Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 15:19
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
... en opnieuw zou mogen doen, welke gebeurtenis zou het dan zijn en wat zou je anders doen? En vooral ook waarom?

Was ik eigenlijk wel benieuwd naar. Zelf heb ik er nog geen antwoord op gevonden, dus ik denk er nog even over na
Oud 26-01-2003, 15:21
Arwyn
Arwyn is offline
Euh... Denk denk....
Ik denk dat ik dan iemands adres en zo toch maar niet had weggegooid...
Oud 26-01-2003, 15:25
Mara
Mara is offline
Dat ik een bepaald iets niet gezegd had..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:33
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Dat ik geboren werd
Jij zou niet meer zo negatief denken!
Oud 26-01-2003, 15:39
Tox
Tox is offline
Nou kijk er zijn wel dingen die ik zou willen veranderen, maar dan zou alles anders gelopen zijn. Dus kweet wel iets, maar ja of ik daar nu ook nog gelukkig van zou zijn?
Oud 26-01-2003, 15:44
Verwijderd
Je kan alles terugdraaien maar als je van niets weet zou je het allemaal toch weer hetzelfde doen. En het maakt en vormt je. Dus ik weet niet of ik iets eigenlijk wel over zou doen..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
terugdraaien: klas overslaan
wat anders doen: niet overslaan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:57
Verwijderd
Uhm.. wat niet..
Al mijn blunder momenten zouden van mij graag weer ongedaan mogen worden... aaah ik word alleen al gek als ik er aan denk.. terug draaien please een dag voordat ik mijn allereerste enorme blunder maakte

Maar het is ook wel weer wat Milk zegt, alles wat je meemaakt vormt je.. dus ook alle domme momenten.. (ben benieuwd wanneer ik daar profijt van heb )
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:58
Sithan
Sithan is offline
Een bepaald persoon niet leren kennen...
Oud 26-01-2003, 16:05
A*
A* is offline
ik zou graag terug naar de zomer van 1998 willen, ik was op vakantie in Hongarije en ben die vakantie 5 kilo aangekomen.
Als ik gewoon normaal gegeten had was ik nu lichter en dunner geweest en dan had ik zeker niet dat rot spekbuikje.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:13
Miracle
Miracle is offline
Bepaalde dingen waar ik waarde aan hecht, dat ik dat nooit kapot heb gemaakt of lelijk heb gemaakt (expres en niet expres )
dit mag je zeer breed opvatten
Oud 26-01-2003, 16:31
Qimm
Qimm is offline
Garinka niet net voor de hindernis weg sturen omdat we er de dicht op zaten. Had ik mijn kaak niet gebroken
Oud 26-01-2003, 16:34
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Niets
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:38
Sarsefras
Sarsefras is offline
het moment dat ik dikker werd. ik weet zeker dat mn leven dan heel anders was geweest, dan was ik veel meer zelfverzekerd, maar jah, misschien was ik dan ook veel arroganter.. nu kan ik de tijd niet meer terugdraaien
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:43
Souris
Souris is offline
ik zou vorig jaar op m n stage harder zijn gaan werken.
door mijn eigen gekut ben ik nu niet meer zo happy als eerst.
ben een niveau terug gegaan,mis m n klas omdat ik nu in een kneuze klas zit
had ik maar wat meer gedaan op m n stage vorig jaar
Oud 26-01-2003, 16:44
Zoulou
Zoulou is offline
euhm...
ander studiekeuze gedaan misschien, of tenminste beter gestudeerd

bepaalde vrienden en vriendinnen niet uit nalatigheid verloren zijn

niet zo lang hopeloos verliefd zijn geweest op tenminste 2 mensen, of gewoon heel mijn liefdesleven opnieuw beginnen, vanaf toen ik 14 was
Oud 26-01-2003, 16:50
Verwijderd
Ik zou toen ik nog heel jong was gezorgd hebben dat mijn kat niet meer de straat op mocht, dan zou hij wel wat langer hebben geleefd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:02
Welmoed
Welmoed is offline
ik zou nooit zijn begonnen met roken.
Oud 26-01-2003, 17:05
Verwijderd
Dan was ik soms wat vriendelijker en socialer geweest tegenover me medemens.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Welmoed schreef:
ik zou nooit zijn begonnen met roken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:06
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
de zomervakantie van 2 jaar geleden zou ik het liefst over willen doen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
de zomervakantie van 2 jaar geleden zou ik het liefst over willen doen
ik van 3 jaar wel zou het echt anders aangepakt hebben, maar das nu natuurlijk
Oud 26-01-2003, 18:01
lana
lana is offline
oohwww genoeg!

