Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 00:50
brotherofevil
brotherofevil is offline
Zelfbevrediging is onzin. Het is niet meer een vervangende handeling om jezelf te bevredigen. Als je een meid hebt laat die het doen en doe het bij elkaar ga niet bij jezelf het simuleren dat is niet volgens de natuur. Ik ben voorhanger van deze stelling. Dus denk maar wat je wilt denken. Waarom trekken of vingeren. Doe het echte werk en ga niet als kinderen spelen!
Oud 06-04-2002, 07:27
Koen
Koen is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Als je een meid hebt laat die het doen en doe het bij elkaar ga niet bij jezelf het simuleren dat is niet volgens de natuur.
Yeah right, whatever. Ik heb even geen tijd om hier op in te gaan, maar zal 't vanavond zeker eens proberen
Oud 06-04-2002, 07:52
mad operator
mad operator is offline
duidelijk iemand die geen genitalieen heeft
Oud 06-04-2002, 08:52
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Slaat dus totally nergens op
Oud 06-04-2002, 09:25
Optima
Optima is offline
de natuur heeft het juist wel zo bedoeld. Het is een manier om van een lading spanning af te komen. Een manier om jezelf beter te voelen.

Hoe verklaar je dan de clitoris bij vrouwen> Die wordt nl NIET gestimuleerd tijdens de geslachtsdaad, DUS moet hij op een andere manier gestimuleerd worden: masturbatie en alternatieven.

Masturbatie is JUIST geen onzin
Oud 06-04-2002, 09:25
Chimera
Chimera is offline
Een nieuwe variant op ik-trek-niet-want-ik-heb-een-vriendin-en-ben-dus-bikkel.
Oud 06-04-2002, 09:26
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Optima schreef:
de natuur heeft het juist wel zo bedoeld. Het is een manier om van een lading spanning af te komen. Een manier om jezelf beter te voelen.

Hoe verklaar je dan de clitoris bij vrouwen> Die wordt nl NIET gestimuleerd tijdens de geslachtsdaad, DUS moet hij op een andere manier gestimuleerd worden: masturbatie en alternatieven.

Masturbatie is JUIST geen onzin
Ik denk dat de clitoris een niet volgroeide penis is, maar de reden dat hij is blijven zitten is ongetwijfeld dat er meer nakomelingen evolutionair ontstaan als de vrouw ook stimulatie heeft.
Oud 06-04-2002, 09:31
YoungSimba
YoungSimba is offline
Zo, jij bent pas een vent! Zo mag ik het horen. Niks geen trekken, maar 'm gewoon bij een meid erin hangen.

Idiot
Oud 06-04-2002, 09:39
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Klopt wel ja, het is een vervangende handeling, maar wat is dan het probleem?
Oud 06-04-2002, 09:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Zelfbevrediging is onzin. Het is niet meer een vervangende handeling om jezelf te bevredigen. Als je een meid hebt laat die het doen en doe het bij elkaar ga niet bij jezelf het simuleren dat is niet volgens de natuur. Ik ben voorhanger van deze stelling. Dus denk maar wat je wilt denken. Waarom trekken of vingeren. Doe het echte werk en ga niet als kinderen spelen!
Om te beginnen wil ik er even op wijzen dat masturberen ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomt, iets wat uit observatie door biologen is gebleken. Als masturberen inderdaad onnatuurlijk zou zijn, dan zouden wij en de overige diersoorten iets doen wat tegennatuurlijk is terwijl wij zelf deel uitmaken van de natuur, hetgeen mij een tegenspraak lijkt.
Masturberen kan bij gebrek aan een partner inderdaad een vervangende behandeling zijn, maar het geeft iemand wel de gelegenheid om zijn of haar sexuele behoefte te kunnen bevredigen, wat altijd nog beter is dan ermee rond te moeten lopen.
Veronderstel dat een man niet in staat is om sexuele toenadering tot een vrouw te zoeken om wat voor reden dan ook en niet zou masturberen omdat hij er net als jij ten onrechte van uitgaat dat dat onnatuurlijk is en stel dat hij een vrouw ziet die hem sexueel opwindt. Het is heel goed mogelijk dat hij zo opgewonden van haar raakt dat hij achter haar aangaat. Dat hoeft geen verdere gevolgen te hebben, maar het zou wel kunnen. Als hij zich in plaats daarvan terugtrekt om te masturberen om zo zijn sexuele spanning te ontladen, dan heeft hij in ieder geval de gelegenheid om zodanig met zijn sexuele gevoelens om te gaan dat hij en anderen er geen hinder van ondervinden.
Oud 06-04-2002, 11:09
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ja, mijn hond trekt zich ook de hele dag suf! Echt waar!

Naja
alhoewel
hijs wel een beetje net zo zielig als ik
Oud 06-04-2002, 12:29
brotherofevil
brotherofevil is offline
Jah maar kijk als je geen meid kan krijgen moet je maar wachten. Denk na als je gaat lopen rukken is de spanning en de intensiteit er al vanaf. EN over dat clitoris gebeuren. Die kan ook gestimuleerd worden tijdens het vrijen. Denk maar aan verschillende standjes. Meestal gaan ze die stimuleren als de partner al bezig is voor een nog intensere manier van klaarkomen. Dat kan ok. Daar ben ik het mee eens. Maar denk na het is toch veel leuker om als je op je bed ligt en je ligt lekker te knuffelen en dan opeens overslaat tot een lekker vrij partij. En wat als je in je eentje ligt het met jezelf doen een typisch iets van zelfontwaardiging. Ook voor de mensen die sex tapes kijken get a life vindt het zelf uit en ga niet kijken naar onnatuurlijke sex.
Oud 06-04-2002, 12:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Jah maar kijk als je geen meid kan krijgen moet je maar wachten.
En als je wel een 'meid' hebt, en je toch aftrekt? In bijzijn van je vriendin? dan mag het ineens wel?

Stel je niet zo aan joh. Masturberen is de normaalste zaak van de wereld. Preutse zak.
Oud 06-04-2002, 12:49
Verwijderd
Volgens mij is brotherofevil pas onlangs voor het eerst door een meisje gepijpt en afgetrokken en is daar zo enthousiast over dat hij het met ons allemaal wil delen en wil laten overkomen alsof hij de bikkel van dit forum is.

Mijn advies: grow up.
Oud 06-04-2002, 13:08
Vinzz
Vinzz is offline
yup idd.. waar doe je stoer voor..
Oud 06-04-2002, 13:12
!!0p3n
!!0p3n is offline
Tjeezus wat een total has-been stelling! Het enige wat eraan ontbreekt is: "van masturberen wordt je blind en onvruchtbaar.. en oh je gaat ook naar de hel"
Oud 06-04-2002, 14:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
volges mij heb jij gwoon je handjes eraf geknalt met vuurwerk!
Oud 06-04-2002, 14:48
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
birthmark schreef:
Hahahahahaha
Oud 06-04-2002, 17:36
brotherofevil
brotherofevil is offline
Het is een serieus onderwerp. Ik ten tweede ik preuts vraag maar na aan mn vriendin. Sex daar lust ik wel pap van. Maar het gaat erom als je vriendin/partner er niet is je jezelf opeens gaat bevredigen. Waar slaat dat op dan. Het is toch veel geiler als je vriendin erbij is. En dit vermeld ik omdat het zo mijn idee is. Je hebt toch veel meer zin in sex als je het een tijdje niet hebt gedaan en je vriendin komt dan en dan hoppa. De spanning is dan toch veel intenser.
Oud 06-04-2002, 17:38
brotherofevil
brotherofevil is offline
Weet je je doet nu net of de mannen sex monsters zijn die als maar moeten rukken om zichzelf te weerhouden dat ze de vrouwen niet gaan aanvallen of lastig vallen met hun sex behoeftes. Je bent wel ver heen als je mensen lastig valt met jou sex behoeftes.

Citaat:
mathfreak schreef:

Om te beginnen wil ik er even op wijzen dat masturberen ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomt, iets wat uit observatie door biologen is gebleken. Als masturberen inderdaad onnatuurlijk zou zijn, dan zouden wij en de overige diersoorten iets doen wat tegennatuurlijk is terwijl wij zelf deel uitmaken van de natuur, hetgeen mij een tegenspraak lijkt.
Masturberen kan bij gebrek aan een partner inderdaad een vervangende behandeling zijn, maar het geeft iemand wel de gelegenheid om zijn of haar sexuele behoefte te kunnen bevredigen, wat altijd nog beter is dan ermee rond te moeten lopen.
Veronderstel dat een man niet in staat is om sexuele toenadering tot een vrouw te zoeken om wat voor reden dan ook en niet zou masturberen omdat hij er net als jij ten onrechte van uitgaat dat dat onnatuurlijk is en stel dat hij een vrouw ziet die hem sexueel opwindt. Het is heel goed mogelijk dat hij zo opgewonden van haar raakt dat hij achter haar aangaat. Dat hoeft geen verdere gevolgen te hebben, maar het zou wel kunnen. Als hij zich in plaats daarvan terugtrekt om te masturberen om zo zijn sexuele spanning te ontladen, dan heeft hij in ieder geval de gelegenheid om zodanig met zijn sexuele gevoelens om te gaan dat hij en anderen er geen hinder van ondervinden.
Oud 06-04-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
ghe ghe grinnik
Oud 06-04-2002, 17:50
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Als je een meid hebt laat die het doen en doe het bij elkaar ga niet bij jezelf het simuleren dat is niet volgens de natuur.
okee, nog een keer dan maar:

alles wat de mens doet is volgens de natuur, de mens is namelijk een onderdeel van de natuur
(d000h)
damn waarom snappen mensen dat nou niet....
Oud 06-04-2002, 17:56
Verwijderd
*ziet nog prima*
Oud 06-04-2002, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

alles wat de mens doet is volgens de natuur, de mens is namelijk een onderdeel van de natuur
Ik snap deze redernatie niet...
Omdat wij onderdeel van de natuur zijn, is alles wat wij doen natuurlijk?
Vaag...

