Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ga bijna elke zaterdag naar Totum in almere
![]() ![]() mjah, thuis zitten is nog saaier en je moet wat als je in Almere woont, he ![]()
|
![]() |
zaterdag avond als ik overdag gewerkt heb doe ik savonds meestal niet zo veel meer dan word het meestal video huren met een paar mensen.. als ik nog genoeg energie heb uitgaan wat drinken.. ergens iemand treffen.. tis elke keer eigenlijk anders..
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik werk van 17.00 tot een uur of 23.00/23.30, daarna naar huis met mijn collega en tevens een hele goede vriendin, lekker muziekje op, wijntje drinken, omkleden etc, om een uur of 01.30 de auto pakken en naar de stad om lekker onze stamkroeg in te duiken tot vroeg in de morgen...
![]()
||
Citaat:
![]() Waarom ![]() ![]() ![]() Nou en als er eens een leuk nummer komt dan dans je er wel eens op??? En bij uitgaan hoef je geen alcohol te gebruiken, das ieder voor zich, maar met drank is/wordt het gedurende de avond toch ook leuk? En zeg nou eerlijk: kijk jij (vooral als je vrijgezel bent uiteraard) nou nooit eens naar leuke jongens? Doet iedereen toch welles. En tijdens het uitgaan zie ik dus zo veel leuke meiden. Uiteraard kijk ik ernaar, das toch nie raar of wel? Maar ik ben nooit op meer uit, een one-night stand (als je dat bedoelt) zou ik nooit doen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zaterdagavond: altijd het zelfde of steeds wat anders? catootje | 54 | 21-03-2006 17:59 | |
Lifestyle |
Zaterdagavond-lifestyle! JohnGunpowder | 63 | 15-07-2005 23:54 | |
Liefde & Relatie |
Ouders die tegenwerken. Blackeyed | 20 | 25-03-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Zaterdagavond Wen | 12 | 10-02-2003 09:58 | |
Liefde & Relatie |
gemeen vrouwelijk gedrag 20marianne12 | 3 | 07-11-2002 10:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |