Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. Montoya
2. M. Schumacher 3. Raikkonen Josje gaat toch zeker wel 14e worden ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
hehe Webber
![]() Webber op voorlopige pole AMSTERDAM - Mark Webber heeft tijdens de vrijdag-kwalificatie pole position gepakt. Geen Ferrari of McLaren op de eerste plaats, maar een Jaguar. Webber profiteerde van de opdrogende baan, waar andere rijders op een nat circuit moesten rijden. Onze landgenoot Jos Verstappen eindigde op de vijftiende plek, voor Heidfeld, Montoya, Firman, Wilson en Button. Zaterdag moeten de coureurs dan echt strijden voor dè pole-position voor zondag. Webber mag morgen als laatste starten; Button als eerste. De uitslag: 1 Webber, Jaguar 1.23.111 2 Barrichello, Ferrari 1.23.249 3 Raikkonen, McLaren 1.24.607 4 Coulthard, McLaren 1.24.655 5 M. Schumacher, Ferrari 1.25.585 6 Panis, Toyota 1.25.614 7 Villeneuve, BAR 1.25.672 8 Pizzonia, Jaguar 1.25.764 9 Alonso, Renault 1.26.203 10 Frentzen, Sauber 1.26.375 11 da Matta, Toyota 1.26.554 12 Trulli, Renault 1.26.557 13 R. Schumacher, Williams 1.26.709 14 Fisichella, Jordan 1.26.726 15 Verstappen, Minardi 1.26.886 16 Heidfeld, Sauber 1.27.111 17 Montoya, Williams 1.27.961 18 Firman, Jordan 1.28.083 19 Wilson, Minardi 1.28.317 20 Button, BAR - - - |
![]() |
|
uitslag:
Pos. Naam Land Team Tijd 1 K. Räikkönen Finland McLaren 54 ronden 2 G. Fisichella Italië Jordan +0.8 3 F. Alonso Spanje Renault + 6.3 4 D. Coulthard Schotland McLaren + 8.0 5 H. Frentzen Duitsland Sauber + 8.6 6 J. Villeneuve Canada BAR + 16.0 7 R. Schumacher Duitsland Williams + 38.5 8 J. Trulli Italië Renault + 45.9 9 M. Webber Australië Jaguar + 1 10 C. da Matta Brazilië Toyota + 1 Ik ben natuurlijk super blij want RAIKKONEN 1e!!!! ![]() Beetje vage race en ik vond die safetycars echt irritant worden, maar leuk voor kimi en jammer voor Fisichella en Alonso toch nog derde, ook leuk. Hoop dat ie over twee weken weer kan rijden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Errrrg jammer van fisico dat hij niet gewonnen heeft, maar jah zo zijn de regels. Hopen dat met Alonso ook nog alles OK is, want dat was echt een nare klapper zeg
![]() Als je zag hoe hard die Fisico er voorbij kwam vergeleken met Alonso.. Dat scheelde nogal wat in snelheid ![]() maar weer een mooie race ![]() |
![]() |
|
Jammer dat Jos uitviel.
![]() ![]() Er had zeker nog wel wat voor hem ingezeten, hij reed voordat hij uitviel voor Fisico en reed ongeveer dezelfde rondetijden. Vond die Stoddart trouwens wel overdrijven met dat gelul dat als Jos niet was uitgevallen dat hij de race had kunnen winnen. Beetje overbodige opmerking en het leek erop of Stoddart het Jos erg kwalijk nam. Top weer gedaan door Kimi en Fernando (de jonkies) ook Fisico was top. ![]() ![]() Hoe vaak is het trouwens voorgekomen, een podium met maar 2 coureurs...? ![]() ![]() *hoopt wel dat Fernando over 2 weken gewoon kan racen*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ferrari inderdaad geen punten, tis dus niet altijd feest. Bocht nummer 3 zal dus wel vreselijk moeilijk zijn geweest om de wagen te houden op het circuit. Veel mensen zijn er iig afgegaan in die bocht. Ik denk dat de nieuwe regels wel zullen blijven hoor, is allemaal goed gedgaan toch, alleen misschien dat ze die banden regel van de regen nog willen herzien. En ook nog eventueel de situati rondinardi toen in australie. ![]() Voor de rest zijn de nieuwe regels wel ![]() |
![]() |
|
T was een echte superrace. Ik zou graag willen weten hoe het met Alonso is
![]() ![]() En ff voor jullie allemaal: VILLENEUVE is wel mooi 6e TOPPIE... en fisico had van mij mogen winnen
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Gelukkig heeft Alonso niks, hij is gewoon vandaag terug naar huis gegaan en mag waarschijnijk over 2 weken gewoon meedoen. Het enige wat ie had waren zware bloeduitstortingen in zijn knie, eigenlijk wel een klein wonder dat je zo uit zo'n wrak van een auto kan komen.
![]()
|
Wat een KNOTS-gekke wedstrijd!!!!!
![]() ![]() Met de regen altijd spectaculair, 6 wagens (onder wie Jos ![]() ![]() Alleen rot voor Jos, hij had goede kansen op punten ![]()
|
Een Villeneuve-liefhebber!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Het is toch logisch dat ze die laatste ronde niet hadden meegeteld, de hele opstelling zou dan naar de klote zijn geweest, door invloeden van het ongeluk.
Daarbij komt dat fisichella het waarcshijnlijk toch niet de eindstreep had gehaald, als je zag hoe zijn auto in de fik stond op het eind, hij moest dan nog 20 ronden, en waarschijnlijk had hij dan nog een stop ook... Ik vind dat hij best blij mag zijn met een tweede plaats. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Wie er gewonnen heeft is nog niet duidelijk
![]() Citaat:
![]() ![]() Bron |
![]() |
||
Citaat:
Deze regels gelden namelijk alleen als er 75% van de race is gereden, echter de 55e ronde is nog niet 75%...aldus Schumacher
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Fisico heeft gewonnen
![]() ![]() Citaat:
![]() Bron |
![]() |
||
Citaat:
http://teletekst.nos.nl/gif/606-01.html |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ach, wat heeft die rijder er nu aan om nu nog uitgeroepen te worden als eindwinnaar? Het moment op het podium, jou volkslied horen,.... DAT is het moment dat dit soort rijders verdienen. Later, als alle persaandacht, en protocolgedoe weg is, uitgeroepen worden als winnaar is "leuk" voor op je CV te schrijven, maar verder
![]() Alsof hij nu opeens kans maakt op een wereldtitel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hehe, die foto.. Ach ja, ze hebben toch plaats zat ervoor bij gebrek aan sponsoren
![]() Ik denk overigens dat hij niet minder blij zal zijn met deze overwinning. Het is zijn eerste, en hij heeft hem absoluut verdiend. Wat betreft favoriete teams vind ik dat Villeneuve helemaal verkeerd zit. Hij zit namelijk bij het meest zouteloze team dat er is. Het is dat hij er met zijn rellen zelf wat van maakt, verder is het in en in triest bij BAR.. ![]()
|
![]() |
Alsnog podiumceremonie voor Fisichella
Giancarlo Fisichella zal alsnog de gelegenheid krijgen om op de bovenste trede van het podium te staan, en naar zijn volkslied te luisteren. In Imola zal volgende week naar verluid een speciale ceremonie in het leven geroepen worden, waarin Fisichella, Raikkonen, en Alonso hun rechtmatige trofeeën krijgen. Initiatiefnemer hiervan is Ford. De motorenleverancier van Jordan wil op deze manier Fisichella alsnog zijn moment van glorie gunnen, en bovendien krijgt ook Fernando Alonso op deze wijze de gelegenheid om zijn podiumplaats op een passende wijze te vieren. De Spanjaard mistte in Brazilië de podiumceremonie doordat hij naar het ziekenhuis afgevoerd werd. De exacte datum van de speciale ceremonie is nog niet bekend, maar voorlopig lijkt het erop dat deze donderdag zal plaatsvinden. bron: www.f1racing.nl
|
![]() |
|
|