Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmmzz jammer we zitten op ut balkon ![]() ![]()
|
Arie en Sylvester zijn echt leuk! Erg goed, ga je naar RAMMEN?! Die is echt leuk, ik ben voor ckv1 naar een try-out van ze geweest hier, hoe ze zich uit situaties die mislukken kunnen redden -> 1 woord: GEWELDIG
|
![]() |
Ze zijn heel erg goed zelfs! En je hoeft niet meer op de 1e rij te zitten om in de zeik genomen te worden.
![]() ![]() ![]() Ik stond een keer bij de bushalte toen Arie aan mij de weg kwam vragen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind Bassie en Adriaan nog grappiger! Zelfs zij hebben nog meer inhoud dan die twee heren die alleen maar het publiek beledigd. Maar goed, altijd nog beter dan Lebbis en Jansen, want die zijn helemaal geen knip voor de neus waard.
|
![]() |
op tv komen hun grappen niet echt goed over, maar Rammen was een van de vetste voorstellingen die ik het afgelopen seizoen heb gezien. Daarna nog even met ze staan praten, sympathieke gasten zijn het ook.
||
Citaat:
Vrouw-onvriendelijk klopt wel, maar ik ga ook niet voor de vrouw-vriendelijkheid naar een voorstelling.
|
![]() |
|
![]() |
oke...ik schreef hiervoor dus dat t een aanrader was, nog steeds wel want volgens mij vinden over t algemeen heel erg veel mensen arie en sylvester leuk maar in het topic de kunst van cabaret heb ik al aangegeven dat ik de show rammen niet erg leuk vond. tenminste ik was moe enzo, maar het was de allereerste keer dat ik eerder weg ging (in de pauze dus misschien heb ik beter gedeelte gemist, hoewel het de scene met de vissen ge-wel-dig was natuurlijk)
waarom ik t dan niet meer leuk vond? ze zaten de hele tijd Kampen af te zeiken (daar woon ik, waar de voorstelling dus ook werd opgevoerd) niet dat dat nou zo erg is alleen jammer dat elke cabaretier dat doet en het altijd weer de zelfde domme 'grapjes' zijn. verder had ik t gevoel dat ze alleen maar de hele tijd mensen aan t afzeiken waren en daar hou ik niet van, hun voirge show vond ik wel erg leuk maar toen vond ik eigenlijk alles altijd leuk.....nu ik meer voorstellingen zie en vooral heb gezien, kijk je er toch anders tegen aan maarja... iedereen die er nog heen gaat: have fun maar verwacht geen hoogstaande humor (misschien is dat mijn probleem ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
De Kantine |
kantoorhumor Maurice | 91 | 18-01-2007 21:29 | |
Lifestyle |
ye olde meme eh ik bedoel hoe was je dag topic Verwijderd | 500 | 21-09-2005 13:59 | |
Films, TV & Radio |
The Lama's (Zondag Ned 2 22.10) Jolt | 73 | 25-08-2005 11:40 | |
Films, TV & Radio |
Titanic meningen TaRkAn_lOvEr | 30 | 22-04-2004 16:16 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |