Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 17:05
DiPsJiT*BMG*
DiPsJiT*BMG* is offline
condoom.ehm hoe groot is de kans op ehmz zwanger raken??
* not know in this earia*
__________________
Rolling Dice And Seeming Queer A Basard Love A Sick Affair.I mean That Fucking You Is Strange And Adored By Me Troughout ohh No Its You Again...*BMG*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DiPsJiT*BMG* schreef op 02-04-2003 @ 17:05:
condoom.ehm hoe groot is de kans op ehmz zwanger raken??
* not know in this earia*
als die heel blijft... nihil... en wat is die laatste zin nou weer dan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:09
DiPsJiT*BMG*
DiPsJiT*BMG* is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-04-2003 @ 18:06:
als die heel blijft... nihil... en wat is die laatste zin nou weer dan?
hij bleef heel.......maar...kvoel me er niej gemakkelijk bij...
en dat laastste zinnetjuh duid erop dat mun 1e keer was
__________________
Rolling Dice And Seeming Queer A Basard Love A Sick Affair.I mean That Fucking You Is Strange And Adored By Me Troughout ohh No Its You Again...*BMG*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DiPsJiT*BMG* schreef op 02-04-2003 @ 17:09:
hij bleef heel.......maar...kvoel me er niej gemakkelijk bij...
en dat laastste zinnetjuh duid erop dat mun 1e keer was
nou dan ben je vast niet zwanger.

en als je zonodig in het engels wil typen doe het dan goed 'not known in this area'

*is het zat om over de leeftijd te beginnen*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:15
DiPsJiT*BMG*
DiPsJiT*BMG* is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-04-2003 @ 18:10:
nou dan ben je vast niet zwanger.

en als je zonodig in het engels wil typen doe het dan goed 'not known in this area'

*is het zat om over de leeftijd te beginnen*
hi pffieuw is bij
mja hi area...kben niet de slimste
en jah.. leeftijd............blub.........*zwijgt maar*
__________________
Rolling Dice And Seeming Queer A Basard Love A Sick Affair.I mean That Fucking You Is Strange And Adored By Me Troughout ohh No Its You Again...*BMG*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:26
faith666
faith666 is offline
Mijn huisarts zei 1 tot de 12 op de honderd wordt zwanger met een condoom......vandaar dat ik nu ook een spiraaltje heb, het doet ff pijn maar geeft extra zekerheid en je hoeft er niet steeds aan te denken: ideaal dus.
__________________
Such a shame, my defenses have become my own restrictions....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:28
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
Citaat:
DiPsJiT*BMG* schreef op 02-04-2003 @ 18:05:
condoom.ehm hoe groot is de kans op ehmz zwanger raken??
* not know in this earia*
als 't allemaal goed is gegaan...dan is die kans heel klein. want meid, daar issie immers voor...om NIET zwanger te raken

*en als ze 't op dr 14e wilt doen, dan doet ze dat toch lekker...niet weer zo'n discussie over leeftijd...zucht... *
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gummiebeer schreef op 02-04-2003 @ 17:28:


*en als ze 't op dr 14e wilt doen, dan doet ze dat toch lekker...niet weer zo'n discussie over leeftijd...zucht... *
daarom liet ik het ook maar lekekr hangen, iedereen doet toch waar hij/zij zin aan heeft
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:43
DiPsJiT*BMG*
DiPsJiT*BMG* is offline
Citaat:
Gummiebeer schreef op 02-04-2003 @ 18:28:
als 't allemaal goed is gegaan...dan is die kans heel klein. want meid, daar issie immers voor...om NIET zwanger te raken

