Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar alle andere gevallen zullen vast niet depressief worden.
||
Citaat:
|
![]() |
B natuurlijk. 'k doe wel wat cursussen dan ofzo
![]() A is zo negatief. En nee, schoonheid zit niet van binnen. Je ken zo aardig zijn als wat, maar heb je de looks niet, dan mis je toch heel wat, ook al ben je zo aardig, intelligent en dergelijke. Of anders kies je voor A en trouw je een blinde dame ![]() Je ken haar natuurlijk wel helpen enzo omdat je so intelligent bent...hehe. Nee, toch maar B ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Doe maar B! Ook al ben je oerlomp als je mooi bent maakt dat alles goed. Kijk maar naar Tatjana, iq van 78 maar wie boeit dat?
Enne.. als je bloedmooi bent is er vast wel een vent die daar de voorkeur aangeeft ipv je iq. Want dan kan tie lekker opscheppen bij z'n 'maten' dat ie zo'n 'lekker wijf' En dat 'lekkere wijf' vind het wel best want zij heeft iemand die haar onderhoudt ... Naja, vage gedachte. Maar eigenlijk ben ik het liefste zoals ik nu ben, beetje slim/beetje mooi (nee, geen eigendunk maar ik vind mezelf niet afstotelijk dus..)
|
![]() |
Pffff Mieke, gelukkig word je nooit voor die keuze gesteld.
Als het moest zou ik toch nog voor A gaan. En gezien er hier op het forum ook veel mannen voor A kiezen, en er dus erg veel afstotelijke personen deze aardbol zouden gaan bewonen, zou het niet moeilijk zijn iemand te vinden die net zo afstotelijk is als ik... ![]() Dus ik zou afstotelijk, maar met een vriend en dolgelukkig, zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
net bij dat filosofie geweest en er komt een beejte uit dat wanneer je dom bent dat je ook erg gelukkig kan zijn en dat wil je toch. Dus mensen kijken graag naar je en je bent gelukkig.
B dus...... Geef toe, als iedereen bij je weg loopt krijg je ook sociale storingen....... |
![]() |
||
Citaat:
de wat minder afstotelijke zouden op een gegeven moment mooi genoemd kunnen worden ![]()
|
![]() |
hmmm, ik denk toch wel B
Als je A bent heb je dus geen contact met mensen (als je echt afstotelijk bent) en dat is voor mij super belangrijk. En dan word ik maar gewoon huisvrouw, dat maakt me niet zoveel uit. Als A is de kans op een depressie volgens mij ook super groot. Ik vind op zich intelligentie belangrijker als uiterlijk (LEES: een hele boel belnagrijker) maar mijn vrienden zijn nog een stukje belangrijker voor me. you get my point?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als je A bent krijg je een suffe baan later, met suffe kinderen en een suffe man.. Een saaie heel belangrijke vbaan. Er word veel van je verwacht, verder blijf je erg alleen
als je B bent, krijg je een leuke baan, men kan immers neit zulke grote verantwoordelijkheden op je afschuiven, wat als dr wat fouyt gaat. Je zal veel vrienden hebben en leuke mensen en je bent gelukkig... B dus |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
In eerste instantie zou ik A zeggen maar denk dat ik het toch op B ga houden.
Niemand kan zonder enige vorm van sociaal concact en zou hier diep en diep triets van worden. Als je toch zo ontzettend dom bent besef je dit niet en heb je er dus ook geen probleem mee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
als je nog maar 1 product zou mogen eten? rainfairy | 46 | 17-01-2007 23:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Lifestyle |
Uiterlijk: Links of Rechts? Alexanchez | 94 | 07-08-2003 13:32 | |
De Kantine |
Wat zou je liever willen zijn? icegirl.com | 50 | 31-10-2002 09:49 |