Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 18:14
heavinly
heavinly is offline
Elke keer bij het avondeten is het weer het geval dat ik de laatste ben die nog aan het eten is. Zelf vind ik het supervervelend, ik kan gewoon niet snel eten. Ik vraag me af of er veel mensen zijn die hier last van hebben. Als ik bij andere mensen thuis eet (waar ik al een hekel aan heb), stop ik al met eten voordat ik genoeg heb, alleen al omdat ik anders in mn eentje nog zit te eten. Daardoor laat ik ook weer van alles staan en dat vind ik dan weer aso omdat ik bij andere mensen eet blabla..
Nou vroeg ik me af of hier uberhaupt wat aan te doen is? Kan ik leren om wat sneller te eten? Ik geloof dat heel veel mensen dit vast een idioot iets vinden, maar het is toch iets waar ik redelijk mee zit (ach ja, waar je allemaal al niet mee kunt zitten he).
Enige lotgenoten hier?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2002, 18:18
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
nee, k heb last van het omgekeerde
Als iedereen klaar is met eten ben ik net uit verveling nog maar wat gaan eten, omdat het zo vreselijk lang duurde
Oud 14-09-2002, 18:26
LM
LM is offline
Ik eet snel en bijna als langst
Oud 14-09-2002, 18:31
Boogie
Boogie is offline
Nee, ik werk mijn eten altijd in sneltreinvaart naar binnen
Oud 14-09-2002, 18:33
Shock
Shock is offline
Ik ben altijd ongeveer gelijk met de rest klaar, maar m'n moeder kan soms zo verschrikkelijk ouwehoeren dat ze er 2 keer zo lang over doet....
Oud 14-09-2002, 18:47
PV
PV is offline
Ik eet vrij snel... mijn moeder eet wel altijd langzaam, naar ze zelf zegt omdat ze anders moet overgeven, maar ze praat gewoon veels te veel tijdens t eten.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:48
Verwijderd
thuis ben ik meestal als 1 van de eerste klaar, maar ik was laatst bij een vriendin en toen waren zij echt gewoon al lang klaar en ik maar door proberen te eten...Twas niet eens echt lekker en nog veel ook, dus ik at me helemaal dol
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:50
Bor
Bor is offline
eet 's middags niks, dan eet je snel genoeg 's avonds
Oud 14-09-2002, 19:00
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
sleutel woord: motevatie/vastberadenheid

ik heb eigenlijk een hekel aan eten. Het is zo gedwongen.
Zegma, eet of ga dood.
Bedenk dus wat je moet eten, opscheppen en HUP ETEN. DIT IS PURE TIJD VERSPILLING>>> GO GO GO
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:02
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
sleutel woord: motevatie/vastberadenheid

ik heb eigenlijk een hekel aan eten. Het is zo gedwongen.
Zegma, eet of ga dood.
Bedenk dus wat je moet eten, opscheppen en HUP ETEN. DIT IS PURE TIJD VERSPILLING>>> GO GO GO
nou ja.. zo zie ik het dus niet, omdat ik wel graag eet, ik zie het niet als een verplichting ofzo. maar het schiet gewoon niet op en wat Bor zegt.. ja, eigenlijk wel beetje gelijk in
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:11
Monica
Monica is offline
Mja, dat herken ik wel. Thuis heb ik er geen last van, dan praten we allemaal toch veel, zodat wel allemaal best wel lang bezig zijn
Maar eenmaal bij anderen ben ik altijd de laatste.. Mateloos irritant als de familie dan op mij moet zitten wachten. Komt ook nog eens bij dat ik geen groot eter ben, dus zelden mijn bord leeg krijg. Vind ik inderdaad onbeleefd staan, maar ik kan er zo weinig aan doen :/ Bij één vriendin zeggen ze er ook nog wat van, dat vind ik al erg genoeg :/

Ik weet niet of je sneller kan leren eten, mij is het iig nog niet gelukt, hoe graag ik ook zou willen.
Oud 14-09-2002, 19:48
McCaine
McCaine is offline
Ja, heb ik ook altijd last van. Ik doe altijd het langst van iedereen over een pizza, een zakje patat, het avondeten, etc. Bijzonder irritant.
Oud 14-09-2002, 19:56
Paperz
Paperz is offline
betekent alleen dat je langer geniet
Oud 14-09-2002, 20:07
[DnC]
[DnC] is offline
Vroeger was ik bijna ook altijd de laatste met het eten, maar nu ben ik bijna altijd als eerste klaar. Maak ik er nu een soort competitie van ofzo? Neuh
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 20:12
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik schrok het juist snel naar binnen, hecht niet zoveel waarde aan het eten. Bovendien vind ik het vreselijk om met mn vader aan 1 tafel te zitten.. dus probeer ik zo snel mogelijk weg te komen.
Maar je moet iig niet minder gaan eten omdat je dan als laatste klaar bent, en je er vooral niet druk om maken! Die mensen nodigen jou uit als gast, dus ze willen je graag dat je bij ze eet. En zullen ze het dus ook helemaal niet erg vinden als je later klaar bent met eten.
Bovendien, verteerd je eten langzamer, en dat is weer goed voor andere dingen
Oud 15-09-2002, 00:20
the exploding boy
the exploding boy is offline
hehe ik eet ook altijd heel langzaam, eten is dan al tig keer koud, (waar iedereen altijd problemen mee schijnt te hebben, ik niet namelijk) ik vind het gewoon zonde alles in 1 keer in je mond te proppen...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 00:21
Verwijderd
Ik (vr)eet altijd heel snel, ben vaak als eerste klaar.

Edit -- En oja, een tip: in jouw geval kan je beter kleine happen nemen, is minder kauwwerk, sneller slikken en dan weer happen

(geldt niet voor het eten van soep, btw)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 01:56
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
soms ben ik de eerste, soms de laatste, tja k weet niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten