Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 12:49
marlies
marlies is offline
Herkennen jullie dit?

ik moest de bus halen en nog even mijn id-kaart kopieren, dus ik ga snel naar de C1000 kopieer me kaart en fiets met erge tegenwind naar het busstation daar aangekomen had ik het bloedheet en sta ik daar op de bus te wachten. Komt de bus eraan, merk ik dat ik mijn id-kaart nog in de C1000 had laten liggen, maar ik ga morgen naar Parijs dus ik moet dat ding hebben!!
ik helemaal huilend naar de C1000 gefietst en toen lag die kaart er gelukkig nog.

Maar ik heb geen fut meer om nu nog weg te gaan

(edit sorry de titel kan niet meer aangepast worden..hij behoort zo te zijn: Je helemaal rot schrikken omdat je iets heel belangrijks kwijt bent)
Oud 29-01-2003, 12:51
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ja, mijn Foo Fighters kaartje

Damn, toen heb ik me echt rotgeschrokken. En niet meer terug gevonden.
Oud 29-01-2003, 12:53
a new noise
a new noise is offline
een bekken van 150 euro bij de oefenruimte laten liggen
uiteraard weg

who beats this stupidity?
Oud 29-01-2003, 12:57
Roos
Roos is offline
2x een rekenmachine van 100 euro

1x een hockeystick van 150 ofzo
1x een hockeyrokje
2x een capuchontrui, was van de sponsor maar toch kut
1x een trainingsbroek

Ik ben zo chaotisch maar het gaat al steeds beter.
Oud 29-01-2003, 13:06
Verwijderd
Nou, toen ik een tijd terug op een maandagochtend waarop de winkels dicht zijn met de nieuwe mountainbike van mijn vader naar school was gegaan omdat mijn eigen fiets in reperatie was, en ik erachter kwam dat ik mijn sleutel was vergeten om dat slot mee op slot te kunnen doen, om te voorkomen dat hij gejat werd, en ik in totaal een kwartier nodig zou hebben om het op te halen, terwijl het 2 minuten voor half negen was, en ik het eerste uur een heeele strenge docent had, schok ik best wel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:22
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Roos schreef:
2x een rekenmachine van 100 euro

1x een hockeystick van 150 ofzo
1x een hockeyrokje
2x een capuchontrui, was van de sponsor maar toch kut
1x een trainingsbroek

Ik ben zo chaotisch maar het gaat al steeds beter.
achja intelligente mensen zijn nou eenmaal verstrooid
Oud 29-01-2003, 13:51
Breg
Breg is offline
-fietssleutels
-fiets (had hem in de fietsenstalling neergezet, maar hij was verplaatst)
-concertkaartje
-paspoort
-nog veel meer dingen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 14:00
Pla
Pla is offline
jaa daar heb ik ook wel eens last van ja..
Maar meestal komt het wel weer goed..
Oud 29-01-2003, 14:08
plonkie
plonkie is offline
toen ik naar de bus liep en me pantoffels nog aanhad , ik snel terug rennen om me schoenen aan te doen. Had k de bus net gehaald. Op het nippertje
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 14:12
Boogie
Boogie is offline
titel is aangepast

Ik schrik altijd als ik m'n portemonnaie niet in m'n jas heb zitten maar dan zittie bijvoorbeeld in m'n tas of m'n broek.
Oud 29-01-2003, 14:17
LittleLucille
LittleLucille is offline
toen ik mijn sleutels kwijt was.. (k wist dat er op dat moment niemand thuis was dus ik het huis niet in zou kunnen)
Oud 29-01-2003, 14:25
qghp
qghp is offline
ik moet zeggend at ik vrijdag tijdens een concert best wel scrok toen ik mn schoen en mn beurs en mn bril kwijtwas
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 14:27
Qamra
Qamra is offline
Ik had eens in de bus me foon in me jaszak gedaan (type; niet diep en niet te sluiten). Toen ik hem niet meer nodig had heb ik hem weer in me tas terug gedaan. Toen ik uit moest stappen, voel ik altijd even in me zakken of me OV er nog in zit (ivm overstappen) en toen was me foon pleite...

Vergeten dat hij in me tas zat...
Oud 29-01-2003, 14:43
Esmée
Esmée is offline
Bijna dagelijks... varierend van sigaretten (en ja, die zijn belangrijk ) tot sleutels tot mobiel tot kleding... Echt een ramp ben ik. Vooral omdat ik ook wel eens geleende spullen van andere mensen kwijt raak.
Oud 29-01-2003, 14:59
DarkRaven
DarkRaven is offline
Geld
Sleutels
Ketting, gelukkig weer teruggevonden, dat ding is echt mooi en belangrijk voor me
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:16
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
heb ik bijna elke dag wel jah
Oud 29-01-2003, 15:22
Quiana
Quiana is offline
portemonnee, tram/bus abbonement,
bepaalde foto's, kleine dingen
die heel waardevol voor me zijn.
(ring die 'k van een vriend heb gekregen,
dat soort dingen)
Oud 29-01-2003, 15:28
Shock
Shock is offline
soms m'n portemonnee (die achteraf gewoon in een andere broek of in m'n jaszak bleek te zitten) of een kettinkje
Oud 29-01-2003, 15:30
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
mijn gsm, niet meer teruggevonden en mijn sleutels ook een keertje, maar die lagen gewoon op een kast in de gang
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:43
Verwijderd
Mn map met cd's, zaten iets van 24 originele cd's in, toen ben ik me echt rotgeschrokken. Heel het huis overhoop gehaald en uiteindeijk toch teruggevonden
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:46
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ik raak zovaak wat kwijt, dat ik niet eens meer weet wat voor belangrijks het was
Oud 29-01-2003, 15:47
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Sigaretten en bovenal m'n verstand.
Oud 29-01-2003, 16:01
Pan Am
Pan Am is offline
Aaargh, ja dat paspoort verhaal ken ik!! Ging met school naar Tsjechië, ik mijn pasoort zoeken...nergens te vinden...heel het huis overhoop gehaald, knallende ruzie met moeder gekregen. en toen bedacht ik me ineens dat het bij een vriendin van me lag, omdat ik met haar een reis had geboekt en we hadden een kopei van ons paspoort nodig voor de tickets. En die had ik dus met mijn stomm ekop bij haar laten liggen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
achja intelligente mensen zijn nou eenmaal verstrooid
ik ben ook altijd alles kwijt.. varierend van me borstel tot me aantekeningen voor het proefwerk/tentamen oid de dag erna.. belangrijke materiele dingen ben ik alleen kwijt als het gaat om de afstandbediening.. (hij lag toch naast me kussen).. maar ik heb voor de rest altijd een 'vaste' plaats.. dat heb ik maar ingevoerd tegen het kwijt zijn.. en ik heb een hekel aan oorbellen die dingen zijn ALTIJD vermist en vind je nooit meer terug (= stofzuiger = 8SNIK*)

Maar ja.. dat heb je he.. als je intelligent bent
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:08
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Theoriebewijs vlak voor dat ik op examen moest....kwartier lopen zoeken, en daarna zei ie dat we het daar nog wel een bij konden laten maken
Ik ben regelmatig mijn pinpas kwijt

ben eigenlijk altijd wel wat kwijt
Oud 29-01-2003, 17:02
Yolcu
Yolcu is offline
Het paspoort-verhaal komt me ook erg bekend voor ja

En verder:
- sleutels (altijd!!)
- portemonnee
- telefoon
- kaartjes voor concert

Hebben jullie ook wel eens dat er iemand aanbelt (bv om een pakketje af te geven oid) en dat de voordeur nog op slot zit? dan kan ik helemaal nergens de sleutels vinden, vind ik altijd zo lullig voor degene die staat te wachten..
Oud 29-01-2003, 18:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jah ik ook een paar weken geleden. Vlak voor het op stap gaan. ff checken of ik mijn huissleutel bij me heb. Dus ik kijk in mijn beurs (daar heb ik hem altijd inzitten tussen de munten in ) en ik zie alleen maar geld zitten waar-ie mot zitten!!! Ik helemaal aant stressen, kom ik boven... ligt-ie nog op mijn bureau... VERGETEN in mijn beurs te stoppen maja vergeten dat heb ik vaak... ech weet iets voor mij, maja ik had me zorgen om nix gemaakt.
Oud 29-01-2003, 18:14
Evito
Evito is offline
Nou, soms,
maar dan ligt het achter me ofzo...of dan heb ik het gewoon thuis laten liggen,
maar ECHT kwijt,
nahhh
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:29
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Dat doe ik altijd :\ Weet niet meer wat ik allemaal kwijt was, tis teveel geweest
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:37
the tourist
the tourist is offline
Best vaak eigenlijk.

Een tas met alleen mijn portemonnee is een keer van mijn fiets gevallen, ik had hem achterop gebonden, alleen mijn snelbinders zijn nogal uitgerekt. Ik kwam er pas achter toen ik thuis kwam, en ik ben terug gefietst (gelukkig was het niet ver). Vreemd genoeg lag mijn tas nog gewoon op de grond. Gelukkig
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:19
Zoulou
Zoulou is offline
ja, mn portefeuille die niet in de gewoonlijke zak steekt (bvb ik steek 'm in een binnenzak als ik het openbaar vervoer neem, en uren later schrik ik ervan 'm niet in mn broekzak te vinden).

Ooit een portemonnee met veel buitenlandse munten (waardeloos, maar toch een mooi verzamelinkje) ergens laten liggen, uiteraard ook weg.

En ja, hoeveel keren heb ik mn shag niet laten liggen?
Oud 29-01-2003, 19:35
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben geloof ik al 300 keer mn sleutels kwijtgeraakt... (en nee, nog nooit ingebroken ) en das wel ff balen als je et tegen je Eltern moet zeggen
Oud 29-01-2003, 19:47
coecie
coecie is offline
ik ben in mijn leven al drie telefoons, drie discmans, drie paar sleutels en drie gameboy's kwijtgeraakt....
Ik heb echt iets met drie... maar verder mijn paspoort, concertkaartjes theorierijbewijs! inderdaad... tramabonnementen, portomonnee, hele tassen met inhoud, cd's... ach en gedoe, ik ben altijd alles kwijt (wat een geluk dat ik geen bril heb)

(gameboys???) ja gameboys laat ik altijd in het vliegtuig liggen, discmans laat ik altijd in de tram of de bus of de trein achter... mijn telefoons heb ik allemaal in een taxi laten liggen
(heb ook iets met vervoer, blijkbaar... natuurlijk waren het fietssleutels )

het enige coole van die gameboys is, dat ik van die ouwe ben overgegaan op een pocket, op een color en nu een advance
maarja, t'is aan de andere kant maar wat je cool noemt
Oud 29-01-2003, 20:02
BBEM
BBEM is offline
ik ben een keertje een cd-rom kwijtgeraakt waar ik echt veel dingen opgezet die een beetje vertrouwelijke inhoud had
Oud 29-01-2003, 21:15
Thomas
Thomas is offline
Ja, regelmatig. Vooral als ik mijn OV weer eens ben vergeten.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:29
MissCzechMeOut
Citaat:
Wawl schreef:
Ja, regelmatig. Vooral als ik mijn OV weer eens ben vergeten.
pff vertel mij wat, ik moet dus 10 min. lopen naar de bus, kom ik aan kakken, kwam ie pas 10 min. later, ik wil instappen, denk ik "ik mis iets". Kon ik naar huis mn OV halen, hellaas is het niet een keer, maar wel meerdere keren gebeurd.
Oud 29-01-2003, 21:29
miro
miro is offline
Heb een keer op stap m'n portomonnee in een kroeg laten liggen. Kreeg t spaansbenauwd (ov,pin,geld enz.) gelukkig lag ie dr nog gewoon! Op de bar

En als je net voordat je de grens nadert je id nog moet gaan vinden is ook erg.

Ow en mn fiets, maar ja die was ik ook voorgoed kwijt....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:33
MissCzechMeOut
O en ook nog een vakantie naar Mallorca met mn ouders.
Staan we bij de incheckbalie's komen mn ouders er achter dat ze de paspoorten zijn vergeten
Gelukkig wonen we redelijk dicht bij schiphol en was mijn moeder met de taxi binnen 3 kwartier weer terug.
*spannend*
Oud 29-01-2003, 21:58
]{ing
]{ing is offline
Toen mijn portemonnee met alles erin gerold was in een italiaanse winkelstraat. Ik had een vermoeden wat betreft de daders maar ze waren nergens meer te vinden.

Later die week stond ik buiten te wachten bij een supermarkt toen een van de kerels die bij de groep verdachte mensen stond toen ik (onwetend) net van mijn portemonnee beroofd was. Ik liep op em af zonder na te denken maar hij scheen me niet te herkennen en ik wist niet met zekerheid wie van de groep mijn portemonnee gerold had dus had dat ook geen zin..

Ik ben een keer 2 portemonnee's kwijtgeraakt (van mij & een vriendin) toen ik ze per ongeluk op een kast had laten liggen bij een feestje. Gelukkig had een vriend ze gepakt, en toen ik merkte dat ik ze niet had (chaos) tikte hij me net op de schouder
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:22
Fortisi
Fortisi is offline
Op werkweek met school, had ik mijn portomonee in het theater laten liggen (ik had 'm expres in mijn mouw gedaan zodat ik 'm niet zou vergeten, zo ben ik wel vaker dingen kwijtgeraakt )
ik stap de bus in, merk dat ie weg is, ren met een rotvaart terug (wéér langs die vieze zwerver die in zijn eigen pis lag te zingen)
maar nee ik mocht er niet meer in om 'm te halen aaaah ik voelde me echt kut toen, al mijn geld weg (en ook net aan het begin van die week, handig)
Oud 29-01-2003, 23:12
Verwijderd
Ja, van portemonnee's , mobiele telefoon (met abonnement, moest ik dus nog 5 maanden door betalen) Paspoort, Kleding die ik er ergens heb laten liggen (vooral truien, trek je hem uit omdat het warm is en dan vergeet je het) Diploma van de Middelbare School (tijdens het kopieren) enzovoort.

Spullen van anderen raak ik nooit kwijt (ten minste ik vind ze altijd snel terug)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 23:38
Stammtisch
Stammtisch is offline
Je geloof het of niet, maar toen ik deze titel zag, kom ik er achter dat ik mijn portemonnee kwijt ben. Das mooi klote, ik heb gelukkig wel een idee waar hij ligt
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 23:46
McMotion
McMotion is offline
ik heb 2x in een schooljaar mijn tas in de bus laten staan, en nu heb ik altijd als met m'n gitaar de bus of de trein uitloop dat ik schrik, en me afvraag of ik em wel mee naar buiten heb genomen gelukkig ben ik die nog nooit echt verloren
Oud 30-01-2003, 10:33
Anne
Anne is offline
Mijn paspoort een keer. Ik dacht dat ik hem ergens had laten liggen, dat ergens bleek gelukkig gewoon thuis te zijn. En verder mijn portemonnee, die ook gewoon in mijn tas zat en mijn agenda (met telefoonnummers ) die in een andere tas bleek te zitten.
Kortom: ik ben best wel een freak.
Oud 30-01-2003, 10:37
Maurice
Maurice is offline
nooit.
ja. 1 keer mn schoolpasje. vlak voor schoolfeest.
Oud 30-01-2003, 13:09
Mara
Mara is offline
Sleutels, mobiel, geld, portemonnee.. dat soort dingen. Fiets ook nog.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten