Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 19:31
Verwijderd
ja ik vind het heerlijk om mensen te ' verbazen ' door af en toe een beetje gek te toen ,of net wat anders.

Ik heb sinds kort een nieuwe,die ik bijna dagelijks uitvoer.
In de supermarkt kan je hier van die super plastic zakjes kopen die tegen water bestand zijn. Ze komen uit de states en al sta je er mee onder de douche ,blijven ze droog,dat bracht me op een grappig idee.

Voordat ik naar het strand ga koop ik meestal even een krant,of een tijdschrift. Ik koop ook gelijk wat biertjes omdat dat op het strand niet te betalen is.
Vervolgens ga ik op het strand liggen en doe alles in een paar ' waterdichte zakjes '
Ik ga met de plastic tas in het water ( dan kijken ze al gek ) en zwem naar een paar kalkwitte rotsblokken 20 meter vanaf de kust.
Als ik daar ben aangekomen,maak ik mijn waterdichte zakjes open,pak m'n krant,m'n bier,en m'n sigaretten,en m'n discman en ga ik heel de middag heerlijk op het stuk rots liggen lezen,en muziek luisteren.
En ik zie de mensen vanaf het strand kijken,hoe is het in godsnaam mogelijk dat die jongen daar de krant leest,en naar z'n discman luistert,de enige manier om op zo'n rotsblok te komen is door het water,en dan zou alles nat worden dus

Ik vind het prettig en grappig om die mensen zo een beetje te laten denken,wat ik ook regelmatig doe

- doen alsof ik slaap in de trein als m'n kaartje word gecheckt ( meneer ,meneer ! )

- Kaartjes sturen naar een koffiebar waar ik elke dag een broodje haalde,al weten ze m'n naam niet,een kaartje krijgen ze

- potjes olvarit eten in de tram ( koud of warm,ik lepel het zo naar binnen ! )

-Een zwerver uit Amsterdam meenemen naar de MAC om daar vervolgens gezellig met z'n tweeetjes effe een menu'tje te scoren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2003, 19:34
Dminor
Dminor is offline
Tsja. Wat is olvarit?
Oud 28-02-2003, 19:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Tsja. Wat is olvarit?
volgens mij eten voor babytjes... in van die kleine glazen potjes... je hebt fruit en maaltijd hapjes
Oud 28-02-2003, 19:38
Jules
Jules is offline
Dat waterdichtetasjesverhaal vind ik nieteens zo bijzonder

En Olvarit is niet te eten..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 19:39
Miracle
Miracle is offline
opzich hou ik er wel van om mensen te verbazen. maar dan vooral m'n vrienden of familie... of vooral mensen die ik nog niet zo heel lang ken
k heb niet echt voorbeelden... maar tis altijd wel leuk, als ze denken dat je gewoon een lief, braaf meisje bent... terwijl je dan ineens iets geks doet
Oud 28-02-2003, 19:40
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
dreen schreef:
volgens mij eten voor babytjes... in van die kleine glazen potjes... je hebt fruit en maaltijd hapjes
Dat dacht ik al! Wij noemden dat potjes (tot we de wereld begonnen te kennen )
Oud 28-02-2003, 19:54
feest
feest is offline
i'm addicted to shock
Oud 28-02-2003, 19:59
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Sooz schreef:
En Olvarit is niet te eten..
Offtopic: olvarit is lekker

maar even ontopic nu. ja, mensen verbazen is leuk ik kan alleen nu even niet op voorbeelden komen van wat ik heb gedaan ofzo.
Oud 28-02-2003, 20:00
Verwijderd
Hahah die in de trein ga 'k de volgende keer ook doen.. ik hou vaak conducteurs voor de gek Heeerlijk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:06
Kazanka
Kazanka is offline
tis maar wat je gek en verbazend vind.... : |
Oud 28-02-2003, 21:03
PV
PV is offline
nee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:16
Verwijderd
Ik hoef er niet eens iets speciaals voor te doen...

En Olvarit is idd ranzig.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 03:41
Thomas
Thomas is offline
Neuh.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 07:38
Secreet
Secreet is offline
goh ik wou dat ik zoiets raars durfde te doen...
Oud 01-03-2003, 10:39
*Burning water*
*Burning water* is offline
Ehm... is dat niet vrij koud om NU in zee te gaan en de rest van jou vreemde ding uit te voeren? Eigenlijk vind ik dat het vreemdste aan alles. Dat andere is gewoon slim bedacht. Al lijkt het me doodsaai om daar de hele middag in je eentje te liggen.
Oud 01-03-2003, 11:03
Quiana
Quiana is offline
Mensen vinden me al opvallend (id zin van vreemd),
zonder dat ik mn best ervoor doe.. :\
Oud 01-03-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef:
Ehm... is dat niet vrij koud om NU in zee te gaan en de rest van jou vreemde ding uit te voeren? Eigenlijk vind ik dat het vreemdste aan alles. Dat andere is gewoon slim bedacht. Al lijkt het me doodsaai om daar de hele middag in je eentje te liggen.
Hij woont overal en nergens: staan 4 woonplaatsen in zijn profiel, waarvan 2 in *warme* gebieden...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Burning water* schreef:
Ehm... is dat niet vrij koud om NU in zee te gaan en de rest van jou vreemde ding uit te voeren? Eigenlijk vind ik dat het vreemdste aan alles.
Hebben we in nederland/belgië witte rotsen? Lijkt me sterk he

Maar ik wil dat ooooooooook!
Oud 01-03-2003, 13:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik deed vroeger wel dingen die andere mensen niet doen zoals fantasieverhalen schrijven in zo
Nu heb ik over een aantal dingen ook mijn mening, waarvan veel mensen het echt anders zien.
Oud 01-03-2003, 13:59
SpAwNy
SpAwNy is offline
Jah zekerz wel Ik hebe r trouwens nog meej in de breakout gestaan

Door bij ons in het winkelcentrum op koopavond rond te gaan rennen in een string en een screammasker op

en iedereen kijken enzow.. ach jah wel meer van dat soort dingen gedaan .. en die vrienden van me opnemen enzow .. ghe ghe

------- ! Hierow !
Oud 01-03-2003, 19:12
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
SpAwNy schreef:
Jah zekerz wel Ik hebe r trouwens nog meej in de breakout gestaan

Door bij ons in het winkelcentrum op koopavond rond te gaan rennen in een string en een screammasker op

en iedereen kijken enzow.. ach jah wel meer van dat soort dingen gedaan .. en die vrienden van me opnemen enzow .. ghe ghe

------- ! Hierow !
BrEeZaH?

Sorry ik ben vervelend.

Niet echt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
BrEeZaH?

dat d8 ik net ook
Oud 02-03-2003, 14:16
Somebody Special
Somebody Special is offline
Jah, lekker bijdehand

Krijg weleens te horen "Je kan zo lekker uit de hoek komen, zou je er zo weer in willen trappen"
Oud 02-03-2003, 14:17
Mara
Mara is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
dat d8 ik net ook
Ik ook.
Ligt het dus toch niet aan ons.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:17
Tampert
Tampert is offline
behalve dat ik in een halfvolle tram altijd naast de persoon ga zitten waarvan ik vind dat die er zo bijzit dat het duidelijk is dat die er alles aan doet om niemand naast zich te hebben niet echt... Ik doe van mezelf al gek genoeg...
Oud 02-03-2003, 14:47
Verwijderd
Neuh, helemaaaaaaaaaaaaal niet

Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 16:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Secreet schreef:
goh ik wou dat ik zoiets raars durfde te doen...
Oud 03-03-2003, 20:54
marlies
marlies is offline
Citaat:
Tampert schreef:
behalve dat ik in een halfvolle tram altijd naast de persoon ga zitten waarvan ik vind dat die er zo bijzit dat het duidelijk is dat die er alles aan doet om niemand naast zich te hebben niet echt... Ik doe van mezelf al gek genoeg...
Deze is echt goed!! en dan natuurlijk niet laten merken dat je die intentie hebt en dan heerlijk genieten van de reactie
Oud 03-03-2003, 22:00
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
telief.com schreef:
ja ik vind het heerlijk om mensen te ' verbazen ' door af en toe een beetje gek te toen ,of net wat anders.

Ik heb sinds kort een nieuwe,die ik bijna dagelijks uitvoer.
In de supermarkt kan je hier van die super plastic zakjes kopen die tegen water bestand zijn. Ze komen uit de states en al sta je er mee onder de douche ,blijven ze droog,dat bracht me op een grappig idee.

