedacht en een variatie op 'ober er drijft een vlieg in me soep' en ik dek mezelf al in zeg maar ![]() 2e deel: door een fout (van een ander) kan je leven 'ongedaan' worden gemaakt, kan je het weer opbouwen zeg maar.. verwijst naar een nummer van Garbage. Tevens bestaat dit jaar uit vele fouten, dammit. Vandaar. ben niet in de stemming voor plus- en minpunten. |
![]() |
|
nick: komt uit een nr van incubus (battlestar scralatchtica)
avatar: poor leno van royksopp...vind em zoo lief ![]() sig: eerste deel komt uit een nr van sneaker pimps - think harder en 't tweede deel komt voort uit een heel flauw onzintopic ![]() pluspunt: ruimdenkend minpunt: verwacht soms te veel eerlijkheid van mensen. ben af en toe goed lui ![]() |
![]() |
|
nick Ik wou een nieuwe naam hiero hebben.. en ik zat een beetje te bedenken met me vriendje.. (me vriend is a big fan van gigi) toen zei hij ZHAZHA! en ik vond het op een of ander manier wel bij me passen.. dus vandaar (tis trouwens een liedje van Gigi.. die zo heet) en volgensmij heet ook zo'n beest uit puk van de pettenflat zo????
avatar Ik was aan het zoeken op andere sites naar een leuke avatar ![]() sig Die past bij mijn avatar. + ![]() ![]() - Ben snel shagarijnig.. en ben zeer verwend ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
hoezo snel weer op jacht! Blondfun | 30 | 27-12-2004 10:43 | |
Beleidszaken |
Religie LaResistance | 54 | 26-10-2004 17:18 | |
Liefde & Relatie |
niet meer zeker van mijn relatie Blondfun | 18 | 30-09-2004 16:28 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Liefde & Relatie |
bijna 18 en nog nooit gezoend!!! Missy Muffett | 109 | 31-01-2002 08:09 |