Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tjah, in Nederland weet ik zo gauw niks... srry.
Maar in Spanje is een HELE gave camping, vol met jongeren, bijna OP het strand, en 2 hele goede disco's in de buurt (Fata Morgana en Moby Dick), niet bepaald een plek waar je gaat kaarten of rummicubben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() je moet ff op internet kijken of ze sites hebben..... |
![]() |
|
![]() |
www.duinenstrand.nl (puin en zand) is misschien wat voor je
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *woont dichtbij Haarlem* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet of jij echt zo onsnugger bent als je je voordoet, maar als je dat pas in juni gaat plannen dan heb je dus echt geen plek meer hoor..vooral niet bij de populaire campings... en als je zo gaat denken als "zelfde geld ben je tegen die tijd al dood" dan kun je net zogoed nix meer plannen... "hmmm..zal ik dit weekend uit gaan? achnee, ik plan maar nix, voor hetzelfde geld ben ik dan dood" ![]() ![]() |
![]() |
|
www.rsttexel.nl ---> Kogerstrand ---> Jongerenterrein.
![]() Wil ik in ieder geval heen dit jaar met 4 vrienden of zow... maja van die 4 vrienden willen er toch 2 liever naar Spanje en 1 ander ook graag naar Texel en 1tje maakt het nie uit... ben er dus nie helemaal uit, mot wel snel gebeuren want mot ook een knoop doorhakken of ik ook nog met mijn ouders op vakantie ga... maar goed ik dwaal af... dat Kogerstrand in Texel lijkt me wel wat. ![]()
||
Citaat:
Veel goedkoper. Je moet ook niet naar een dooie NL camping gaan, dat is toch geen vakantie, ga lekker naar Spanje ofzo.
|
camping "stortemelk" op vlieland heeft een superchill jongeren-veld.
2 minuten vanaf het strand, in de duinen.....lekker gezellige chaos. website ben ik jammergenoeg vergeten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() kzal wel ff zoeken..kijken of ze een site hebben ofzo ![]() wanneer zijn jullie daar geweest dan? afgelopen jaar? |
![]() |
|
![]() |
Hmm.. geen idee, maar je kan t beste gewoon ff langs een reisbureau gaan. Vast niet zoveel moeite
![]() ![]() En idd, je moet vroeg boeken ![]() Verder vat ik niet echt waarom mensen in NL naar t strand gaan, er zijn genoeg betere, waarbij de NLse stranden te verwaarlozen zijn...Maar dat is persoonlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat ook dit jaar op Terschelling met welgeteld 26 mensen. We stonden bekend als de Gothics, Uitschot, Stinkende mensen van de camping. En dit jaar gaan we weer, maar nu met nog veeeel meer mensen. Iig de 50 proberen te halen OH YEAH!
Ik heb er nu al weer zin in. *twas btw camping Terpstra* |
![]() |
||
Citaat:
![]() daar zaten wij ook ![]() ![]() waren jullie er ook in die tijd soms? en stonden jullie ergens achteraan op een veldje (ook het achterste veld, volgens mij was dat blauw ![]() ![]() *kuch* dadelijk waren jullie dat helemaal niet, magoed..STEL DAT jullie het waren, dan stonden jullie op hetzelfde veld als wij en weet ik nog ongeveer wie jullie waren ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|