Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had eens in de bus me foon in me jaszak gedaan (type; niet diep en niet te sluiten). Toen ik hem niet meer nodig had heb ik hem weer in me tas terug gedaan. Toen ik uit moest stappen, voel ik altijd even in me zakken of me OV er nog in zit (ivm overstappen) en toen was me foon pleite...
Vergeten dat hij in me tas zat... ![]()
|
Aaargh, ja dat paspoort verhaal ken ik!!
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja.. dat heb je he.. als je intelligent bent ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het paspoort-verhaal komt me ook erg bekend voor ja
![]() En verder: - sleutels (altijd!!) - portemonnee - telefoon - kaartjes voor concert Hebben jullie ook wel eens dat er iemand aanbelt (bv om een pakketje af te geven oid) en dat de voordeur nog op slot zit? dan kan ik helemaal nergens de sleutels vinden, vind ik altijd zo lullig voor degene die staat te wachten..
|
Jah ik ook een paar weken geleden. Vlak voor het op stap gaan. ff checken of ik mijn huissleutel bij me heb. Dus ik kijk in mijn beurs (daar heb ik hem altijd inzitten tussen de munten in
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Best vaak eigenlijk.
Een tas met alleen mijn portemonnee is een keer van mijn fiets gevallen, ik had hem achterop gebonden, alleen mijn snelbinders zijn nogal uitgerekt. Ik kwam er pas achter toen ik thuis kwam, en ik ben terug gefietst (gelukkig was het niet ver). Vreemd genoeg lag mijn tas nog gewoon op de grond. Gelukkig ![]() |
![]() |
|
ja, mn portefeuille die niet in de gewoonlijke zak steekt (bvb ik steek 'm in een binnenzak als ik het openbaar vervoer neem, en uren later schrik ik ervan 'm niet in mn broekzak te vinden).
Ooit een portemonnee met veel buitenlandse munten (waardeloos, maar toch een mooi verzamelinkje) ergens laten liggen, uiteraard ook weg. En ja, hoeveel keren heb ik mn shag niet laten liggen?
|
Ik ben geloof ik al 300 keer mn sleutels kwijtgeraakt... (en nee, nog nooit ingebroken
![]() ![]()
|
ik ben in mijn leven al drie telefoons, drie discmans, drie paar sleutels en drie gameboy's kwijtgeraakt....
Ik heb echt iets met drie... maar verder mijn paspoort, concertkaartjes theorierijbewijs! inderdaad... tramabonnementen, portomonnee, hele tassen met inhoud, cd's... ach en gedoe, ik ben altijd alles kwijt (wat een geluk dat ik geen bril heb) (gameboys???) ja gameboys laat ik altijd in het vliegtuig liggen, discmans laat ik altijd in de tram of de bus of de trein achter... mijn telefoons heb ik allemaal in een taxi laten liggen (heb ook iets met vervoer, blijkbaar... natuurlijk waren het fietssleutels ![]() het enige coole van die gameboys is, dat ik van die ouwe ben overgegaan op een pocket, op een color en nu een advance ![]() maarja, t'is aan de andere kant maar wat je cool noemt
||
Citaat:
|
Heb een keer op stap m'n portomonnee in een kroeg laten liggen. Kreeg t spaansbenauwd (ov,pin,geld enz.) gelukkig lag ie dr nog gewoon! Op de bar
![]() En als je net voordat je de grens nadert je id nog moet gaan vinden is ook erg. Ow en mn fiets, maar ja die was ik ook voorgoed kwijt.... |
![]() |
|
O en ook nog een vakantie naar Mallorca met mn ouders.
Staan we bij de incheckbalie's komen mn ouders er achter dat ze de paspoorten zijn vergeten ![]() Gelukkig wonen we redelijk dicht bij schiphol en was mijn moeder met de taxi binnen 3 kwartier weer terug. *spannend*
|
Toen mijn portemonnee met alles erin gerold was in een italiaanse winkelstraat. Ik had een vermoeden wat betreft de daders maar ze waren nergens meer te vinden.
Later die week stond ik buiten te wachten bij een supermarkt toen een van de kerels die bij de groep verdachte mensen stond toen ik (onwetend) net van mijn portemonnee beroofd was. Ik liep op em af zonder na te denken maar hij scheen me niet te herkennen en ik wist niet met zekerheid wie van de groep mijn portemonnee gerold had dus had dat ook geen zin.. Ik ben een keer 2 portemonnee's kwijtgeraakt (van mij & een vriendin) toen ik ze per ongeluk op een kast had laten liggen bij een feestje. Gelukkig had een vriend ze gepakt, en toen ik merkte dat ik ze niet had (chaos) tikte hij me net op de schouder ![]() |
![]() |
|
Op werkweek met school, had ik mijn portomonee in het theater laten liggen (ik had 'm expres in mijn mouw gedaan zodat ik 'm niet zou vergeten, zo ben ik wel vaker dingen kwijtgeraakt
![]() ik stap de bus in, merk dat ie weg is, ren met een rotvaart terug (wéér langs die vieze zwerver die in zijn eigen pis lag te zingen) maar nee ik mocht er niet meer in om 'm te halen aaaah ik voelde me echt kut toen, al mijn geld weg ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, van portemonnee's , mobiele telefoon (met abonnement, moest ik dus nog 5 maanden door betalen) Paspoort, Kleding die ik er ergens heb laten liggen (vooral truien, trek je hem uit omdat het warm is en dan vergeet je het) Diploma van de Middelbare School (tijdens het kopieren) enzovoort.
Spullen van anderen raak ik nooit kwijt (ten minste ik vind ze altijd snel terug) |
![]() |
|
ik heb 2x in een schooljaar mijn tas in de bus laten staan, en nu heb ik altijd als met m'n gitaar de bus of de trein uitloop dat ik schrik, en me afvraag of ik em wel mee naar buiten heb genomen
![]()
|
Mijn paspoort een keer. Ik dacht dat ik hem ergens had laten liggen, dat ergens bleek gelukkig gewoon thuis te zijn. En verder mijn portemonnee, die ook gewoon in mijn tas zat en mijn agenda (met telefoonnummers
![]() Kortom: ik ben best wel een freak. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 |