Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 17:09
zomer_oud
zomer_oud is offline
Heeft iemand ervaring met de Sony MDR-EX70LP, ik ben wel benieuwd of deze oordopjes een beetje klinken. Ik heb nu van die senheiser mx400 oordopjes maar vind de bas daarvan heel erg tegenvallen. Dus als iemand hier wat ervaring mee heefd, vertel het me want ze zijn nog al duur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 17:55
Enlightenment
Enlightenment is offline
-> Muziek
Oud 31-03-2003, 17:57
Verwijderd
Ja, hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:14
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
als ze in m'n oren passen, kan ik er meestal al hardop mee lachen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:21
Carn
Carn is offline
je moet gewoon de duurste sennheiser koptelefoon kopen die er is, accu aan je riem hangen, je walkman/discman/mp3/MDman openschroeven en aan de accu hangen, en je bent klaar.
Oud 01-04-2003, 10:50
Verwijderd
'k heb die sennheiser die je opnoemde en die is prima. zeker voor die prijs (10 oiro)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-04-2003 @ 11:50:
'k heb die sennheiser die je opnoemde en die is prima. zeker voor die prijs (10 oiro)
..het gaat tenslotte maar om muziek op momenten dat je niet in de buurt bent van je eigen installatie

Dopjes hebben bij mij altijd de neiging om kapot te gaan, eens in het halfjaar een paar dopjes van 10,15 euro vind ik wel weer genoeg geld..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:04
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Glow schreef op 01-04-2003 @ 11:53:

Dopjes hebben bij mij altijd de neiging om kapot te gaan, eens in het halfjaar een paar dopjes van 10,15 euro vind ik wel weer genoeg geld..
dan ben je nog zuinig, bij mij gaan dr toch wel 4/5 per jaar doorheen, en ik denk dat mandy wel tot de 10 komt per jaar..
Oud 01-04-2003, 11:34
Verwijderd
'k heb die sennheiser. zijn prima dingetjes
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:28
zomer_oud
zomer_oud is offline
slecht zijn ze niet nee en de garantie is perfect(2 jaar) maarvergeleken met de sony's die ik eerst had vind ik de bas duidelijk minder.

Maar heeft er hier nou nog iemand wat te vertellen over die fontopia's?

groeten, zomer
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:02
]{ing
]{ing is offline
Ik ken dit type hoofdtelefoon niet, denk dat je het beste kunt vragen of je ze ook eens mag horen. Voor echte bassen heb je een full size hoofdtelefoon nodig zoals de Pioneer VDJ5000. Sennheiser headphones doe ik niet meer aan, aangezien ik 3 hoofdtelefoons heb teruggestuurd, en naar meerdere malen in reperatie te zijn geweest doen 2 het nog niet naar behoren :\
Zelf zou ik nooit zo'n dure dopjes kopen, aangezien de mijne binnen een paar maanden weer kapot zijn. Sony Fontopia's met zo'n 'Groove' ding geven trouwens ook een goed allround geluid met wat extra bass, zijn ook niet te duur. Sennheiser mx400 & mx500 doppen passen niet in mijn oren en hebben naar mijn mening een schel geluidje.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:07
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik doe niet aan oordoppen, ik heb een Panasonic RP-HT202 (kostte me f50,- toendertijd ) en daar zit een geluidje in waar je het best mee kunt doen. Superdiepe bass en een mooie heldere sound. Enige nadeel is dat de ophanging van een mn speaker kaduk is, en dat draagt zo moeilijk
Oud 01-04-2003, 17:40
Verwijderd
CL1 je loopt toch niet met die Panasonic RP-HT202 over straat of wel ??

Ik zoek ook eigenlijk nog van die watjes voor die sennheisers want wat King zegt klopt wel echt perfect zitten ze niet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:24
Verwijderd
heeft iemand uit mn klas

maar lijkt me dus echt t allerslechtste voor je oren
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:35
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-04-2003 @ 18:40:
CL1 je loopt toch niet met die Panasonic RP-HT202 over straat of wel ??

Ik zoek ook eigenlijk nog van die watjes voor die sennheisers want wat King zegt klopt wel echt perfect zitten ze niet
nee, alleen mee in de trein, en zelfs dat niet meer omdat zowel de ophanging van 1 van mn speakertjes kapot is en mn discman er laatst de brui aan heeft gegeven Vind je hem zo lelijk dan?
Oud 01-04-2003, 18:48
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 01-04-2003 @ 19:24:
heeft iemand uit mn klas

maar lijkt me dus echt t allerslechtste voor je oren
als je je oren wilt houden moet je helemaal geen oordoppen indoen... dat is echt zoooooo verschrikkelijk slecht mensen onderschatten dat echt heel erg.. vroeger liep ik ook met die dingen in, en toen had ik zoiets van ah fuck it, dan hoor ik later maar wat slechter... nu denk ik daar heel anders over, en het probleem is ook dat de de freqenties die het meest in het stemgeluid zitten niet meer kunt horen dus nauwelijks normaal gesprekken meer kunt voeren
Oud 02-04-2003, 17:36
Verwijderd
Ik gebruik gewoon die van mijn gameboy uit ´93 ofzo.

Kan goed hard, maar het heeft geen bass. Dus de bassfunctie moet ik uithouden . Plus dat hij niet helemaal zuiver meer klinkt bij sommige cd´s als het volume bijna helemaal vol staat.

Ik wil nog steeds een keer een goed stel kopen. Alleen die van de gameboy zitten me heel erg fijn.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:40
m'neer
m'neer is offline
Als je 'n béétje fatsoenlijk naar je muziek wil luisteren zonder anderen overlast te bezorgen neem je een échte hoofdtelefoon... deze oorplugjes wegen nooit op tegen 't bedrag wat je ervoor neerlegt.

...maar ze zullen ongetwijfeld góed zijn, al staat Sony nou niet bepaald bekend om z'n geweldige speakers
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:41
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
McMotion schreef op 01-04-2003 @ 19:48:
als je je oren wilt houden moet je helemaal geen oordoppen indoen... dat is echt zoooooo verschrikkelijk slecht mensen onderschatten dat echt heel erg.. vroeger liep ik ook met die dingen in, en toen had ik zoiets van ah fuck it, dan hoor ik later maar wat slechter... nu denk ik daar heel anders over, en het probleem is ook dat de de freqenties die het meest in het stemgeluid zitten niet meer kunt horen dus nauwelijks normaal gesprekken meer kunt voeren
...dan heb je 't volume zeker op 11 uit 10 gehad
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 01-04-2003 @ 19:35:
nee, alleen mee in de trein, en zelfs dat niet meer omdat zowel de ophanging van 1 van mn speakertjes kapot is en mn discman er laatst de brui aan heeft gegeven Vind je hem zo lelijk dan?
Hmm nou lelijk neu dat niet maar niet echt iets waar je mee over straat loopt... kweenie ik vind dat gewoon lomp staan van die enorme dingen.

En bovendien die kleine oordopjes kun je in de les ophouden
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 02-04-2003 @ 18:45:

En bovendien die kleine oordopjes kun je in de les ophouden
Stuk interessanter dan zo´n Frans docente
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:48
Rasputin
Rasputin is offline
Citaat:
McMotion schreef op 01-04-2003 @ 19:48:
Ik kan hierover uit ervaring spreken. Ik luister al een paar jaar met de bovengenoemde sony oordopjes. ik vind ze ongeloofelijk goed klinken, vooral qua bas, MAAR, het vele gebruik met hoog volume (en extreem veel concertbezoeken) heeft geleid tot milde gehoorproblemen bij mij, ik versta mensen zo goed als niet, als ik in een ruimte zit met veel lawaai. en da's behoorlijk KUT.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:01
matrix21
matrix21 is offline
Het zijn zeer goede dopjes.
Bas is echt super! Maar aangezien ze bij mij snel stuk gaan (omdat ik ze dagelijks gebruik) heb ik het er toch niet meer voor over.
Ohw.. en de pasvorm is echt geweldig (bij mij dan)

Enige nadeel is dat hoge tonen iets minder zijn. Nooit wat van gemerkt totdat ik andere dopjes kocht, die klonken veel helderder.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:03
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Rasputin schreef op 02-04-2003 @ 19:48:
Ik kan hierover uit ervaring spreken. Ik luister al een paar jaar met de bovengenoemde sony oordopjes. ik vind ze ongeloofelijk goed klinken, vooral qua bas, MAAR, het vele gebruik met hoog volume (en extreem veel concertbezoeken) heeft geleid tot milde gehoorproblemen bij mij, ik versta mensen zo goed als niet, als ik in een ruimte zit met veel lawaai. en da's behoorlijk KUT.
Wil je hier eens wat meer over vertellen? Wat merk je er van in het dagelijkse leven?
Ik heb bijvoorbeeld (ok dit gaat raar klinken ) dat ik mensen slecht versta in een discotheek.
Op 1 of andere manier versta ik hun minder dan dat zij mij verstaan. Ik blijf maar he? roepen.
Opzich wel logisch natuurlijk maar toch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten