![]() |
||
Citaat:
Masturberen kan bij gebrek aan een partner inderdaad een vervangende behandeling zijn, maar het geeft iemand wel de gelegenheid om zijn of haar sexuele behoefte te kunnen bevredigen, wat altijd nog beter is dan ermee rond te moeten lopen. Veronderstel dat een man niet in staat is om sexuele toenadering tot een vrouw te zoeken om wat voor reden dan ook en niet zou masturberen omdat hij er net als jij ten onrechte van uitgaat dat dat onnatuurlijk is en stel dat hij een vrouw ziet die hem sexueel opwindt. Het is heel goed mogelijk dat hij zo opgewonden van haar raakt dat hij achter haar aangaat. Dat hoeft geen verdere gevolgen te hebben, maar het zou wel kunnen. Als hij zich in plaats daarvan terugtrekt om te masturberen om zo zijn sexuele spanning te ontladen, dan heeft hij in ieder geval de gelegenheid om zodanig met zijn sexuele gevoelens om te gaan dat hij en anderen er geen hinder van ondervinden.
|
![]() |
Jah maar kijk als je geen meid kan krijgen moet je maar wachten. Denk na als je gaat lopen rukken is de spanning en de intensiteit er al vanaf. EN over dat clitoris gebeuren. Die kan ook gestimuleerd worden tijdens het vrijen. Denk maar aan verschillende standjes. Meestal gaan ze die stimuleren als de partner al bezig is voor een nog intensere manier van klaarkomen. Dat kan ok. Daar ben ik het mee eens. Maar denk na het is toch veel leuker om als je op je bed ligt en je ligt lekker te knuffelen en dan opeens overslaat tot een lekker vrij partij. En wat als je in je eentje ligt het met jezelf doen een typisch iets van zelfontwaardiging. Ook voor de mensen die sex tapes kijken get a life vindt het zelf uit en ga niet kijken naar onnatuurlijke sex.
|
![]() |
||
Citaat:
Stel je niet zo aan joh. Masturberen is de normaalste zaak van de wereld. Preutse zak. |
![]() |
|
![]() |
Het is een serieus onderwerp. Ik ten tweede ik preuts vraag maar na aan mn vriendin. Sex daar lust ik wel pap van. Maar het gaat erom als je vriendin/partner er niet is je jezelf opeens gaat bevredigen. Waar slaat dat op dan. Het is toch veel geiler als je vriendin erbij is. En dit vermeld ik omdat het zo mijn idee is. Je hebt toch veel meer zin in sex als je het een tijdje niet hebt gedaan en je vriendin komt dan en dan hoppa. De spanning is dan toch veel intenser.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Weet je je doet nu net of de mannen sex monsters zijn die als maar moeten rukken om zichzelf te weerhouden dat ze de vrouwen niet gaan aanvallen of lastig vallen met hun sex behoeftes. Je bent wel ver heen als je mensen lastig valt met jou sex behoeftes.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alles wat de mens doet is volgens de natuur, de mens is namelijk een onderdeel van de natuur (d000h) damn waarom snappen mensen dat nou niet.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat wij onderdeel van de natuur zijn, is alles wat wij doen natuurlijk? Vaag... Kun/wil je dit ff uitleggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mensen hebben het altijd over "natuurlijk", daarmee bedoelen ze dingen die niet door de mens gemaakt/gefabriceerd zijn, ook wordt er altijd gezegd dat de mens de natuur stuk maakt (maar dan op zo'n manier alsof wij BUITEN de natuur staan, alsof gefabriceerde zooi onnatuurlijk is). En hier word er ook zoiets gezegd, van: de mens doet met zelfbevrediging iets onnatuurlijks..... Dan denk ik, damn.......de mens kán helemaal nix onnatuurlijks doen, alles wat de mens doet is per definitie natuurlijk, de mens IS natuur. (sorry ben niet zow goed in uitleggen, maar k hoop dat je het snapt ![]() gewoon, net alsof wat dieren doen "natuurlijk" gedrag is, en alles wat de mens doet, dat niet "dierlijk" is, onnatuurlijk is ofzow.... dat vind ik gewoon vaag.... naja, dit is dus een MENING he (ff voor degenen die dit strax vet gaan aanvechten ofzow ![]() xxx Alicia Laatst gewijzigd op 06-04-2002 om 19:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snap de redenatie, maar ben ut er nie helemaal mee eens. Er zijn altijd mensen die zo ziek van geest zijn dat ze dingen doen die IK tegennatuurlijk vind (en ik ben al behoorlijk vrijdenkend)... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is weer eens zielig om te lezen dat jullie dit niet serieus nemen. Maar denk na ik herhaal alles zn beetje
we rukken omdat we behoefte aan sex hebben dit hoor je te delen met een partner dus niet een hoer of wat dan ook. Sommige mensen die helemaal ziek zijn die kopen als vervanging een opblaaspop. how low can you go. Maar goed het is een vervangende beweging van het neuken. Maar als voorspel ook als enige gebruikt moet worden door de partner. Niet zelf gaan kloten. En alles behoort tot de natuur. Maar detrouy met zn sex onzin was dus ook gedrag van de natuur. Lul niet dat was iemand die absoluut gestoord was. Jij bepaald je gedrag niet de natuur. De natuur zegt je plant jezelf voor. Maar omdat men niet steeds aan de gang kan blijven gaan met kinderen. En mn het lekker vindt is dat dus gekomen. Dan men zich dus met een dildo bewerkt is dus ook door de natuur. Dat is dus gelul. Men wil zich een sexprikkel geven als vervanging van de partner. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het heeft er helemaal niets mee te maken of je wel of niet genoeg van je partner krijgt.
Soms heeft men gewoon behoefte om zichzelf en niet door iemand te laten verwennen. Iemand ken het nog zo vaak op een dag doen met zn vriend of vriendin maar gewoon ook hier de behoefte aan hebben. Maar je zegt dat je geen internet nerd bent wat doe je hier dan, je zit hier nou al een paar uur. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het is niet vies maar laat je girl het dan doen. Ga niet zo zielig het zelf doen. Wat denk je zelf. Een pik en een kut zijn er om kinderen te maken laten we maar zeggen. En men heeft er zelf bijgedacht oh het is nog leuk om het vaker te doen het zal wel het instinct zijn van de mens. Maar laat een ander het doen als je hetzelf doet lijkt het net of je zn eenzame rukken of vingeraarster bent
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geen bevrediging ongezond? Erik-JB | 94 | 14-01-2007 18:57 | |
Psychologie |
Wat als je weet dat alles wat je doet je alleen maar ongelukkiger maakt? Verwijderd | 58 | 03-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
Is zelfbevrediging een teken van tekortkoming? MissKiss1985 | 33 | 10-09-2003 12:45 | |
Seksualiteit |
pijpen Verwijderd | 28 | 28-05-2002 18:05 | |
Seksualiteit |
heb een 3-tje gedaan Verwijderd | 61 | 23-05-2002 19:14 |