Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wou dat ik er iets van zou zeggen.. Ik zou ook graag willen dat mensen iets tegen mij erover zeggen als ik stink..
Maar ik weet nooit hoe ik het moet brengen.. dus.. meestal zeg ik er nix van, ik bedenk alleen constant hoe ik het eventueel zou moeten gaan zeggen..
|
als het maar 1 keer voorvalt dan zwijg ik
maar als het meer gebeurt en ik ken die persoon dan zal ik wel zeggen om er wat aan te doen maar die persoon dan niet afbreken want dan is die persoon gekwetst en dat wil ik niet
||
![]() |
Citaat:
Een vriend van mij kan z'n tanden zo vaak poetsen als hij wil en kauwgom eten tot hij van z'n tandarts moet stoppen, maar door medicijnen helpt dat totaal niet... Als je dat dan weet en er niets aan kunt doen is het niet leuk om dat op zo'n manier te horen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Aan de kassa kan ik het natuurlijk niet maken om te zeggen 'Meneer wilt u de andere kant op ademen, u stinkt naar bier.'
Het ligt een beetje aan de situatie, maar meestal trek ik gewoon een stom hoofd en als het iemand is die ik ken dan zeg ik het gewoon ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik bedoel...iemand met wie je iets hebt ofzo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag stond ik op school ook te praten met een begeleider van me, die stonk ook behoorlijk uit zijn mond, maar daar heb ik ook maar niets van gezegt. Het maakt dus wel degelijk uit tegen wie je het zegt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik kan er niet tegen als iemand me uitscheld Anoniiem | 4 | 09-03-2011 08:08 | |
De Kantine |
OV-getetter #4 Verwijderd | 437 | 01-12-2010 15:59 | |
Liefde & Relatie |
Iemand die heel leuk is (in die zin) maar stinkt... kloontje20 | 39 | 12-03-2007 09:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Elke dag douchen Zwoek | 310 | 28-05-2006 22:56 | |
De Kantine |
Iemand die stinkt... Verwijderd | 111 | 11-02-2004 01:27 | |
Seksualiteit |
verschil tussen mannelijk en vrouwelijk vocht? snarl | 14 | 13-01-2004 18:49 |