Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vorig jaar juli, was best goed vertoefenen, alleen het uitgaansleven vonk nogal weinig vertegenwoordigd.
En als je naar Llorett wil...daar is het uitgaans nl. 1000x beter...dan kost t maar iets van 10 Euro voor een taxi erheen of je nou met 4 of in je eentje er in zit...dus das met zn 4-en maar 5 euro p.p. heen en terug, was best chill ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar wij waren in pineda del mar, dat ligt er vlakbij we zijn 1 dag naar blanes geweest, was wel een mooi plaatsje alleen over het uitgaan daar enzo weet ik dus niks maar uh, ja die hele costa's, daar waren wel ontzeeettend veel toeristen
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
kben dr in totaal 8 zomervakanties geweest (vakantiehuis), swel okee... Alleen dit jaar ben ik half gedwongen er weer heen te gaan alleen dan met vriendinnen, dat wordt wel anders dan toen ik 10 was
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
(jongeren)vakantie Spanje? jesseh_07 | 3 | 06-03-2016 19:28 | |
Vrije tijd |
Waar gaan we in zomer 2011 allemaal heen? Tazer | 81 | 01-08-2011 21:05 | |
De Kantine |
Het DK vragenspel Wind's Embrace | 500 | 15-10-2007 16:23 | |
De Kantine |
stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf Verwijderd | 500 | 04-08-2007 15:14 | |
De Kantine |
waar ben jij allemaal geweest op vakantie? vrijgezel16d | 62 | 14-02-2003 20:17 | |
Liefde & Relatie |
Ooit zo verliefd geweest? Rosie | 60 | 11-06-2002 18:15 |