Kun/wil je dit ff uitleggen?
Oud 06-04-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
geweldige uitspraak
Oud 06-04-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

Vaag...

ja ik wil het best uitleggen

mensen hebben het altijd over "natuurlijk", daarmee bedoelen ze dingen die niet door de mens gemaakt/gefabriceerd zijn, ook wordt er altijd gezegd dat de mens de natuur stuk maakt (maar dan op zo'n manier alsof wij BUITEN de natuur staan, alsof gefabriceerde zooi onnatuurlijk is).
En hier word er ook zoiets gezegd, van: de mens doet met zelfbevrediging iets onnatuurlijks.....
Dan denk ik, damn.......de mens kán helemaal nix onnatuurlijks doen, alles wat de mens doet is per definitie natuurlijk, de mens IS natuur.
(sorry ben niet zow goed in uitleggen, maar k hoop dat je het snapt )
gewoon, net alsof wat dieren doen "natuurlijk" gedrag is, en alles wat de mens doet, dat niet "dierlijk" is, onnatuurlijk is ofzow....
dat vind ik gewoon vaag....
naja, dit is dus een MENING he (ff voor degenen die dit strax vet gaan aanvechten ofzow )

xxx

Alicia

Laatst gewijzigd op 06-04-2002 om 19:41.
Oud 06-04-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

Vaag...

Als je kat iets doet, is het onderdeel van de natuur. Als je hond iets doet, is het onderdeel van de natuur. Als de mens iets doet, is het onderdeel van de natuur.

Snap de redenatie, maar ben ut er nie helemaal mee eens. Er zijn altijd mensen die zo ziek van geest zijn dat ze dingen doen die IK tegennatuurlijk vind (en ik ben al behoorlijk vrijdenkend)...
Oud 06-04-2002, 19:38
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
ruig hoor... ontkennen.
Oud 06-04-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Er zijn altijd mensen die zo ziek van geest zijn dat ze dingen doen die IK tegennatuurlijk vind (en ik ben al behoorlijk vrijdenkend)...
like what???
(ben gewoon nieuwsgierig hoor )
Oud 06-04-2002, 21:59
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

amen.
Oud 06-04-2002, 22:25
Verwijderd
Citaat:
YoungSimba schreef:
Zo, jij bent pas een vent! Zo mag ik het horen. Niks geen trekken, maar 'm gewoon bij een meid erin hangen.

Idiot
hangen zal ook wel het juiste woord zijn bij deze extreem stoere meneer...
Oud 07-04-2002, 10:17
Superfly
Superfly is offline
Citaat:
Chimera schreef:
*zoekt het woord bikkel op in woordenboek*

*gevonden*

Bikkel: man met 1 testikel LOL
Oud 07-04-2002, 10:43
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Het is op zich wel grappig om te lezen dat jij de enige bent die zelfbevrediging onzin vindt....verder sluit ik me erbij aan dat gedrag van de mens per defenitie 'natuurlijk' is, omdat we deel uitmaken van de natuur.
Oud 07-04-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