Voordat ik naar het strand ga koop ik meestal even een krant,of een tijdschrift. Ik koop ook gelijk wat biertjes omdat dat op het strand niet te betalen is.
Vervolgens ga ik op het strand liggen en doe alles in een paar ' waterdichte zakjes '
Ik ga met de plastic tas in het water ( dan kijken ze al gek ) en zwem naar een paar kalkwitte rotsblokken 20 meter vanaf de kust.
Als ik daar ben aangekomen,maak ik mijn waterdichte zakjes open,pak m'n krant,m'n bier,en m'n sigaretten,en m'n discman en ga ik heel de middag heerlijk op het stuk rots liggen lezen,en muziek luisteren.
En ik zie de mensen vanaf het strand kijken,hoe is het in godsnaam mogelijk dat die jongen daar de krant leest,en naar z'n discman luistert,de enige manier om op zo'n rotsblok te komen is door het water,en dan zou alles nat worden dus

Ik vind het prettig en grappig om die mensen zo een beetje te laten denken,wat ik ook regelmatig doe

- doen alsof ik slaap in de trein als m'n kaartje word gecheckt ( meneer ,meneer ! )

- Kaartjes sturen naar een koffiebar waar ik elke dag een broodje haalde,al weten ze m'n naam niet,een kaartje krijgen ze

- potjes olvarit eten in de tram ( koud of warm,ik lepel het zo naar binnen ! )

-Een zwerver uit Amsterdam meenemen naar de MAC om daar vervolgens gezellig met z'n tweeetjes effe een menu'tje te scoren.
Lijkt me heerlijk om dus helemaal in je eentje daar op die rots te zitten.... geweldig
Oud 03-03-2003, 22:31
Verwijderd
ja, soms wel...bij bekenden dan vooral

ff een dolletje is altijd wel lachen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 22:49
Verwijderd
Ik doe liever dingen die mensen irriteren.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 07:05
hodelahitie
hodelahitie is offline
ik doe eigenlijk niet echt vreemde dingen.... denkk.... huppelen is niej vreemd toch??? en huppelen met een fiets langs je wel eigenlijk.... maarja.... das alweer lang geleden...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 09:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik kan er niet tegen als mensen opzettelijk gek gaan doen, dan is voor mij de lol er al af.

Perongeluk gekke dingen doe ik vast wel eens , zou het niet weten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:03
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Hij woont overal en nergens: staan 4 woonplaatsen in zijn profiel, waarvan 2 in *warme* gebieden...
Ow
Oud 04-03-2003, 12:56
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Rare dingen, 't houdt voor mij niet meer in dan doen wat IK leuk vind en wat andere mensen daar van vinden laat me meestal koud. Zo lang ik ze maar niet kwets.

- Winkelwagentjesrace organiseren en vervolgens gruwlijk op je smoel gaan (8 keer)----------> geinspireerd door jackass

- Alleen in string naar de AH om even een pakje shag te kopen

- Met de slee van de trap af roetschen

- Met je fiets volop de bosjes in knallen als net iemand in de
buurt rustig z'n krantje zit te lezen.

- Midden op het drukke winkelplein in Arnhem gaan liggen slapen.

- Door de fontein heen springen die overgens ook in het midden van het centrum ligt van Arnhem.

- Midden in de nacht in een kantoorvijver gaan naaktzwemmen met je beste vriendin fietspad liep ernaast.

- In m'n blote poepert keihard door de school heen sprinten (Deze moet nog gebeuren maar staat op de agenda, als ik dit jaar overga)

- Gitaar gaan spelen in het midden van de veluwen met een hoedje voor je neus voor het geld. Genoeg wandelende mensen.

- 's ochtends richting slijterij gaan en aldaar een fles vodka naar binnen slempen waarna je vervolgens in de les een praktische opdracht moet uitvoeren.

- Jahovameisjes uit je klas versieren

- Koffiedrinkwedstrijd

- In de winter emmers water voor je buurjongen z'n stoep kletteren

- Wc-rol gevecht

- ...............
Oud 04-03-2003, 14:52
Verwijderd
ik doe graag vreemde dingen, naja ik blunder liever.. daar zitten mijn vreemde dingen vooral in.. mijn domme acties.. ze gebeuren allemaal per ongeluk.. waarom zou ik het gaan opzoeken als het tohc al langskomt.. nu is het tenminste nog orgineel
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:56
zoef de haas
zoef de haas is offline
nah jah ik hep meestal van die blonde acties of ik ga midden in de bus keihard zitten zingen dan kijken mensen je ook zo aan verder bridge ik en dat vinden ook veel mensen errug typisch nah jah zolang ik maar aandacht krijg want daar ben ik eerlijk gezegd best wel verslaafd aan
Oud 04-03-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef:
Ik ben op dit moment in Curacao
Het is hier overdag zo'n dertig graden en het zeewater is zo'n 22 graden . Net zo warm als een lekkere douche dus ...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 01:02
Verwijderd
Ik ben heeeeeeeel raar altijd bezig dus mensen staan wel vaak te kijken van: wat een raar kind zeg: maar boeie!
mijn vriend is ook helemaal gek dus hebben nog meer lol samen.. ghegheghe
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 02:12
Verwijderd
Ah ja, zalig, en zo onder de douches staan op het strand met al uw kleren aan en dan in de overvolle trein lekker staan drummen zodat uw buren ook lekker nat worden.

Als er een bestelwagentje passeert en jij (en eventueel enkele vrienden) wandelen daar. Direct op één been gaan springen en doen alsof hij op uw voet gereden heeft.

Vriendelijk bloemblaadjes op voorbijrijdende auto's gooien.
Was er wel ene bij die er niet zo mee kon lachen...en wij maar lopen en onze twee honden meesleuren..

Domme dingen zeggen. (en deze was echt niet expres)

Mijn huiswerk was voor één keertje geslaagd en mijn leerkracht (de flauwe moppentapper) vroeg of ik hulp had gekregen.
'Nee.'
'Ook niet van broers of zussen?'
'Nee, heb ik helemaal alleen gemaakt'
'Ook niet van uw oma dan?'
Zei ik fluisterend tegen mijn buur: 'Ze is dood'
Opeens begon iedereen te schateren van het lachen, blijkbaar ben ik niet zo goed in fluisteren. Ik schaamde me er dan wel voor.

Oh ja, veel zo'n (niet tactvolle) stommiteiten heb ik reeds begaan...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:36
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
ik doe regelmatig dingen waarvan de mensen versteld staan

zoals midden in een gesprek op eens " ik vind toch echt van niet hoor!" zeggen terwijl ik niet eens meeluisterde.

of in de lift: JIJ BENT EEN VAN HEN! tegen degene die bij je in de lift staat zeggen

of in een volle tram zogenaamd flauwvallen

of met een bebloedde nephand (bij funshops verkrijgbaar) onder een autowiel liggen midden in het winkelcentrum en keihard krijsen (okee gejat van jackass )

je krijgt wel aandacht zo
Oud 08-03-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Sjaantjuh schreef:
ik doe regelmatig dingen waarvan de mensen versteld staan

zoals midden in een gesprek op eens " ik vind toch echt van niet hoor!" zeggen terwijl ik niet eens meeluisterde.

of in de lift: JIJ BENT EEN VAN HEN! tegen degene die bij je in de lift staat zeggen
Ja
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:27
Freshh~
Freshh~ is offline
*Ja altijd*.........heerlijk
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:51
Tox
Tox is offline
Citaat:
PV schreef:
nee.
Oud 10-03-2003, 11:56
Verwijderd
ik had ook een keer bij de megafestatie zo'n nepwond laten maken bij de landmacht. echt zo'n snee in mn nek en al die mensen die me zo aankeken.. echt lache...
naja, op zich nie zo boeiend, maar was wel leuk.
ik ga bijvoorbeeld als het gesneeuwd heeft door de stukken rennen waar nog niet gelopen is en dan op zo'n debiele manier dat je die mensen ziet kijken....
haha..
naja,
ik heb lol, maar heb wel vaker lol om mezelf
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:19
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
*Burning water* schreef:
Al lijkt het me doodsaai om daar de hele middag in je eentje te liggen.
Hij heeft z'n discman geloof ik ook bij zich, dan moet het wel meevallen.
Ontopic: nee.
Oud 10-03-2003, 15:18
Verwijderd
Limburgs praten toen ik in Limburg was (ja ik viel niet door de mand )

in middelburg heb je een oorlogsmonument wat mee lijkt op een lul en dat door iedereen ook zo genoemd wordt. Daar heb ik s op de schouders van een maat staand een gejatte tube mostert overheen gegooid. dat stond goed.

verder inbreken bij gebouwen, wel s een dossier gejat bij het zeeuws provinciehuis toen er een steiger tegen de muur stond.

sleutels gejat van het voormalig asielzoekerscentrum en uitgedeeld in de stad. (inmiddels gesloopt)

politiebureau binnenlopen en kijken of je koffie kan krijgen (voor gevordereden)

gekke weddenschappen (voor hoeveel doe jij dit of dat)

nouja, dat is het zo wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten