Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, vooral bij Greatest Hits op de radio, hoor je weer muziek uit de tijd dat je op de basisschool zat of iig een paar klassen lager.
of als je door de school loop in een gedeelte waar alleen vakken worden gegeven voor brugklassers, 2e klassers (zoals techniek) heb ik zoiets van: daar zat ik vroeger ook te prutsen... |
![]() |
|
Kheb dat bij sommige nummers soms nog. Bijv Party Animals - I Wanna Be A Hippy > Zoooooo'n oud nummer, maar op de een of andere manier blijft t super. Ben laatst ook nog begonnen met t luisteren van oudere cd's (DJ Paul's Megamix '96 enzo)
|
Verwijderd
|
Ja, hehe, afgelopen maandag was Carlton van de Fresh Prince of Bel Air op tv en die vond ik altijd geweldig..
Ik moest helemaal terugdenken aan de tijd dat ik als klein karlienetje met een slappe smaakloze (achteraf gezien hehe) pizza margarita voor de tv lag..Daarvoor kwam dan altijd het A-team...Zucht, mooi was die tijd... Ik heb bij heel veel dingen herinneringen, maar ja, sommige zijn een beetje privé ![]() |
![]() |
|
bij bepaalde nummers (muziek), sommige foto's, boeken, tijdschriften en vooral tijdens het uitmesten van oude dozen met dingen die ik ooit heb bewaard
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Algemene schoolzaken |
Dierenrechten ja of nee? deylaila | 19 | 10-06-2005 14:01 | |
Lifestyle |
Jeugd sentiment ]{ing | 500 | 05-02-2005 23:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
'Thank you for the sentiment...' in NL Verwijderd | 4 | 08-01-2005 12:59 | |
Muziek |
Sentiment ofzo. Verwijderd | 18 | 31-12-2004 16:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Turkije rijp voor onderhandelingen ^ | 129 | 26-10-2004 21:47 |