like what???
(ben gewoon nieuwsgierig hoor )
zie animalsex topic...
Oud 07-04-2002, 14:23
brotherofevil
brotherofevil is offline
Het is weer eens zielig om te lezen dat jullie dit niet serieus nemen. Maar denk na ik herhaal alles zn beetje
we rukken omdat we behoefte aan sex hebben dit hoor je te delen met een partner dus niet een hoer of wat dan ook.
Sommige mensen die helemaal ziek zijn die kopen als vervanging een opblaaspop. how low can you go. Maar goed het is een vervangende beweging van het neuken. Maar als voorspel ook als enige gebruikt moet worden door de partner. Niet zelf gaan kloten. En alles behoort tot de natuur. Maar detrouy met zn sex onzin was dus ook gedrag van de natuur. Lul niet dat was iemand die absoluut gestoord was. Jij bepaald je gedrag niet de natuur. De natuur zegt je plant jezelf voor. Maar omdat men niet steeds aan de gang kan blijven gaan met kinderen. En mn het lekker vindt is dat dus gekomen. Dan men zich dus met een dildo bewerkt is dus ook door de natuur. Dat is dus gelul. Men wil zich een sexprikkel geven als vervanging van de partner.
Oud 07-04-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Het is weer eens zielig om te lezen dat jullie dit niet serieus nemen. Maar denk na ik herhaal alles zn beetje
we rukken omdat we behoefte aan sex hebben dit hoor je te delen met een partner dus niet een hoer of wat dan ook.
Sommige mensen die helemaal ziek zijn die kopen als vervanging een opblaaspop. how low can you go. Maar goed het is een vervangende beweging van het neuken. Maar als voorspel ook als enige gebruikt moet worden door de partner. Niet zelf gaan kloten. En alles behoort tot de natuur. Maar detrouy met zn sex onzin was dus ook gedrag van de natuur. Lul niet dat was iemand die absoluut gestoord was. Jij bepaald je gedrag niet de natuur. De natuur zegt je plant jezelf voor. Maar omdat men niet steeds aan de gang kan blijven gaan met kinderen. En mn het lekker vindt is dat dus gekomen. Dan men zich dus met een dildo bewerkt is dus ook door de natuur. Dat is dus gelul. Men wil zich een sexprikkel geven als vervanging van de partner.
Het is een beetje zielig dat jij jezelf zo serieus neemt
Oud 07-04-2002, 14:57
LaDushi
LaDushi is offline
K'heb echt medelijden met jou.Je mist een hoop .Leuk voor je partner kan die al het werk gaan doen om uit te vindenwat jij lekker vind!
Oud 07-04-2002, 15:08
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Lees deze topic ook maar eens van hem

Ken je zien hoe vaag hij is
Oud 07-04-2002, 16:29
Avalanche
Avalanche is offline
HE evil... Doet JOUW vriendin het niet zelf...?
Oud 07-04-2002, 17:56
brotherofevil
brotherofevil is offline
Zover ik weet niet. Ze is het namelijk eens met mij en we hebben genoeg aan elkaar. We lusten allebei wel pap van elkaar. Ze komt toch niks te kort. Als je het goed doet heeft men buiten de partner geen sex nodig.
Oud 07-04-2002, 18:04
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Het heeft er helemaal niets mee te maken of je wel of niet genoeg van je partner krijgt.
Soms heeft men gewoon behoefte om zichzelf en niet door iemand te laten verwennen.
Iemand ken het nog zo vaak op een dag doen met zn vriend of vriendin maar gewoon ook hier de behoefte aan hebben.

Maar je zegt dat je geen internet nerd bent wat doe je hier dan, je zit hier nou al een paar uur.
Oud 07-04-2002, 19:52
Verwijderd
sorry xal me nooit meer rukken
Oud 07-04-2002, 21:28
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Dit topic is voor 1 ding bedoeld. Het simpele feit dat de maker eens goed duidelijk wil maken dat hij geen maagd meer is. Tenminste, dat wil hij ons doen geloven.

Ik ben trots op je
Oud 07-04-2002, 22:18
brotherofevil
brotherofevil is offline
Nou nee dat wil ik er niet mee zeggen. Ik zeg mannen die genoeg aan de vrouwen hebben gaan ook niet naar de hoeren. Aan je pik trekken of je vinger in je kut steken als je alleen bent nou lekker spannend.
Oud 07-04-2002, 22:23
Soullar
Soullar is offline
ben je vies van jezelf? of schaam je je ervoor dat je jezelf hebt bevredigd?
Oud 07-04-2002, 22:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oud 07-04-2002, 23:18
brotherofevil
brotherofevil is offline
Ik schaam me niet jullie moeten je schamen dat jullie jezelf lopen te trekken en iets in je kut stoppen. Ga lekker een girl zoeken. DOe het zoals ik het doe en geen vieze dingen met jezelf
Oud 07-04-2002, 23:19
AstroNix
AstroNix is offline
Moet je maar zelf weten, jij stamt zeker uit de tijd van "jezus van trekken sterf je!"
Oud 07-04-2002, 23:20
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Ik schaam me niet jullie moeten je schamen dat jullie jezelf lopen te trekken en iets in je kut stoppen. Ga lekker een girl zoeken. DOe het zoals ik het doe en geen vieze dingen met jezelf
Ja, je hebt helemaal gelijk. Het is gewoon heeeeeeeel erg vies om te masturberen. Bah, bah, bah.

Oud 07-04-2002, 23:26
brotherofevil
brotherofevil is offline
Het is niet vies maar laat je girl het dan doen. Ga niet zo zielig het zelf doen. Wat denk je zelf. Een pik en een kut zijn er om kinderen te maken laten we maar zeggen. En men heeft er zelf bijgedacht oh het is nog leuk om het vaker te doen het zal wel het instinct zijn van de mens. Maar laat een ander het doen als je hetzelf doet lijkt het net of je zn eenzame rukken of vingeraarster bent
Topic gesloten

Regels voor berichten