![]() |
|
Hoeveel mp3's heeft iedereen?¿?
Ik zit nu op 4936... Het begint eindelijk wat te worden. ![]() Ennuh, waaar zit iedereen met z'n mp3's? Misschien kunnen we een scholieren forum maken op soulseek. Waar we allemaal komen om onze mp3's uit te wisselen. www.slsk.org voor als je nog geen soulseek hebt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn nick is Glow |
![]() |
||
Citaat:
Grow a brain dude. Ouderwets schmouderwets. Superieure kwaliteit zul je bedoelen en peperdure cd's? Moet je maar geen kutmuziek gemaakt voor massaconsumptie(voor de verkoop dus) luisteren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die prijzen van de cd's zijn voor de gemiddelde scholier bijna niet op te hoesten. En wat is het voordeel van het hebben van het origineel? Ik wil trouwens best wel legaal muziek kopen... maar dan wel tegen een normale prijs. Die platenmaatschappijen moeten sites oprichten waar legaal mp3'tjes te downloaden zijn voor lage kosten. Dergelijke sites zijn er al wel, maar ze zijn nog niet volwassen. |
![]() |
||
Citaat:
En over die cd's... ik vind dat je die wel gewoon moet kopen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoezo zou ik cd's kopen, als de platenmaatschappijen er beveiligingen opzetten zodat ik ze niet op mijn comp kan afspelen, en de prijzen idoot hoog zijn? Hoeveel heb jij dan wel niet te besteden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Cd's zijn ook duurder geworden, maar dat is bij alles zo. Ik vind nog steeds dat je gewoon cd's moet blijven kopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk zijn CD's duurder geworden door de euroinflatie, maar ook in guldens vond ik ze al veel te duur. ik vraag me toch echt af waar iedereen het geld vandaan haalt voor die CD's. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mp3's niet kapot gaan? Jij hebt nog nooit van het fenomeen IBM harddisks gehoord ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ontopic ik heb met mijn 2 k/s kabelmodempje zo'n 1500 mp3's bij elkaar gedownload.
|
Ik heb in de eerste plaats graag mp3 omdat ik die nooit kwijt kan raken en ze altijd beschikbaar heb, zonder 20 cd koffers mee te moeten nemen. Ik ben mp3 gewend geraakt, zonder zou ik veel minder muziek luisteren..
Ik weet niet meer precies hoeveel mp3 ik in totaal heb (gedeelte staat op backup cd's) Op deze pc staat nu 82 gig, complete albums, vooral geruild en zelf geript. Het is makkelijk om 80 gig klotemuziek te verzamelen, maar des te moeilijker om een leuke collectie bij elkaar te zoeken. Daarom staat alles op cd's, mocht een van mijn harddisks ooit crashen. |
![]() |
|
Ik snap niet wat er mis is met 12 pleuro neerleggen voor een CD, waar je de artiest mee steunt, het label mee steunt (want die doet als het goed is ook niet niks), waar je de lyrics erbij krijgt, waar artwork bijzit en je een mooi bedrukt CDtje bij krijgt die je ook nog eens ouderwets kunt draaien.
En dat heb je bij vinyl nog eens extra. Kortom, downloaden is voor homeaux. Maar ik heb wel 25 gig aan mp3's ![]()
||
Citaat:
plus dat covers ook nog eens heeeeel mooi kunnen zijn
||
Citaat:
![]() kheb zat gave cd's gekocht voor 3 euro...orgineel ![]() (o.a. foo fighters, suicidal tendencies. spineshank)
|
In navolging van DeadNation en Tsu: doe mij ook maar de originele versies. 't Kost wat, maar dan heb je wat...
Zoals ik al eerder heb gezegd; ik heb een fetisjisme wat betreft boxsets, special en limited editions, en digipaks... mp3'tjes zijn leuk als achtergrondmuziek bij 't pjoeteren; na m'n reguliere format c: heb ik er nu pas 'n slordige 210... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb er 8904 en ben er nu nog een paar aan het downloaden dus dat aantal blijft stijgen en stijgen.
alleen eigenlijk is het echt teveel als je kijkt naar het aantal dat ik ook echt luister. in m'n winamp playlist staan er zo'n 2300 en dat zijn voor het meest wel nummers die ik echt luister (maar nog steeds veels te veel) van artiesten die ik echt goed vind koop ik meestal wel de cds, en dan probeer ik ook echt alle cds van ze origineel te hebben, ik heb nu bijv. alles van U2, Manic street preachers, muse, guns 'n roses, smashing pumpkins, placebo... maar van sommige artiesten wil ik ook cds hebben gewoon omdat het supervette cds zijn voor de heb. bruce springsteen - nebraska, sex pistols - nevermind the bollocks, queen - live in wembley 86 etc. etc. etc. |
![]() |
|
ik heb er 10000 ofzo verdeeld over 2 computers, waarvan ook veel dubbel, mja, ook koop ik regelmatig nog cd's ( nu iets minder omdat me financien niet echt top zijn) mja meestal hoor ik een artiest van mp3 en besluit ik daarna om zijn/haar cd te kopen...dus het is wel ergens goed voor
|
Ach jah... Ik start nu een nieuwe groep onder de naam:
[B]Scholieren Forum /Eens checken of dat gaat lopen. Kan er altijd meer worden uitgewisseld natuurlijk. :-) Zien we daar wel, hoeveel mp3's iedereen heeft. Hehehe... Scholieren Forum --- Dag en nacht open op soulseek, zolang die fuckin' servers in de lucht blijven daaro.
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k heet wikked maar ik heb nooit boeiende mp3s ofzo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[msn 7.0] deftone | 4 | 16-04-2005 20:16 | |
Software & Hardware |
[gez] site waar ik mp3's kan uploaden LamMuH_EiKoL | 6 | 06-08-2003 12:29 | |
Software & Hardware |
MP3's branden met NERO the exploding boy | 6 | 19-05-2003 13:37 | |
Software & Hardware |
[Winamp] Kbps verandert steeds bij sommige mp3's of ogg's aap777 | 13 | 03-04-2003 11:36 | |
Muziek |
[HEMArOIds] MP3's Verwijderd | 16 | 12-10-2002 06:49 | |
Software & Hardware |
CD-speler die mp3's op cd's kan afspelen kanarie | 10 | 06-09-2002 07:59 |