Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ken dit type hoofdtelefoon niet, denk dat je het beste kunt vragen of je ze ook eens mag horen. Voor echte bassen heb je een full size hoofdtelefoon nodig zoals de Pioneer VDJ5000. Sennheiser headphones doe ik niet meer aan, aangezien ik 3 hoofdtelefoons heb teruggestuurd, en naar meerdere malen in reperatie te zijn geweest doen 2 het nog niet naar behoren :\
Zelf zou ik nooit zo'n dure dopjes kopen, aangezien de mijne binnen een paar maanden weer kapot zijn. Sony Fontopia's met zo'n 'Groove' ding geven trouwens ook een goed allround geluid met wat extra bass, zijn ook niet te duur. Sennheiser mx400 & mx500 doppen passen niet in mijn oren en hebben naar mijn mening een schel geluidje. |
![]() |
|
ik doe niet aan oordoppen, ik heb een Panasonic RP-HT202 (kostte me f50,- toendertijd ) en daar zit een geluidje in waar je het best mee kunt doen. Superdiepe bass en een mooie heldere sound. Enige nadeel is dat de ophanging van een mn speaker kaduk is, en dat draagt zo moeilijk
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik gebruik gewoon die van mijn gameboy uit ´93 ofzo.
![]() Kan goed hard, maar het heeft geen bass. Dus de bassfunctie moet ik uithouden ![]() Ik wil nog steeds een keer een goed stel kopen. Alleen die van de gameboy zitten me heel erg fijn. |
![]() |
|
Als je 'n béétje fatsoenlijk naar je muziek wil luisteren zonder anderen overlast te bezorgen neem je een échte hoofdtelefoon... deze oorplugjes wegen nooit op tegen 't bedrag wat je ervoor neerlegt.
...maar ze zullen ongetwijfeld góed zijn, al staat Sony nou niet bepaald bekend om z'n geweldige speakers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien die kleine oordopjes kun je in de les ophouden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het zijn zeer goede dopjes.
Bas is echt super! Maar aangezien ze bij mij snel stuk gaan (omdat ik ze dagelijks gebruik) heb ik het er toch niet meer voor over. Ohw.. en de pasvorm is echt geweldig (bij mij dan) Enige nadeel is dat hoge tonen iets minder zijn. Nooit wat van gemerkt totdat ik andere dopjes kocht, die klonken veel helderder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld (ok dit gaat raar klinken ![]() Op 1 of andere manier versta ik hun minder dan dat zij mij verstaan. Ik blijf maar he? roepen. Opzich wel logisch natuurlijk maar toch. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Waarop luister jij muziek paco de taco | 55 | 15-07-2005 13:56 | |
Software & Hardware |
[GSM] Advies? Welke moet ik nemen? Wawl | 21 | 06-06-2005 20:57 | |