Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar even ontopic nu. ja, mensen verbazen is leuk ![]()
|
![]() |
Ehm... is dat niet vrij koud om NU in zee te gaan en de rest van jou vreemde ding uit te voeren? Eigenlijk vind ik dat het vreemdste aan alles. Dat andere is gewoon slim bedacht. Al lijkt het me doodsaai om daar de hele middag in je eentje te liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik wil dat ooooooooook! ![]() ![]() ![]()
|
Ik deed vroeger wel dingen die andere mensen niet doen zoals fantasieverhalen schrijven in zo
![]() Nu heb ik over een aantal dingen ook mijn mening, waarvan veel mensen het echt anders zien.
|
Jah zekerz wel Ik hebe r trouwens nog meej in de breakout gestaan
Door bij ons in het winkelcentrum op koopavond rond te gaan rennen in een string en een screammasker op ![]() ![]() en iedereen kijken enzow.. ach jah wel meer van dat soort dingen gedaan .. en die vrienden van me opnemen enzow .. ghe ghe ------- ! Hierow !
||
![]() |
Citaat:
Sorry ik ben vervelend. Niet echt. |
![]() |
|
behalve dat ik in een halfvolle tram altijd naast de persoon ga zitten waarvan ik vind dat die er zo bijzit dat het duidelijk is dat die er alles aan doet om niemand naast zich te hebben niet echt... Ik doe van mezelf al gek genoeg...
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Rare dingen, 't houdt voor mij niet meer in dan doen wat IK leuk vind en wat andere mensen daar van vinden laat me meestal koud. Zo lang ik ze maar niet kwets.
- Winkelwagentjesrace organiseren en vervolgens gruwlijk op je smoel gaan (8 keer)----------> geinspireerd door jackass - Alleen in string naar de AH om even een pakje shag te kopen - Met de slee van de trap af roetschen - Met je fiets volop de bosjes in knallen als net iemand in de buurt rustig z'n krantje zit te lezen. - Midden op het drukke winkelplein in Arnhem gaan liggen slapen. - Door de fontein heen springen die overgens ook in het midden van het centrum ligt van Arnhem. - Midden in de nacht in een kantoorvijver gaan naaktzwemmen met je beste vriendin ![]() - In m'n blote poepert keihard door de school heen sprinten (Deze moet nog gebeuren maar staat op de agenda, als ik dit jaar overga) - Gitaar gaan spelen in het midden van de veluwen met een hoedje voor je neus voor het geld. Genoeg wandelende mensen. - 's ochtends richting slijterij gaan en aldaar een fles vodka naar binnen slempen waarna je vervolgens in de les een praktische opdracht moet uitvoeren. - Jahovameisjes uit je klas versieren - Koffiedrinkwedstrijd - In de winter emmers water voor je buurjongen z'n stoep kletteren - Wc-rol gevecht - ...............
|
nah jah ik hep meestal van die blonde acties of ik ga midden in de bus keihard zitten zingen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is hier overdag zo'n dertig graden en het zeewater is zo'n 22 graden . Net zo warm als een lekkere douche dus ... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah ja, zalig, en zo onder de douches staan op het strand met al uw kleren aan en dan in de overvolle trein lekker staan drummen zodat uw buren ook lekker nat worden.
![]() ![]() Als er een bestelwagentje passeert en jij (en eventueel enkele vrienden) wandelen daar. Direct op één been gaan springen en doen alsof hij op uw voet gereden heeft. Vriendelijk bloemblaadjes op voorbijrijdende auto's gooien. Was er wel ene bij die er niet zo mee kon lachen...en wij maar lopen en onze twee honden meesleuren.. ![]() Domme dingen zeggen. (en deze was echt niet expres) Mijn huiswerk was voor één keertje geslaagd en mijn leerkracht (de flauwe moppentapper) vroeg of ik hulp had gekregen. 'Nee.' 'Ook niet van broers of zussen?' 'Nee, heb ik helemaal alleen gemaakt' 'Ook niet van uw oma dan?' Zei ik fluisterend tegen mijn buur: 'Ze is dood' Opeens begon iedereen te schateren van het lachen, blijkbaar ben ik niet zo goed in fluisteren. Ik schaamde me er dan wel voor. ![]() Oh ja, veel zo'n (niet tactvolle) stommiteiten heb ik reeds begaan... |
![]() |
|
ik doe regelmatig dingen waarvan de mensen versteld staan
![]() zoals midden in een gesprek op eens " ik vind toch echt van niet hoor!" zeggen terwijl ik niet eens meeluisterde. of in de lift: JIJ BENT EEN VAN HEN! tegen degene die bij je in de lift staat zeggen of in een volle tram zogenaamd flauwvallen of met een bebloedde nephand (bij funshops verkrijgbaar) onder een autowiel liggen midden in het winkelcentrum en keihard krijsen (okee gejat van jackass ![]() je krijgt wel aandacht zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had ook een keer bij de megafestatie zo'n nepwond laten maken bij de landmacht. echt zo'n snee in mn nek en al die mensen die me zo aankeken.. echt lache...
naja, op zich nie zo boeiend, maar was wel leuk. ik ga bijvoorbeeld als het gesneeuwd heeft door de stukken rennen waar nog niet gelopen is en dan op zo'n debiele manier dat je die mensen ziet kijken.... haha.. naja, ik heb lol, maar heb wel vaker lol om mezelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: nee.
|
Verwijderd
|
Limburgs praten toen ik in Limburg was (ja ik viel niet door de mand
![]() in middelburg heb je een oorlogsmonument wat mee lijkt op een lul en dat door iedereen ook zo genoemd wordt. Daar heb ik s op de schouders van een maat staand een gejatte tube mostert overheen gegooid. dat stond goed. verder inbreken bij gebouwen, wel s een dossier gejat bij het zeeuws provinciehuis toen er een steiger tegen de muur stond. sleutels gejat van het voormalig asielzoekerscentrum en uitgedeeld in de stad. (inmiddels gesloopt) politiebureau binnenlopen en kijken of je koffie kan krijgen (voor gevordereden) gekke weddenschappen (voor hoeveel doe jij dit of dat) nouja, dat is het zo wel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |