Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 20:24
Ilsuh
Ilsuh is offline
Wat denken jullie...
Wie wint de GP van Brazilie, als hoeveelste eindigt Jos Verstappen, wie komt er op pole position???? Als hoeveelste kwalificeert Jos Verstappen zich... enz...

Laat ut me hier ffies weten...

Ilse
Oud 01-04-2003, 21:45
Verwijderd
Jos zal het wel weer niet goed doen maar wel weer uitrijden. 18 plek kwalificeren en de race uitrijden op misshcien een plek tussen de 10 en 15

Barrichello gaat ermet de overwinning vandoor M Schumacher tweede Raikonnen derde.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoe laat begint-ie eigenlijk? Mot ik ff weten aangezien we die zondagavond misschien gaan uiteten en dan mot ik zowel Formule 1 als Studio Sport missen maar als de start om 6 uur is kan ik nog een uurtje of zo kijken want we gaan pas rond 7 uur.

Nou dan maar een voorspellinkje, al weet je nu door de nieuwe regels niet hoe het gaat lopen...

Kwalificatie:
1. JPM
2. M.Schumi
3. Trulli
4. Barrichello
5. Heidfeld
6. Alonso
7. Fisichella
8. R.Schumi

Race:
1. M.Schumi
2. Trulli
3. Kimi
4. DC
5. R.Schumi
6. Frentzen
7. Fisichella
8. Webber

Barri valt opnieuw uit in zijn thuisland evenals JPM en Alonso en dit keer voorspel ik Jos ook tot de uitvallers
Oud 02-04-2003, 11:13
Mitros
Mitros is offline
Jos Kwalificeert zich als 16de, omdat Pizzonia,Firman en Villeneuve fouten maken

Uitslag:
1. Schumi I
2. Rubinho
3. The Iceman
4. Michelinman
5. Button
6. Alonso
7. Trulli
8. Heidfeld
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:19
Ilsuh
Ilsuh is offline
De race begint 's avonds om 7 uur... sorry, Mr Oizo
Maar er komt wel nog een voorbeschouwing dus je kan nog wel wat kijken.
Oud 02-04-2003, 14:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Offtopic: Mocht Riannuhh dit toevallig nog lezen, maar het is ook geldig voor alle andere... Reply's zoals "Sorry, ik weet het niet" daar hebben we niets aan!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ilsuh schreef op 02-04-2003 @ 12:19:
De race begint 's avonds om 7 uur... sorry, Mr Oizo
Maar er komt wel nog een voorbeschouwing dus je kan nog wel wat kijken.
Neu, dan gaan we gewoon een uurtje later uiteten, om 8 uur... kan ik tenminste nog de start zien
Oud 02-04-2003, 20:32
sabrine
sabrine is offline
1. Montoya
2. M. Schumacher
3. Raikkonen

Josje gaat toch zeker wel 14e worden ...hij rijdt m dus wel uit .....De pole is voor schumi....Ook denk ik dat barrichello uit gaat vallen...maarrrrr....je weet t nooit
Oud 02-04-2003, 22:35
PV
PV is offline
race:

1. Coulthard (jaja )
2. M Schumacher
3. Montoya
4. Trulli
5. Heidfeld
6. R. Schumacher
7. Alonso
8. Verstappen (jaja )
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 12:31
PV
PV is offline
hehe Webber

Webber op voorlopige pole

AMSTERDAM - Mark Webber heeft tijdens de vrijdag-kwalificatie pole position gepakt. Geen Ferrari of McLaren op de eerste plaats, maar een Jaguar. Webber profiteerde van de opdrogende baan, waar andere rijders op een nat circuit moesten rijden. Onze landgenoot Jos Verstappen eindigde op de vijftiende plek, voor Heidfeld, Montoya, Firman, Wilson en Button.

Zaterdag moeten de coureurs dan echt strijden voor dè pole-position voor zondag. Webber mag morgen als laatste starten; Button als eerste.

De uitslag:

1 Webber, Jaguar 1.23.111
2 Barrichello, Ferrari 1.23.249
3 Raikkonen, McLaren 1.24.607
4 Coulthard, McLaren 1.24.655
5 M. Schumacher, Ferrari 1.25.585
6 Panis, Toyota 1.25.614
7 Villeneuve, BAR 1.25.672
8 Pizzonia, Jaguar 1.25.764
9 Alonso, Renault 1.26.203
10 Frentzen, Sauber 1.26.375
11 da Matta, Toyota 1.26.554
12 Trulli, Renault 1.26.557
13 R. Schumacher, Williams 1.26.709
14 Fisichella, Jordan 1.26.726
15 Verstappen, Minardi 1.26.886
16 Heidfeld, Sauber 1.27.111
17 Montoya, Williams 1.27.961
18 Firman, Jordan 1.28.083
19 Wilson, Minardi 1.28.317
20 Button, BAR - - -
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 14:11
Ilsuh
Ilsuh is offline
Echie wel beturrz... eidelijk iemand anders op pole.... Maarre... wie pakt de echt pole morgen????
Oud 05-04-2003, 15:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb het gister gezien ja PV, maar de rest kan ik jammer genoeg niet zien (live dan, de race neem ik wel op)
Oud 05-04-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ilsuh schreef op 05-04-2003 @ 15:11:
Echie wel beturrz... eidelijk iemand anders op pole.... Maarre... wie pakt de echt pole morgen????
barrichello

spanennde kwali zeg, vooral toen weebber er nog 2 tiende onder zat en het net niet haalde zeg
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:00
Erbenda
Erbenda is offline
1. M. Schumacher
2. Barrichello
3. Raikkonen

Ik denk dat Verstappen de race wel uit zal rijden, maar wel als laatste ofzo zal eindigen.
Oud 06-04-2003, 14:50
zeep007
zeep007 is offline
1- Barrichello
2- Raikkonen
3- R. Schumacher
4- Trulli
5- M.Schumacher
6- DC
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:59
AirRaid
AirRaid is offline
fuck man wat een heftige race,
fucking veel uitvallers en op einde dat klote ongeluk met Allonso

wel mooi voor fissicella raikkonen dat ie gewonnen heeft
Oud 06-04-2003, 20:01
hi
hi is offline
volledige uitslag aub?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:33
zeep007
zeep007 is offline
uitslag:
Pos. Naam Land Team Tijd
1 K. Räikkönen Finland McLaren 54 ronden
2 G. Fisichella Italië Jordan +0.8
3 F. Alonso Spanje Renault + 6.3
4 D. Coulthard Schotland McLaren + 8.0
5 H. Frentzen Duitsland Sauber + 8.6
6 J. Villeneuve Canada BAR + 16.0
7 R. Schumacher Duitsland Williams + 38.5
8 J. Trulli Italië Renault + 45.9
9 M. Webber Australië Jaguar + 1
10 C. da Matta Brazilië Toyota + 1

Ik ben natuurlijk super blij want RAIKKONEN 1e!!!!
Beetje vage race en ik vond die safetycars echt irritant worden, maar leuk voor kimi en jammer voor Fisichella en Alonso toch nog derde, ook leuk. Hoop dat ie over twee weken weer kan rijden.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:39
Verwijderd
Errrrg jammer van fisico dat hij niet gewonnen heeft, maar jah zo zijn de regels. Hopen dat met Alonso ook nog alles OK is, want dat was echt een nare klapper zeg Damn, maar hij kwam ook veel te hard uit die bocht...

Als je zag hoe hard die Fisico er voorbij kwam vergeleken met Alonso.. Dat scheelde nogal wat in snelheid

maar weer een mooie race
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jammer dat Jos uitviel.
Er had zeker nog wel wat voor hem ingezeten, hij reed voordat hij uitviel voor Fisico en reed ongeveer dezelfde rondetijden.
Vond die Stoddart trouwens wel overdrijven met dat gelul dat als Jos niet was uitgevallen dat hij de race had kunnen winnen. Beetje overbodige opmerking en het leek erop of Stoddart het Jos erg kwalijk nam.

Top weer gedaan door Kimi en Fernando (de jonkies) ook Fisico was top.

Hoe vaak is het trouwens voorgekomen, een podium met maar 2 coureurs...?
*hoopt wel dat Fernando over 2 weken gewoon kan racen*
Oud 07-04-2003, 00:51
Tofke_H
Tofke_H is offline
wat was dat allemaal

Ferrarie geen punten Schumacher bijna einde loopbaan? Hij zou toch stoppen als er betere dan hem zouden komen?!

Hopelijk dat het niet té erg gewonden waren! én ik ben benieuwd naar 20 april wanneer er een bespreking is ivm de nieuwe regels ed.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 07-04-2003 @ 01:51:
wat was dat allemaal

Ferrarie geen punten Schumacher bijna einde loopbaan? Hij zou toch stoppen als er betere dan hem zouden komen?!

Hopelijk dat het niet té erg gewonden waren! én ik ben benieuwd naar 20 april wanneer er een bespreking is ivm de nieuwe regels ed.
Nou tofke_H dat was pas echte F1 actie

Ferrari inderdaad geen punten, tis dus niet altijd feest. Bocht nummer 3 zal dus wel vreselijk moeilijk zijn geweest om de wagen te houden op het circuit. Veel mensen zijn er iig afgegaan in die bocht.

Ik denk dat de nieuwe regels wel zullen blijven hoor, is allemaal goed gedgaan toch, alleen misschien dat ze die banden regel van de regen nog willen herzien. En ook nog eventueel de situati rondinardi toen in australie.

Voor de rest zijn de nieuwe regels wel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 13:18
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
WOW wat een race
1 woord: geniaal
Oud 07-04-2003, 17:10
Ilsuh
Ilsuh is offline
T was een echte superrace. Ik zou graag willen weten hoe het met Alonso is , mohw wat was dat een klapper , ik schrok me echt dood ... maar ja, wel beter dat ie niet buiten bewustzijn was.

En ff voor jullie allemaal: VILLENEUVE is wel mooi 6e TOPPIE... en fisico had van mij mogen winnen
Oud 07-04-2003, 20:49
Ilsuh
Ilsuh is offline
Citaat:
Mitros schreef op 02-04-2003 @ 12:13:
Jos Kwalificeert zich als 16de, omdat Pizzonia,Firman en Villeneuve fouten maken

Uitslag:
1. Schumi I
2. Rubinho
3. The Iceman
4. Michelinman
5. Button
6. Alonso
7. Trulli
8. Heidfeld
1 vraagje: Wie is michelinman????
Oud 07-04-2003, 20:51
Ilsuh
Ilsuh is offline
Gelukkig heeft Alonso niks, hij is gewoon vandaag terug naar huis gegaan en mag waarschijnijk over 2 weken gewoon meedoen. Het enige wat ie had waren zware bloeduitstortingen in zijn knie, eigenlijk wel een klein wonder dat je zo uit zo'n wrak van een auto kan komen.
Oud 07-04-2003, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat een KNOTS-gekke wedstrijd!!!!! We mogen echt niet mopperen tot nu toe dit seizoen.
Met de regen altijd spectaculair, 6 wagens (onder wie Jos ) vlogen uit dezelfde bocht, race beëindigd na een crash, Michael Schumacher die na lange tijd weer eens uitvalt, Barrichello kon weer niet winnen in zijn thuisland, pech voor Fisichella, op het podium maar 2 man... hoge amusementswaarde dus.

Alleen rot voor Jos, hij had goede kansen op punten
Oud 07-04-2003, 22:43
PV
PV is offline
superrace idd erg jammer voor Verstappen maarja hij was niet de enige die er vanaf vloog..

laat de rest van de races ook maar zo zijn als de eerste 3
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:23
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Een Villeneuve-liefhebber!!!!! YES, eindelijk, haha Ik ben al jaren fan van die gast, maar stond meestal alleeen .. De eerste puntjes zijn in ieder geval binnen.. Kimi Raikkonen gewonnen, tja.. Dat wist ik al toen Fisichella stond te juichen, haha.. Best jammer, ik zou voorstellen de regels aan te passen, want hij had Raikkonen duidelijk al ingehaald, en dan is het bijzonder lullig dan alsnog te verliezen..
Oud 08-04-2003, 16:53
Ilsuh
Ilsuh is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 08-04-2003 @ 17:23:
Een Villeneuve-liefhebber!!!!! YES, eindelijk, haha Ik ben al jaren fan van die gast, maar stond meestal alleeen .. De eerste puntjes zijn in ieder geval binnen.. Kimi Raikkonen gewonnen, tja.. Dat wist ik al toen Fisichella stond te juichen, haha.. Best jammer, ik zou voorstellen de regels aan te passen, want hij had Raikkonen duidelijk al ingehaald, en dan is het bijzonder lullig dan alsnog te verliezen..
Ja ben ik het absoluut mee eens!!!
Oud 08-04-2003, 18:23
zeep007
zeep007 is offline
Het is toch logisch dat ze die laatste ronde niet hadden meegeteld, de hele opstelling zou dan naar de klote zijn geweest, door invloeden van het ongeluk.
Daarbij komt dat fisichella het waarcshijnlijk toch niet de eindstreep had gehaald, als je zag hoe zijn auto in de fik stond op het eind, hij moest dan nog 20 ronden, en waarschijnlijk had hij dan nog een stop ook... Ik vind dat hij best blij mag zijn met een tweede plaats.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:58
Ilsuh
Ilsuh is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 08-04-2003 @ 19:23:
Het is toch logisch dat ze die laatste ronde niet hadden meegeteld, de hele opstelling zou dan naar de klote zijn geweest, door invloeden van het ongeluk.
Daarbij komt dat fisichella het waarcshijnlijk toch niet de eindstreep had gehaald, als je zag hoe zijn auto in de fik stond op het eind, hij moest dan nog 20 ronden, en waarschijnlijk had hij dan nog een stop ook... Ik vind dat hij best blij mag zijn met een tweede plaats.
Ja das wel weer waar ja... maar het is toch wel lullig...
Oud 09-04-2003, 17:16
Verwijderd
Wie er gewonnen heeft is nog niet duidelijk

Citaat:

De uitslag van de Grand Prix van Brazilië wordt mogelijk herzien. De FIA heeft bevestigd dat het informatie heeft ontvangen dat het huidige resultaat van de Grand Prix in twijfel trekt.

Is Fisichella begonnen met ronde 56? Het antwoord op die vraag bepaalt wie er definitief tot winnaar van de Grand Prix van Brazilië wordt uitgeroepen.
Tot nu toe ging iedereen ervan uit dat de code rood werd gegegeven in ronde 55. De reglementen zeggen dan dat de uitslag wordt bepaald door de posities twee ronden terug. Aan het einde van ronde 53 leidde Kimi Raikkonen de race voor Fisichella en Alonso.
De FIA zegt nu dat het bewijs heeft ontvangen dat auto nummer 11 (Fisichella) reeds was begonnen aan ronde 56 op het moment dat de code rood werd gegeven en de race officieel werd gestopt.
"Als dit waar is, bepaalt de doorkomst van ronde 54 de einduitslag." In dit geval wordt Fisichella tot winnaar uitgeroepen. De FIA zal aanstaande vrijdag een definitieve beslissing nemen. "De stewards van de Grand Prix van Brazilië komen vrijdag 11 april om 11:00 bijeen op het hoofdkantoor van de FIA in Parijs om over de uitslag van de race te praten.
De FIA nodigt alle deelnemers die mogelijk zullen worden beïnvloed door een wijziging in de uitslag, uit de vergadering bij te wonen.
wie weet zien wij Fisico nog als eindwinnaar
Bron
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:19
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 09-04-2003 @ 18:16:
Wie er gewonnen heeft is nog niet duidelijk

wie weet zien wij Fisico nog als eindwinnaar
Bron
Ik heb gelezen in het RD dat er zelfs nog iets is...
Deze regels gelden namelijk alleen als er 75% van de race is gereden, echter de 55e ronde is nog niet 75%...aldus Schumacher
Oud 09-04-2003, 19:47
zeep007
zeep007 is offline
ik hoop dat raikkonen wel de winnaar blijft hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:33
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 08-04-2003 @ 19:23:
Die auto stond in de fik omdat ie stil stond, en alles loeiheet werd
Oud 10-04-2003, 15:57
Ilsuh
Ilsuh is offline
HAHAHA... duzz fisico wint misschien alsnog.... BETURZZ
Hij heeft ut verdiend
Oud 11-04-2003, 12:19
Verwijderd
Fisico heeft gewonnen

Citaat:
1) Fisichella
2) Raikkonen
3) Alonso
4) Coulthard
5) Frentzen
6) Villeneuve
7) Ralf Schumacher
8) Trulli
9) Webber
10) Da Matta
Is de einduitslag nu .
Bron
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:28
RoelRietenstoel
RoelRietenstoel is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 11-04-2003 @ 13:19:
Fisico heeft gewonnen

Is de einduitslag nu .
Bron
op teletekst ook

http://teletekst.nos.nl/gif/606-01.html
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Yes, toch! OK dan, beterzzzzz
Oud 12-04-2003, 13:17
Verwijderd
ook leuk

gaan ze zo rijden in Imola
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 13:54
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 12-04-2003 @ 14:17:
ook leuk

[afbeelding]

gaan ze zo rijden in Imola
Serieus? Is dat niet alleen tijdens de testsessies?
Oud 12-04-2003, 14:10
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ach, wat heeft die rijder er nu aan om nu nog uitgeroepen te worden als eindwinnaar? Het moment op het podium, jou volkslied horen,.... DAT is het moment dat dit soort rijders verdienen. Later, als alle persaandacht, en protocolgedoe weg is, uitgeroepen worden als winnaar is "leuk" voor op je CV te schrijven, maar verder
Alsof hij nu opeens kans maakt op een wereldtitel.
Oud 12-04-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 12-04-2003 @ 14:54:
Serieus? Is dat niet alleen tijdens de testsessies?
kan ook hoor Zag alleen deze foto ergens
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:59
Ilsuh
Ilsuh is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 12-04-2003 @ 15:10:
Ach, wat heeft die rijder er nu aan om nu nog uitgeroepen te worden als eindwinnaar? Het moment op het podium, jou volkslied horen,.... DAT is het moment dat dit soort rijders verdienen. Later, als alle persaandacht, en protocolgedoe weg is, uitgeroepen worden als winnaar is "leuk" voor op je CV te schrijven, maar verder
Alsof hij nu opeens kans maakt op een wereldtitel.
Tuulijk, iedereen maakt nog kans op de wereldtitel, behalve de slechtere teams dan. Fisico is toch alweer een stukje ingelopen en heeft zo wel zn achterstand verkleind
Oud 12-04-2003, 19:32
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Ilsuh schreef op 12-04-2003 @ 18:59:
Tuulijk, iedereen maakt nog kans op de wereldtitel, behalve de slechtere teams dan. Fisico is toch alweer een stukje ingelopen en heeft zo wel zn achterstand verkleind
Dat geloof je toch zelf niet? Jordan heeft in al zijn raceën (200 stuks) 4 overwinningen. Ze staan al 3 (of 4) jaar niet meer bij de 3 beste teams. En nu zou opeens Fisico, die zelf nog niet veel punten heeft gehaald in het verleden, opeens wereldkampioen worden. Daar geloof ik niet echt in.
Oud 13-04-2003, 10:57
Ilsuh
Ilsuh is offline
Toffe foto!!!
Ik hoop voor Jordan dat ze nog meer gaan winnen.
Maar ik hoop het nog meer voor BAR... het liefst dan natuurlijk Villeneuve
Oud 13-04-2003, 19:36
<FiSiCo>
<FiSiCo> is offline
Fisico wins

yezyezyez

prachtige race trouwens
Oud 14-04-2003, 15:08
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Hehe, die foto.. Ach ja, ze hebben toch plaats zat ervoor bij gebrek aan sponsoren ..
Ik denk overigens dat hij niet minder blij zal zijn met deze overwinning. Het is zijn eerste, en hij heeft hem absoluut verdiend.
Wat betreft favoriete teams vind ik dat Villeneuve helemaal verkeerd zit. Hij zit namelijk bij het meest zouteloze team dat er is. Het is dat hij er met zijn rellen zelf wat van maakt, verder is het in en in triest bij BAR..
Oud 14-04-2003, 16:41
phmpruim
phmpruim is offline
Alsnog podiumceremonie voor Fisichella

Giancarlo Fisichella zal alsnog de gelegenheid krijgen om op de bovenste trede van het podium te staan, en naar zijn volkslied te luisteren. In Imola zal volgende week naar verluid een speciale ceremonie in het leven geroepen worden, waarin Fisichella, Raikkonen, en Alonso hun rechtmatige trofeeën krijgen.

Initiatiefnemer hiervan is Ford. De motorenleverancier van Jordan wil op deze manier Fisichella alsnog zijn moment van glorie gunnen, en bovendien krijgt ook Fernando Alonso op deze wijze de gelegenheid om zijn podiumplaats op een passende wijze te vieren. De Spanjaard mistte in Brazilië de podiumceremonie doordat hij naar het ziekenhuis afgevoerd werd.

De exacte datum van de speciale ceremonie is nog niet bekend, maar voorlopig lijkt het erop dat deze donderdag zal plaatsvinden.

bron: www.f1racing.nl
Reageren

Regels voor berichten