Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 20:24
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
we gaan erheen voor de derde opdracht van ckv...maar ik heb echt nog nooit van ze gehoord Kent iemand ze?Zijn ze leuk?of niet leuk?....
Oud 01-04-2003, 20:26
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
arie & sylvester zijn goed!!!!

ik vind ze echt helemaal geweldig

behoorlijk hard maar wel errug leuk!!

veel plezier
Oud 01-04-2003, 21:19
battlestar
battlestar is offline
kheb ze 2 keer gezien
1 keer tijdens cabarestafette en 1 keer hun eigen show (volgens mij Kloten, maar weet ik niet helemaal zeker)

nogal grove humor, je moet niets hoogstaands verwachten ofzo, gewoon hapklare simpele voor iedereen begrijpende humor, maar erg lachen en trouwens niet op de eerste rij gaan zitten want dan ben je geheid de lul
Oud 02-04-2003, 12:55
kneisje
kneisje is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef op 01-04-2003 @ 22:19:
kheb ze 2 keer gezien
en trouwens niet op de eerste rij gaan zitten want dan ben je geheid de lul
Heb 2 voorstellingen van ze gezien en bij hun laatste show Rammen maakt het niet uit of je op de eerste rij zat. Ze hadden dit keer een camera en als ze je uitpikte, al zat je op rij 15 kwam je hoofd op een vet groot scherm en werd je als nog zwaaaaar in de zeik genomen

Veel plezier trouwens, ik wou dat wij zulke voorstellingen met ckv hadden bezocht!!!
Oud 02-04-2003, 21:21
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
popcorn schreef op 02-04-2003 @ 13:55:
Heb 2 voorstellingen van ze gezien en bij hun laatste show Rammen maakt het niet uit of je op de eerste rij zat. Ze hadden dit keer een camera en als ze je uitpikte, al zat je op rij 15 kwam je hoofd op een vet groot scherm en werd je als nog zwaaaaar in de zeik genomen

aardig..
Oud 03-04-2003, 20:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze zijn echt ZO leuk. Ik heb Barendrecht nog nooit zo hard horen lachen....
Oud 04-04-2003, 16:26
Verwijderd
aanrader!
Oud 04-04-2003, 16:27
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
OOOPS ik was t die dit zei: aanrader!
en die ander is mn zusje......vergeten uitteloggen...
Oud 04-04-2003, 17:39
Balance
Balance is offline
op tv gezien.
simpel, maar wel erg leuk!!
Oud 04-04-2003, 22:48
maarte
maarte is offline
uhh.. ze zijn GOED en ze improviseren als een idioot, errug lachuh, veel plezier en dergelijke
Oud 17-04-2003, 18:16
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef op 01-04-2003 @ 22:19:
kheb ze 2 keer gezien
1 keer tijdens cabarestafette en 1 keer hun eigen show (volgens mij Kloten, maar weet ik niet helemaal zeker)

nogal grove humor, je moet niets hoogstaands verwachten ofzo, gewoon hapklare simpele voor iedereen begrijpende humor, maar erg lachen en trouwens niet op de eerste rij gaan zitten want dan ben je geheid de lul

hmmzz jammer we zitten op ut balkon ..haha ik had toch wel ff de lul willen zijn altijd lachen
Oud 19-04-2003, 16:44
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Arie en Sylvester zijn echt leuk! Erg goed, ga je naar RAMMEN?! Die is echt leuk, ik ben voor ckv1 naar een try-out van ze geweest hier, hoe ze zich uit situaties die mislukken kunnen redden -> 1 woord: GEWELDIG
Oud 27-04-2003, 21:50
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
maarte schreef op 04-04-2003 @ 23:48:
uhh.. ze zijn GOED en ze improviseren als een idioot, errug lachuh, veel plezier en dergelijke
volgens mij ben je weleens in zeeuws vlaanderen geweest, gezien je mooie boerenhol bord
Oud 02-05-2003, 12:11
Just Johan
Just Johan is offline
Ze zijn heel erg goed zelfs! En je hoeft niet meer op de 1e rij te zitten om in de zeik genomen te worden. (neem maar vast een doekje mee om het angstzweet af te vegen )

Ik stond een keer bij de bushalte toen Arie aan mij de weg kwam vragen hij moest dezelfde bus hebben als ik, maar ik durfde verder niet echt gezellig met hem te praten ofzo, maar 1 ding weet ik nu wel: in het echt praat ie ook zo.

