Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik moet morgen om 9 uur er zijn.. Nouja, zo belangrijk is het nou ook weer niet. Hoop ik. ![]()
||
Citaat:
ontopic: Bush
|
Aan een meisje in me klas, ze is "Vrienden" met een klasgenoot en zij zegt dat ze niets voor hem voelt maar elke keer als ze hem ziet komt ze bijna klaar van blijschap... En ik kan niet tegen schijnheiligheid, zeg dan gewoon eerder dat je totaal over je oren verliefd op hem bent! Dan hoeft niemand zich te ergeren....
|
m n klas
![]() het zijn gewoon een stel kleuters ![]() alleen maar lopen kutten en tekenen in de les. dan vraag ik me soms af,waarom ga je naar school als de les niet intressant is?? en dan heb ik het over mensjes van 17/18
||
Citaat:
|
moet het een persoon zijn?
zop niet dan heb ik momenteel het meest last van mijn maag die al ruim anderhalve maand irriteert en eindelijk zegt een dokter dat er daadwerkelijk ook iets aan de hand is zodat het als het goed gaat nu minder zal worden mbv medicijnen de persoon waar ik nu de meeste hekel aan he ik mijn normale huisarts, die zegt anderhalve week tergu nog dat t tussen mn oren zat met mn maagklachten, maar gelukkig was er nu een invaller ![]()
|
![]() |
aan wie ik de allergrootste hekel heb???? nou tis goe da me vandaag toch iets is overkomen DIE STOMME K*T VAN EEN ENGELSE LERARES
![]() ![]() ![]() ![]() grrrr ![]() ![]() ![]() die is echt bout ik ga daar na wat ze vandaag toch wel nie heeft gezegd nie mer in de les zitte VERREK MAAR!!!! oh en ik heb een hekel aan school, te saai! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |