Advertentie | |
|
![]() |
|
persoonlijk merk ik dat sms-en overheerst, zelfs binnen relaties werdt er op een gegeven moment niet eens meer gebeld...
Hoewel ik persoonlijk liever niet bel vind ik sms alleen maar handig voor even wat leuks of iets onbelangrijks, als er iets te bespreken valt bel je gewoon ![]() En met een abbonement (iig) ben je goedkoper uit ook nog...
|
bellen is zowiezo beter
nadelen van sms: -je hoort elkaar niet -korte tekst -gemakkelijk dubbelzinnig op te vatten -intypen duurt even (ook als je snel kunt, als je belt kan je in die tijd drie keer zoveel zeggen) -foor mogenlijk (heb ik toch al veel gehad ![]() voor mij geen berichtjes meer dus (buiten noodzakelijke) |
![]() |
|
Ik bel/sms sowieso nooit naar tv of radio of wat dan ook..
Maargoed, naar vrienden enzo bel ik veel liever, dat gaat sneller en is ook leuker.. hoewel smsen soms ook wel handig is als je op school zit ofzo en snel ff iets wil zeggen. Tsja verschillend dus. Ligt aan de informatie-overdracht (wat een woord ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik sms liever
dan durf ik meer vragen en dan kan ik ook niet stilvallen en kost ook minder ale ja als je je je kaart op smst op 1 dag heb je er ook niet meer aan ![]() dikke soewn
||
![]() |
Citaat:
En het hoeft niet zo lang te duren, als je bijvoorbeeld een woordenboek in je telefoon hebt staan gaat het ook al een stuk sneller..
|||
Citaat:
![]() Als ik thuis ben dan bel ik ook altijd ![]() Citaat:
Ik bel wel vaker dan dat ik sms volgens mij en ik kan mijn pa toch niet teleurstellen, dat hij geen preek hoeft te geven wanneer de telefoonrekening weer binnen is..dat pleziertje kan ik hem toch niet afnemen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Wat dat tweede betreft: oke, kan, maar ik weet niet hoe die werkt in mijn telefoon ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik bel veel te graag om daar mijn gsm voor te gebruiken. Ik bel dan ook zowat altijd met de vaste. Mijn kortste gesprekjes duren iets van 15 à 20 minuten. Maar meestal is het wel een klein tot heel groot uur, hoor. Als mijn moeder niet zou staan roepen dat ze zogezegd ook nog moet bellen, dan zou het nog wel langer oplopen...
Als ik dan een sms stuur dan zet ik ook alles in 1 sms en als er dan 2 woordjes teveel staan, gebruik ik dit systeem: 'HeyOewistNog?' Sms zal het zeker niet overpakken, alhoewel, tegenwoordig maken ze de gsms toch knopjesvriendelijker en is het toch al eenvoudiger om iets in te typen, niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Keb wel een mobiel maar gebruik m nooit.
Ik vind het dom, mensen zitten met elkaar te SMSen die op dezelfde school zitten, loop dan ff naar elkaar toe. Even off topic, wil je iets goeds doen met je belte goed (keb alles er aan uitgegeven ![]() Stuur even reuma naar 7373 Of is dit reclame. mag je je niet inzetten voor goede doelen? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed? HelpMePlease | 107 | 08-01-2016 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Werk, Geld & Recht |
iPhone + bijbaantje.. nachtegaaal | 100 | 18-11-2009 23:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik begrijp even niets meer van haar.. ludachris | 92 | 26-11-2007 14:08 | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #20! Verwijderd | 485 | 14-02-2005 12:52 | |
Liefde & Relatie |
Hij wou het uitmaken tiktoktak | 11 | 26-08-2002 18:01 |