Dat ik me meer verzet zou hebben tegen de mensen die mijn gepest hebben.................echt een mega-zelfvertrouwenscrisis van gekregen...

Ik zou mijn vakantie in Spanje vorig jaar terug willen draaien...................OMG wat heb ik me toen klote gedragen zeg mijn maag draait al als ik er aan denk

Minder kuttig gedragen tegen mijn moeder toen ik de pubertijd inging, ik was echt een hels kind niet normaal
Oud 26-01-2003, 18:15
Destrøyer
Destrøyer is offline
vooralsnog niets; ik sta achter mijn daden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:26
Freggol
Freggol is offline
Dr staat niet bij of je een eigen gebeurtenis moet kiezen, dus zou ik de wo2 beindigen voordat het begon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 18:30
SuperS
SuperS is offline
ik zou 't niet voro mezelf gebruiken

'k zou een andere gebeurtenis graag terug willen draaien en niet meer mee maken
Oud 26-01-2003, 18:36
Xz!Mo(r)e
Xz!Mo(r)e is offline

Check it.

Golf Oorlog, was best lullig.
Oud 26-01-2003, 18:44
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
A* schreef:
ik zou graag terug naar de zomer van 1998 willen, ik was op vakantie in Hongarije en ben die vakantie 5 kilo aangekomen.
Als ik gewoon normaal gegeten had was ik nu lichter en dunner geweest en dan had ik zeker niet dat rot spekbuikje.
dit soort gezeur aanhoren

anders doen: het niet aanhoren
Oud 26-01-2003, 19:03
Verwijderd
Iets wat ik in een depressieve periode heb gedaan en waar ik een levenslang schuldgevoel over zal houden...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:19
Smartie
Smartie is offline
Ik heb een keer (2 jaar geleden) ruzie zitten maken met mijn moeder omdat ik door liet schemeren dat ik Sinterklaas niet zo leuk meer vond, en sinds dien is het rond Sinterklaas altijd veel gezeur, ruzie en spanning thuis
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:26
Evito
Evito is offline
Ik zou niets anders willen doen. Ik ben tevreden met hoe ik vandaag ben, en hoe ik vandaag ben, zo ben ik door de gebeurtenissen uit het verleden. Alle goede dingen zijn mooi meegenomen, alle slechte dingen worden goede dingen door ervan te leren. Als ik niet tevreden was met hoe ik ben, kon ik dat veranderen, en ik kon ik meer mijzelf worden, gebaseerd op ervaringen uit het verleden. Elke gebeurtenis is daarmee een goede, en daarom moet geen gebeurtenis worden teruggedraaid. Maar als ik wat moest kiezen; Dat ik twee maanden geleden een trein eerder nam, daardoor twee uur op het station vast kwam te zitten door een seinstoring, waardoor ik daarna The Pretender heb gemist. Mijn favoriete serie. Tsja. Die aflevering heb ik natuurlijk gedownload, maar toch, ik baalde wel flink!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:27
Evito
Evito is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
!
Stop dan met roken. Gewoon stoppen. Er is geen excuus!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:29
Evito
Evito is offline
Oh. Nou wat Milk al zei eigenlijk.
Ik had je gewoon moeten quoten...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:40
Multilot
Multilot is offline
Doen alsof ik ziek was de avond voordat iemand naar amerika ging voor een jaar en ik hem dus voor het laatst zou kunnen zien.... Laat ik nou net gek zijn op die iemand....
Oud 26-01-2003, 20:41
Thomas
Thomas is offline
Ik vind niet dat je terug moet kijken. Fouten maken een persoonlijkheid compleet. Dus ik heb nergens spijt van.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:44
Warsocket
Warsocket is offline
nix dat ik zo weet

m,isschien heb ik perongeluk ooit personen (geestelijk) beschadigd?? als dat zo is dan wil ik dat terugdraaien
Oud 26-01-2003, 20:58
Piccola
Piccola is offline
Oktober, 2001. Dan zou ik het nooit met Marco uit gemaakt hebben!! Dat was de grootste fout van mijn leven. En volgens mij heeft die fout er voor gezorgd dat het daarna ook niet meer echt heeft kunnen werken! We hadden het toen meteen goed moeten doen, zoals hij ook wou. Maar ik was te schijterig/ bang/ onzeker/ makkelijk. Najah, kan het niet goed uitleggen en dat zou ook veel te lang duren. Maar ik had ons een hoop verdriet, onzekerheid en woede kunnen besparen. En nu houden we zielsveel van elkaar, maar kunnen gewoon niet meer samen zijn vanwege onzekerheid en ook een beetje wantrouwen enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:11
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Dan was ik niet op het paard geklommen waar ik 16 aug. 2000 ben afgevallen!
Oud 26-01-2003, 22:39
BBEM
BBEM is offline
verkeerde opleiding gekozen ... waar ik nu al te ver in zit om te stoppen
Oud 26-01-2003, 23:00
?OWAN!
?OWAN! is offline
Een bepaald persoon niet kennen
Oud 27-01-2003, 09:38
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou niet zozeer iets willen terugdraaien, maar liever iets eerder verteld hebben. Namelijk mijn coming-out, die heb ik pas rond mijn 20ste gehad, als ik het veel eerder had verteld, had het mij een hoop verdriet en moeilijkheden kunnen besparen. Maar ach ja, ik ben nu gelukkig, en dat is toch eigenlijk het belangrijkste?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 09:42
Evito
Evito is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Ik zou niet zozeer iets willen terugdraaien, maar liever iets eerder verteld hebben. Namelijk mijn coming-out, die heb ik pas rond mijn 20ste gehad, als ik het veel eerder had verteld, had het mij een hoop verdriet en moeilijkheden kunnen besparen. Maar ach ja, ik ben nu gelukkig, en dat is toch eigenlijk het belangrijkste?
Coming-Out? Dat je homoseksueel bent? Gaat het woord coming-out altijd over homoseksualiteit?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
A* schreef:
Zou je dat willen terugdraaien? Mijn got, ik ben het helemaal met je eens, wat een ramp!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:11
a new noise
a new noise is offline
geen zin om te vermelden
Oud 27-01-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
Zou je dat willen terugdraaien? Mijn got, ik ben het helemaal met je eens, wat een ramp!
Totally agree, af en toe een paar situps en weg is je buikje.
Dan kan ik wel 34504356 voorvallen opnoemen waardoor ik
a een blauwe plek opliep
b een paar kilo aankwam
c name it...

Ik kan niet zo goed iets bedenken wat ik terug zou willen draaien... Ik denk ook dat ik het meeste zou laten voor wat het is/was, omdat alles wat ik heb meegemaakt mij heeft gevormd tot de persoon die ik nu ben (klinkt cliché he? Ja!), en ik had niet heel anders willen zijn ofzo.

Maar als ik de tweede wereldoorlog kan terugdraaien doe ik dat graag. Dat leed had ik die miljoenen mensen wel willen besparen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmz... nou, ik kom niet echt op iets recents maar wel iets van 3 jaar geleden. Ik kreeg in HAVO5 een SO Engels, een luistertoets, en daar was ik nooit goed in, ik scoorde steeds tweeën, drieën en vieren daarvoor. Nu had ik van mijn bijlesleraar van de jaren 1996 tot en met 1999 (want 1 van die jaren zouden we bij dat SO krijgen) de luistertoetsen gekregen om die te oefenen en daarna zelf na te kijken. Ik oefende wel, maar het schoot nie ech op. Toen had ik van alle toetsen maar alle antwoorden uit mijn kop geleerd zodat ik bij de luistertoets op school alles wist. Maar ik wist natuurlijk: niet alles goed invullen, want het zou raar zijn dat iemand die voor datzelfde onderdeel waar hij hele lagen punten scoorde een 10 erbij zou hebben. Voor mijn gemiddelde zou dat uiteraard wel beter zijn maja... toen heb ik dus bewust fouten gemaakt dat ik op een 6 ongeveer uitkwam als punt! Iedereen uit mijn familie en vriendenkring vonden dat ik het niet goed had aangepakt en dat ik rond de 7 had kunnen gaan zitten in plaats van de 6... ook heel stom van me maar voor dit soort dingen ben ik veeeeel te eerlijk. (A)
Dus dit soort dingen zou ik dan willen terugdraaien en het dan anders doen... maja 6 of een 7, ik slaagde toch wel en op mijn diploma heb ik toch een 6 voor Engels gekregen was 1 van mijn zwakste vakken toen...
Oud 27-01-2003, 13:36
coecie
coecie is offline
ik zou de middelste dag van de afgelopen kerstvakantie graag willen overdoen
wat zou ik veranderen: helemaal niks!! , nou ja, misschien zou ik toch maar die waanzinnige clubsandwich en die gamba's am pielpiel en die fles witte wijn besteld hebben waar we achteraf dan niets voor hadden hoeven te betalen...
Oud 27-01-2003, 13:38
Maurice
Maurice is offline
ik had wat meer geoefend.
Oud 27-01-2003, 23:47
Nate
Nate is offline
Misschien had ik...

Nee, ik wil niks veranderen.
Reageren

Regels voor berichten