Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja, dat herken ik wel. Thuis heb ik er geen last van, dan praten we allemaal toch veel, zodat wel allemaal best wel lang bezig zijn
![]() Maar eenmaal bij anderen ben ik altijd de laatste.. Mateloos irritant als de familie dan op mij moet zitten wachten. Komt ook nog eens bij dat ik geen groot eter ben, dus zelden mijn bord leeg krijg. Vind ik inderdaad onbeleefd staan, maar ik kan er zo weinig aan doen :/ Bij één vriendin zeggen ze er ook nog wat van, dat vind ik al erg genoeg :/ Ik weet niet of je sneller kan leren eten, mij is het iig nog niet gelukt, hoe graag ik ook zou willen.
|
Ik schrok het juist snel naar binnen, hecht niet zoveel waarde aan het eten. Bovendien vind ik het vreselijk om met mn vader aan 1 tafel te zitten.. dus probeer ik zo snel mogelijk weg te komen.
![]() Maar je moet iig niet minder gaan eten omdat je dan als laatste klaar bent, en je er vooral niet druk om maken! Die mensen nodigen jou uit als gast, dus ze willen je graag dat je bij ze eet. En zullen ze het dus ook helemaal niet erg vinden als je later klaar bent met eten. Bovendien, verteerd je eten langzamer, en dat is weer goed voor andere dingen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Water? 1337Gamer | 13 | 18-11-2015 01:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik ongezond dun geworden? kita | 16 | 19-03-2012 15:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Eten & Drinken |
Hoe snel eten jullie? xx | 70 | 08-04-2004 21:20 | |
Eten & Drinken |
vegetarisch Viv | 66 | 05-05-2003 21:47 | |
Eten & Drinken |
Langzaam eten heavinly | 22 | 25-03-2003 19:29 |