Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 12:12
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
A. Afstotelijk (letterlijk ja.. dus in de betekenis van mensen rennen regelrecht de andere kant op als ze je zien) lelijk zijn, maar superintelligent
B. Adembenemend mooi zijn, maar oerdom (dus dat het ook niet valt aan te leren)

Nou, wat zouden jullie kiezen?

Ik zou zelf A kiezen. Ik zou liever slim zijn dan mooi, want als je slim bent kan je tenminste nog legaal iets bereiken in je leven. En ach, schoonheid zit van binnen toch?
Oud 09-03-2003, 12:14
Dminor
Dminor is offline
Ik mis de optie slim en mooi.
Ehm ehm, nou, A natuurlijk. Idd, ware schoonheid zit van binnen en zo krijg je ten minste een vrouw (of niet ) die echt om je geeft vanwege de persoon die je bent.
Daarbij komt nog, vroeg of laat veranderen we allemaal in oude vodden.
Oud 09-03-2003, 12:15
Thomas
Thomas is offline
Leuke vraag.

Uiterlijk speelt vooral tijdens de pubeteit en in de fase daarna een grote rol, maar daarna gaat het vooral om wat er nu van binnen zit. Ik denk dat als je me echt zou dwingen een keuze te maken dat het dan A zou worden.

Liever intelligent dan oerdom.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:39
Verwijderd
A heeft een grotere neiging depressief te worden dan B. B huppelt vrolijk onwetend door de wereld

B dus.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:41
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
******** schreef:
A heeft een grotere neiging depressief te worden dan B. B huppelt vrolijk onwetend door de wereld

B dus.
Snik, je hebt gelijk. Ik herzie mijn antwoord, het wordt B.
Oud 09-03-2003, 15:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Doe maar A. Met een intelligent persoon heb je tenminste kans om in de maatschappij de top te bereiken zeg maar... en je mag dan wel lelijk zijn maar het draait om het innerlijk en ik ga uit van het volgende spreekwoord: "Op ieder potje past een dekseltje" dus ook al ben je lelijk: ooit kom je wel iemand tegen die je leuk vindt en waar je een relatie mee begint.
Oud 09-03-2003, 15:17
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
hehe moeilijke vraag...Ik denk dat ik toch voor B kies, want dan heb je niet door hoe dom je bent waarschijnlijk, en ben je toch wel gelukkig...Want als je oerlelijk bent word je gepest, en ben je dus niet gelukkig en ga je je op andere dingen storten zoals intelligentie. Daar heb je dan het gevoel bij dat je je moet bewijzen, en als dat niet lukt ben je helemaal zwaar ongelukkig...
Jaja...wat vertel ik toch allemaal weer vernieuwende en boeiende dingen...
x Ellen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:17
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik ga voor A, ben liever superintelligent dan ontzettend dom. Vind trous innerlijk belangrijker dan uiterlijk.
Oud 09-03-2003, 15:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:

B dus.
Oud 09-03-2003, 15:58
Verwijderd
A, dan ga ik een bedrijf oprichten dat veel winst maakt en dan ben ik zo rijk dat ik mezelf mooi kan laten maken! Dan ben ik mooi en slim!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
******** schreef:

B dus.
idd B is gelukkiger, want heeft niet door hoe dom ze is, terwijl A wél door heeft hoe afstotelijk ze is...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:43
Talon
Talon is offline
Citaat:
supermarrie schreef:
A, dan ga ik een bedrijf oprichten dat veel winst maakt en dan ben ik zo rijk dat ik mezelf mooi kan laten maken! Dan ben ik mooi en slim!
hm ja.. zoiets..
ik verkoop mijn sperma, want wie wil er nou niet een superslim kind he..
en op die manier verdien ik veel geld en neem een face-lift..
Oud 09-03-2003, 17:51
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
[B]A. Afstotelijk (letterlijk ja.. dus in de betekenis van mensen rennen regelrecht de andere kant op als ze je zien) lelijk zijn, maar superintelligent
Ik ga voor A. Ik hou wel van privacy.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:52
Breg
Breg is offline
Citaat:
******** schreef:

B dus.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:55
Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef:

B dus.
depressief? misschien als je niet echt sterk bent ofzo, als je een simpel persoontje bent dat het niet red in de boze buitenwereld.
Maar alle andere gevallen zullen vast niet depressief worden.
Oud 09-03-2003, 18:03
Pla
Pla is offline
Als ik het goed begrijp heeft A dus echt werkelijk geen vrienden, iedereen rent voor diegene weg..
Doe mij dan maar B. Dan kan je je geld altijd nog verdienen met een beetje model staan..
Oud 09-03-2003, 18:04
Talon
Talon is offline
Citaat:
Pla schreef:
Als ik het goed begrijp heeft A dus echt werkelijk geen vrienden, iedereen rent voor diegene weg..
Doe mij dan maar B. Dan kan je je geld altijd nog verdienen met een beetje model staan..
maar dan ben je zó dom dat je manager al je geld beheert en je nooit er iets van terug ziet..
Oud 09-03-2003, 18:08
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
******** schreef:

B dus.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
******** schreef:

B dus.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:27
Guy,Interrupted
Guy,Interrupted is offline
B natuurlijk. 'k doe wel wat cursussen dan ofzo

A is zo negatief. En nee, schoonheid zit niet van binnen. Je ken zo aardig zijn als wat, maar heb je de looks niet, dan mis je toch heel wat, ook al ben je zo aardig, intelligent en dergelijke. Of anders kies je voor A en trouw je een blinde dame
Je ken haar natuurlijk wel helpen enzo omdat je so intelligent bent...hehe.

Nee, toch maar B
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:35
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Guy,Interrupted schreef:
B natuurlijk. 'k doe wel wat cursussen dan ofzo
Als je zo dom bent als hierboven beschreven, dan kun je naar zoveel cursussen gaan als je wil, ze hebben alleen geen uitwerking, want je leert toch niks, simpelweg omdat je daar te dom voor bent
Oud 09-03-2003, 19:02
Secreet
Secreet is offline
B.

trouw een rijke vent en blijf de rest van je leven dom en gelukkig
Oud 09-03-2003, 19:13
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Doe maar B! Ook al ben je oerlomp als je mooi bent maakt dat alles goed. Kijk maar naar Tatjana, iq van 78 maar wie boeit dat?

Enne.. als je bloedmooi bent is er vast wel een vent die daar de voorkeur aangeeft ipv je iq. Want dan kan tie lekker opscheppen bij z'n 'maten' dat ie zo'n 'lekker wijf' En dat 'lekkere wijf' vind het wel best want zij heeft iemand die haar onderhoudt ... Naja, vage gedachte.

Maar eigenlijk ben ik het liefste zoals ik nu ben, beetje slim/beetje mooi (nee, geen eigendunk maar ik vind mezelf niet afstotelijk dus..)
Oud 09-03-2003, 20:20
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Pffff Mieke, gelukkig word je nooit voor die keuze gesteld.

Als het moest zou ik toch nog voor A gaan.
En gezien er hier op het forum ook veel mannen voor A kiezen, en er dus erg veel afstotelijke personen deze aardbol zouden gaan bewonen, zou het niet moeilijk zijn iemand te vinden die net zo afstotelijk is als ik...
Dus ik zou afstotelijk, maar met een vriend en dolgelukkig, zijn
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:25
Talon
Talon is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef:
Pffff Mieke, gelukkig word je nooit voor die keuze gesteld.

Als het moest zou ik toch nog voor A gaan.
En gezien er hier op het forum ook veel mannen voor A kiezen, en er dus erg veel afstotelijke personen deze aardbol zouden gaan bewonen, zou het niet moeilijk zijn iemand te vinden die net zo afstotelijk is als ik...
Dus ik zou afstotelijk, maar met een vriend en dolgelukkig, zijn
dit klinkt erg logisch ja...
Oud 09-03-2003, 20:26
Verwijderd
net bij dat filosofie geweest en er komt een beejte uit dat wanneer je dom bent dat je ook erg gelukkig kan zijn en dat wil je toch. Dus mensen kijken graag naar je en je bent gelukkig.

B dus...... Geef toe, als iedereen bij je weg loopt krijg je ook sociale storingen.......
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:33
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Citaat:
Talon schreef:
dit klinkt erg logisch ja...
Is toch simpel! Zo veel mensen kiezen voor A! dus het zou niks meer boeien als je afstotelijk was want de halve wereld was het dan
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:43
Talon
Talon is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef:
Is toch simpel! Zo veel mensen kiezen voor A! dus het zou niks meer boeien als je afstotelijk was want de halve wereld was het dan
maar dan zou er onder de afstotelijke mensen weer een soort verschil ontstaan..
de wat minder afstotelijke zouden op een gegeven moment mooi genoemd kunnen worden
Oud 09-03-2003, 20:45
Verwijderd
doe maar A
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:45
marlies
marlies is offline
B zolang je dan maar niet doorhebt dat je zo dom bent.
Oud 09-03-2003, 21:03
Verwijderd
Ik ben A, maar zou liever B zijn. Ik kies dus voor B.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:51
Verwijderd
B. Het is bewezen dat domme mensen gelukkiger zijn.

Eigenlijk ben ik liever A, maar ik wil even filosofisch doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:56
Sven
Sven is offline
B, domme mensen zijn inderdaad gelukkiger..en al helemaal als ze adembenemend mooi zijn
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 06:17
load_harmony
load_harmony is offline
hmmm, ik denk toch wel B

Als je A bent heb je dus geen contact met mensen (als je echt afstotelijk bent) en dat is voor mij super belangrijk. En dan word ik maar gewoon huisvrouw, dat maakt me niet zoveel uit. Als A is de kans op een depressie volgens mij ook super groot. Ik vind op zich intelligentie belangrijker als uiterlijk (LEES: een hele boel belnagrijker) maar mijn vrienden zijn nog een stukje belangrijker voor me.

you get my point?
Oud 10-03-2003, 06:23
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
depressief? misschien als je niet echt sterk bent ofzo, als je een simpel persoontje bent dat het niet red in de boze buitenwereld.
Maar alle andere gevallen zullen vast niet depressief worden.
nee maar je hebt door datdat je beseft dat je eigenlijk niks voorstelt op 6 miljard mensen.. En doordat je beseft dat alles wat je doet eigenlijk zinloos is. Daar willen nog al eens wat mensen depresssief van worden, OOK de slimmere ja.. JUIST de slimmere want die denken hierover na
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 06:26
Verwijderd
als je A bent krijg je een suffe baan later, met suffe kinderen en een suffe man.. Een saaie heel belangrijke vbaan. Er word veel van je verwacht, verder blijf je erg alleen

als je B bent, krijg je een leuke baan, men kan immers neit zulke grote verantwoordelijkheden op je afschuiven, wat als dr wat fouyt gaat. Je zal veel vrienden hebben en leuke mensen en je bent gelukkig...

B dus
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 06:31
ZHAzha
ZHAzha is offline
B
Oud 10-03-2003, 06:47
Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef:
nee maar je hebt door datdat je beseft dat je eigenlijk niks voorstelt op 6 miljard mensen.. En doordat je beseft dat alles wat je doet eigenlijk zinloos is. Daar willen nog al eens wat mensen depresssief van worden, OOK de slimmere ja.. JUIST de slimmere want die denken hierover na
zover dacht ik niet na, zal ik wel B zijn
Oud 10-03-2003, 10:11
Somebody Special
Somebody Special is offline
In eerste instantie zou ik A zeggen maar denk dat ik het toch op B ga houden.
Niemand kan zonder enige vorm van sociaal concact en zou hier diep en diep triets van worden.
Als je toch zo ontzettend dom bent besef je dit niet en heb je er dus ook geen probleem mee.
Oud 10-03-2003, 10:23
Verwijderd
Ik kies A, en zoek contact in de wereld der blinden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:45
Tox
Tox is offline
Citaat:
azaziël schreef:
Ik kies A, en zoek contact in de wereld der blinden
Reageren

Regels voor berichten