Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het irriteert me gewoon... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liegen we gewoon niet? Willen we eigenlijk niet allemaal strak in het "pak" zitten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind al die reclames wel te veel. ik zou bijna het idee aangepraat krijgen dat ik dun móet zijn, wil ik een leuk leven hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik doe echt niet aan de lijn en ik sport maar 1 keer in de week. En die reclames vind ik behoorlijk eenzijdig. Je ziet alleen maar reclames om slanker te worden, maar niet om dikker te worden. Er zijn zat mensen die zich te dun voelen.
||
Citaat:
![]() Eerst was mollig in, toen heel dun, midden jaren 80 kwam het mollige ook weer een beetje terug, en nu zitten we weer bij dun ![]() En zo blijven de fashion-wannabees jojo-en... |
![]() |
|
![]() |
Ik sta er vrij neutraal tegenover. Het is heel fijn voor dikkere mensen dat er zoveel manieren in de media komen om af te vallen. Maar ik vind het klote dat tegenwoordig bijna alle producteb 'light' zijn, en met minder calorieën. Ik wil zelf namelijk bijkomen, en dat lukt niet zo goed als alle dikmakende producten straks van de markt zijn. (Hoewel dat zo snel niet zal gebeuren)
|
![]() |
|
Denk dat het toch nooit goed is...mensen zijn nooit tevreden over zichzelf...ze zijn te dik of te dun, te lelijk (zie make up afdelingen) of te nagemaakt (plastische chirurgie?). Fotomodellen zijn nog het ergst van allemaal, want als er een paar mensen onzeker zijn (of worden gemaakt) zijn zij dat wel...Al zijn ze nog zo mooi en is iedereen jaloers op ze, alsnog zijn ze onzeker en vinden ze altijd wel iets aan zichzelf wat lelijk is...
Conclusie is gewoon dat mensen nooit tevreden zijn, er is altijd wel iets wat ze willen veranderen. maar eigenlijk is dat (tot bepaalde grenzen) maar goed ook, want wat moet je als je compleet tevreden bent...?
||
Citaat:
wat de plastische chirurgie betreft, mensen willen graag oud worden alleen zijn ze bang om oud te worden... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête overgewicht. LiekeMarloes | 62 | 07-10-2010 16:19 | |
Muziek |
Idm&electro&aanverwanten capibara | 500 | 15-01-2007 11:21 | |