Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.kun.nl/cgi-bin-urd/open.pl?c=refter
![]() En behalve de menu's natuurlijk ook alle warme en koude, gezonde en minder gezonde snacks die je je kunt indenken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Alleen maar ongezonde dingenzen
![]() maar daar is ut tog een kantine voor de bakker zit uhm 2 minuutjes lopen verder op ![]() maar der is wel soep.. maakt die vrouw elke dag zelf **JUMMIE** vooral de erwtensoep.. hehe.. maja hmm ik ga zow een zak dorito's score.. heb zow pauze hehe ![]() Mkey XXX * GoddeS *
|
Broodjes met allerlei salades (ei,krab,sellerie,komkommer) en broodjes brie, ham, gezond, kaas enz. en verder de gebruikelijke snoepautomaat.
Ach ik zou ook af en toe wel een frikandelletje lusten maar dit is toch wel wat verantwoorder denk ik. Voor een Hogeschool is het trouwens wel erg weining. |
![]() |
|
mars,snicker,m&m,balisto,bounty,dove,twix,chocolademelk,koffie, thee, sinasappelsap,appelsap,aa-drink ofzo, cola (gewoon, light, vanielle, citroen) sinas, sprite, enzo. En dan nog chips enzo, salades, lolly's, koeken, en nog een snoep automaat met echt alle soorten snoep erin enzo, zoals, hartjes snoepjes, tikkels yoghurtsnoepjes, zwart-witjes, dropjes, salmino's, autodrop enzo
ach, je kan tenminste kiezen wat je wil enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, kroketten/frikandellen/kipcorns, af en toe een loempia of hamburger...en natuurlijk alle rauwkost shit, gezonde melkdrankjes, koffie/thee e.d. en alle soorten repen/snoep. |
![]() |
|
We hebben geen kantine. Geen automaten
![]() In de eerste hadden we een cup a soup automaat maar die hebben de leraren in hun kamertje gezet en nu hebben we op school geen ene fuck meer. Gelukkig ben ik er bijna van af.
|
Snoepautomaat (kikkertjes, perziken... enz enz.)
Chocolaautomaat (Mars, Dove... enz) Koffie automaat Cup A Soup automaat broodje gezond/ham/kaas croissantje kaas broodje gesmolten kaas kipkorn kipburger pizza pikanto puddingbroodje en nog wel meer dingen xxx Kronkel
|
- Broodjes met ham, kaas, sla, filet americaan, kip kerrie etc. etc. echt heel veel broodjes! Zelfs broodje hamburger en broodje kroket.
![]() ![]() - Snoep en chips (bij het winkeltje als in de automaten) - Frisdrank (bij het winkeltje als in de automaten) - Koffie (in een koffieautomaat) - Soep (in een Cup a Soup automaat)
|
![]() okay here goes: cola, cola light, cola lemon light, fanta 3 soorten, sprite, 3 soorten ice tea, nog meer sap ![]() dan ook nog los verkrijgbaar: al die broodjes van mora (zo heet dat toch) bapao, pizzabroodjes, kaasbroodjes, maltesers, vele soorten chips(alle) ![]() oe wat een verwend kreng ben ik toch ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 |