Advertentie | |
|
![]() |
|
oohwww genoeg!
Dat ik me meer verzet zou hebben tegen de mensen die mijn gepest hebben.................echt een mega-zelfvertrouwenscrisis van gekregen... Ik zou mijn vakantie in Spanje vorig jaar terug willen draaien...................OMG wat heb ik me toen klote gedragen zeg ![]() ![]() ![]() Minder kuttig gedragen tegen mijn moeder toen ik de pubertijd inging, ik was echt een hels kind niet normaal ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
anders doen: het niet aanhoren ![]() ![]()
|
Ik zou niets anders willen doen. Ik ben tevreden met hoe ik vandaag ben, en hoe ik vandaag ben, zo ben ik door de gebeurtenissen uit het verleden. Alle goede dingen zijn mooi meegenomen, alle slechte dingen worden goede dingen door ervan te leren. Als ik niet tevreden was met hoe ik ben, kon ik dat veranderen, en ik kon ik meer mijzelf worden, gebaseerd op ervaringen uit het verleden. Elke gebeurtenis is daarmee een goede, en daarom moet geen gebeurtenis worden teruggedraaid. Maar als ik wat moest kiezen; Dat ik twee maanden geleden een trein eerder nam, daardoor twee uur op het station vast kwam te zitten door een seinstoring, waardoor ik daarna The Pretender heb gemist. Mijn favoriete serie. Tsja. Die aflevering heb ik natuurlijk gedownload, maar toch, ik baalde wel flink!
|
![]() |
|
nix dat ik zo weet
m,isschien heb ik perongeluk ooit personen (geestelijk) beschadigd?? als dat zo is dan wil ik dat terugdraaien
|
![]() |
Oktober, 2001. Dan zou ik het nooit met Marco uit gemaakt hebben!! Dat was de grootste fout van mijn leven. En volgens mij heeft die fout er voor gezorgd dat het daarna ook niet meer echt heeft kunnen werken! We hadden het toen meteen goed moeten doen, zoals hij ook wou. Maar ik was te schijterig/ bang/ onzeker/ makkelijk. Najah, kan het niet goed uitleggen en dat zou ook veel te lang duren. Maar ik had ons een hoop verdriet, onzekerheid en woede kunnen besparen. En nu houden we zielsveel van elkaar, maar kunnen gewoon niet meer samen zijn vanwege onzekerheid en ook een beetje wantrouwen enzo.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou niet zozeer iets willen terugdraaien, maar liever iets eerder verteld hebben. Namelijk mijn coming-out, die heb ik pas rond mijn 20ste gehad, als ik het veel eerder had verteld, had het mij een hoop verdriet en moeilijkheden kunnen besparen. Maar ach ja, ik ben nu gelukkig, en dat is toch eigenlijk het belangrijkste?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan kan ik wel 34504356 voorvallen opnoemen waardoor ik a een blauwe plek opliep b een paar kilo aankwam c name it... Ik kan niet zo goed iets bedenken wat ik terug zou willen draaien... Ik denk ook dat ik het meeste zou laten voor wat het is/was, omdat alles wat ik heb meegemaakt mij heeft gevormd tot de persoon die ik nu ben (klinkt cliché he? Ja!), en ik had niet heel anders willen zijn ofzo. Maar als ik de tweede wereldoorlog kan terugdraaien doe ik dat graag. Dat leed had ik die miljoenen mensen wel willen besparen. |
![]() |
|
Hmz... nou, ik kom niet echt op iets recents maar wel iets van 3 jaar geleden. Ik kreeg in HAVO5 een SO Engels, een luistertoets, en daar was ik nooit goed in, ik scoorde steeds tweeën, drieën en vieren daarvoor. Nu had ik van mijn bijlesleraar van de jaren 1996 tot en met 1999 (want 1 van die jaren zouden we bij dat SO krijgen) de luistertoetsen gekregen om die te oefenen en daarna zelf na te kijken. Ik oefende wel, maar het schoot nie ech op. Toen had ik van alle toetsen maar alle antwoorden uit mijn kop geleerd zodat ik bij de luistertoets op school alles wist. Maar ik wist natuurlijk: niet alles goed invullen, want het zou raar zijn dat iemand die voor datzelfde onderdeel waar hij hele lagen punten scoorde een 10 erbij zou hebben. Voor mijn gemiddelde zou dat uiteraard wel beter zijn
![]() ![]() ![]() Dus dit soort dingen zou ik dan willen terugdraaien en het dan anders doen... maja 6 of een 7, ik slaagde toch wel en op mijn diploma heb ik toch een 6 voor Engels gekregen ![]() ![]()
|
ik zou de middelste dag van de afgelopen kerstvakantie graag willen overdoen
wat zou ik veranderen: helemaal niks!! ![]() ![]()
|
|