Oud 03-05-2003, 16:19
Signy
Signy is offline
Citaat:
Just Johan schreef op 02-05-2003 @ 13:11:
in het echt praat ie ook zo.
LOL

Ik vind ze wel droog
Oud 03-05-2003, 16:21
Verwijderd
ze zijn echt enorm lachwekkend, ik zou t echt doen!
Oud 04-05-2003, 11:48
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik vind Bassie en Adriaan nog grappiger! Zelfs zij hebben nog meer inhoud dan die twee heren die alleen maar het publiek beledigd. Maar goed, altijd nog beter dan Lebbis en Jansen, want die zijn helemaal geen knip voor de neus waard.
Oud 30-05-2003, 20:23
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
hmmm kheb ze een paar x op tv gezien, en ik kon niet meer dan af en toe een btje grinniken eigenlijk... mja, tis mijn humor denk ik gewoon niet zo, en als de mimiek/het hoofd van de persoon me helemaal niet aanstaat vind ik het al snel niets...
x
Ellen
Oud 02-06-2003, 16:31
Carpet Crawler
Carpet Crawler is offline
op tv komen hun grappen niet echt goed over, maar Rammen was een van de vetste voorstellingen die ik het afgelopen seizoen heb gezien. Daarna nog even met ze staan praten, sympathieke gasten zijn het ook.
Oud 12-11-2003, 16:45
Balance
Balance is offline
even uppen deze

ik ga aanstaande zaterdag naar hun voorstelling 'Rammen'.
Iemand (behalve de persoon boven me ) die deze al gezien heeft en d'r iets over kan zeggen?
Oud 12-11-2003, 20:54
Xanatos
Xanatos is offline
rammen, is dat:
maja de bij... maja de bij, MAJA DE BIJ, MAJA DE BIJ
Oud 12-11-2003, 21:53
kneisje
kneisje is offline
Yay k ga 11 december weer naar Rammen
*Nu al zin in*
Oud 13-11-2003, 11:39
Margriet
Margriet is offline
Ze zijn denk ik op zich niet erg vernieuwend. Niet erg origineel...
Niet erg vrouw-vriendelijk...
Maar toch wel heel erg veel lol ...

Liefs,
Margriet
Oud 11-12-2003, 14:16
kneisje
kneisje is offline
*Vanavond in Beverwijk*
Oeh kan niet wachten
Oud 11-12-2003, 18:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Margriet schreef op 13-11-2003 @ 12:39:
Ze zijn denk ik op zich niet erg vernieuwend. Niet erg origineel...
Niet erg vrouw-vriendelijk...
Maar toch wel heel erg veel lol ...

Liefs,
Margriet
Nou, ik vind ze toch wel behoorlijk origineel.
Vrouw-onvriendelijk klopt wel, maar ik ga ook niet voor de vrouw-vriendelijkheid naar een voorstelling.
Oud 12-12-2003, 13:07
mrhanky
mrhanky is offline
Ik ga pas in mei ofzo (hoofddorp)
Oud 13-12-2003, 12:52
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
oke...ik schreef hiervoor dus dat t een aanrader was, nog steeds wel want volgens mij vinden over t algemeen heel erg veel mensen arie en sylvester leuk maar in het topic de kunst van cabaret heb ik al aangegeven dat ik de show rammen niet erg leuk vond. tenminste ik was moe enzo, maar het was de allereerste keer dat ik eerder weg ging (in de pauze dus misschien heb ik beter gedeelte gemist, hoewel het de scene met de vissen ge-wel-dig was natuurlijk)

waarom ik t dan niet meer leuk vond? ze zaten de hele tijd Kampen af te zeiken (daar woon ik, waar de voorstelling dus ook werd opgevoerd) niet dat dat nou zo erg is alleen jammer dat elke cabaretier dat doet en het altijd weer de zelfde domme 'grapjes' zijn. verder had ik t gevoel dat ze alleen maar de hele tijd mensen aan t afzeiken waren en daar hou ik niet van, hun voirge show vond ik wel erg leuk maar toen vond ik eigenlijk alles altijd leuk.....nu ik meer voorstellingen zie en vooral heb gezien, kijk je er toch anders tegen aan maarja...

iedereen die er nog heen gaat: have fun maar verwacht geen hoogstaande humor (misschien is dat mijn probleem )

Regels voor berichten