*en als ze 't op dr 14e wilt doen, dan doet ze dat toch lekker...niet weer zo'n discussie over leeftijd...zucht... *
oehh keej........hmmm.....khoop ut
en dank u voor geen discussie wille.. help niej egt denk ik op dit moment
__________________
Rolling Dice And Seeming Queer A Basard Love A Sick Affair.I mean That Fucking You Is Strange And Adored By Me Troughout ohh No Its You Again...*BMG*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:09
Verwijderd
als-ie heel blijft en na de sex op tijd uit de vagina wordt verwijderd dan is de kans 0%
maar de kans dat-ie kapot gaat of te lang blijft zitten is idd 1-12 %, al verschilt het heel erg per persoon
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:11
Verwijderd
Precies, het voordeel van een condoom is dat hij, als hij heel is, je zeker weet dat je niet zwanger bent. Je kan het achteraf zelfs even controleren met water of hij nog heel is...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:16
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik geloof dat een condoom 99.5% veilig is, ongeveer. 5 op duizend, 1 op 200 dus. Maar dan maal de kans dat jij een eisprong hebt gehad, lijkt me 1 op 5 ofzo, 1 op 1000, maal maar 60% van de embryo's sterft af, 1 op 2500 dus, maar dan nog wel wat kleiner vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Gummiebeer schreef op 02-04-2003 @ 18:28:
als 't allemaal goed is gegaan...dan is die kans heel klein. want meid, daar issie immers voor...om NIET zwanger te raken

*en als ze 't op dr 14e wilt doen, dan doet ze dat toch lekker...niet weer zo'n discussie over leeftijd...zucht... *

Joh, ik ben al blij dat ze tenminste een condoom heeft gebruikt.

Toch even een vraagje: je vriend, is die ook veertien?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:56
Orpa
Orpa is offline
Ja dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten.

Niet persoonlijk bedoelt maar ze hebben mij zowat afgeschoten (zie: eerste keer +- 3 dagen geleden gepost).
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:12
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
faith666 schreef op 02-04-2003 @ 18:26:
vandaar dat ik nu ook een spiraaltje heb, het doet ff pijn maar geeft extra zekerheid en je hoeft er niet steeds aan te denken: ideaal dus.
Spiraaltje? Op jouw leeftijd? Dacht dat alleen vrouwen-met-genoeg-koters die dingen lieten zetten... Wat is er mis met condoom & pil als ik het mag vragen?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 03-04-2003 @ 18:12:
Spiraaltje? Op jouw leeftijd? Dacht dat alleen vrouwen-met-genoeg-koters die dingen lieten zetten... Wat is er mis met condoom & pil als ik het mag vragen?
Vriendin van me heeft ook een spiraaltje laten zetten, omdat ze condooms meer dan zat was en de pil gewoon steeds vergat. Maar ja, door een spiraaltje word je echt heel erg ongesteld (je verliest meer bloed dan 'normaal') en ook heel onregelmatig... Dus tja, dat lijkt me niet zo super... Maar ja, 't is wel onwijs veilig... alleen dat inbrengen... brrrr...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-04-2003 @ 17:18:
Vriendin van me heeft ook een spiraaltje laten zetten, omdat ze condooms meer dan zat was en de pil gewoon steeds vergat. Maar ja, door een spiraaltje word je echt heel erg ongesteld (je verliest meer bloed dan 'normaal') en ook heel onregelmatig... Dus tja, dat lijkt me niet zo super... Maar ja, 't is wel onwijs veilig... alleen dat inbrengen... brrrr...
*heeft fanatiek bijsluiter van mirena spiraaltje gelezen*
de eerste maand lijkt je cuontinue ongesteld te zijn, vanaf de 3e-6e maand is het regelmatig, en uit eindelijk blijven er lichte, en soms zelfs geen bloedingen over.
Het spiraaltje kan 5 jaar blijven zitten. Direct na uitname van het spiraaltje ben je nog niet erg vruchtbaar, dus als je binnenkort van plan bent zwanger te worden maar nu nog even niet, neem dan geen spiraaltje.
verder ideaal ding behalve het eerste half jaar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:55
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-04-2003 @ 18:10:
'not known in this area'
nog niet goed maarja, toch al goed gespeld
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
damaetas schreef op 04-04-2003 @ 19:55:
nog niet goed maarja, toch al goed gespeld
ging mij eigenlijk ook om de spelling ik kon even niet goed op de kloppende versie komen. Onder het motto: ach het valt vast niet op'
Known... hmm experience is mooier
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 20:20:
Joh, ik ben al blij dat ze tenminste een condoom heeft gebruikt.

Toch even een vraagje: je vriend, is die ook veertien?
het is niet dr vriend en die jongen is 17.
Dipsjit*BMG is mn beste vriendin, dus ik wist t allemaal al. maar die discussie over leeftijd zou ik idd niet aangaan, beetje oneerlijk, want jullie kennen haar helemaal niet, ik wel. en ze is heel erg volwassen voor dr leeftijd..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 16:06
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
Citaat:
wallflower schreef op 04-04-2003 @ 21:51:
het is niet dr vriend en die jongen is 17.
Dipsjit*BMG is mn beste vriendin, dus ik wist t allemaal al. maar die discussie over leeftijd zou ik idd niet aangaan, beetje oneerlijk, want jullie kennen haar helemaal niet, ik wel. en ze is heel erg volwassen voor dr leeftijd..
t is NIET dr vriend?!
jah joh, da klinkt erg volwassen hoor...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 16:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gummiebeer schreef op 05-04-2003 @ 16:06:
t is NIET dr vriend?!
jah joh, da klinkt erg volwassen hoor...
ja want het is een teken van volwassen gedrag als je makkelijk met mensen gaat liggen neuken hoor! Dat weet ke toch wel?!
Ik doe het regelmatig, voel ik me stoer door!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:57
Verwijderd
wtf maakt het uit met wie je neukt

voor mij is het even lekker om het te doen met mijn vriendin, als met een "avondscharreltje"

niet dat ik aan avondscharreltjes denk natuurlijk terwijl ik een vriendin heb
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 20:36
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 05-04-2003 @ 20:57:
wtf maakt het uit met wie je neukt

voor mij is het even lekker om het te doen met mijn vriendin, als met een "avondscharreltje"

niet dat ik aan avondscharreltjes denk natuurlijk terwijl ik een vriendin heb
ik geef je hormonen maar de schuld...

tuurlijk maakt er wel uit....zeker je 1e x vind ik...dat hoor je toch met iemand te doen waar je van weet dattie net zoveel om jou geeft dan jij om hem...toch niet als one-night stand...
maar god meid, NIET met je vriendje maar met wie dan wel? iemand opgepikt op de hoek van de straat ofzo?? of kwam er iemand naar je toe: "potje neuken?".

dat komt nou niet echt "volwassen" over...je moet ze er een beetje dr best voor laten doen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 09:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Je bent maar 1x maagd Verlies het een beetje mooi!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 11:59
Verwijderd
'k las ooit dat wallflower zei dat waar zei woonde het vreemd was als je op je 14e geen sex had... dus dan is 't toch ook wel erg belangrijk dat DiPsJiT*BMG*gauw sex met een willekeurige jongen heeft, want ze is al 15 (jarig vandaag?)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wat bezielt jullie je te gaan bemoeien met de achtergronden van wat er gebeurd is, jullie kennen haar niet eens en weten helemaal niets van de situatie af.

ze stelde een vraag, beantwoord die dan en kom niet weer met van die belachelijke leeftijdsdiscussies aanzetten, want dat is al zo vaak besproken en het verschilt gewoon per persoon.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-04-2003 @ 12:59:
'k las ooit dat wallflower zei dat waar zei woonde het vreemd was als je op je 14e geen sex had... dus dan is 't toch ook wel erg belangrijk dat DiPsJiT*BMG*gauw sex met een willekeurige jongen heeft, want ze is al 15 (jarig vandaag?)


als ik dat al gezegd heb was het waarschijnlijk sarcastisch.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:11
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
kans dat het verkeerd gaat (scheuren, dlippen whatever) 98% dacht ik en pil ook
__________________
Kom maar op!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:29
Verwijderd
kans dat het verkéérd gaat 98 %?
dan kun je 't net zo goed zonder voorbehoedsmiddel doen

bij condoom is kans dat 't misgaat 2 % per jaar tot 18 % per jaar, dat verschilt per onderzoek, bij de pil 1 % per jaar tot 0,1 % per jaar, ook dat verschilt per onderzoek.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:03
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
foutje sorry
__________________
Kom maar op!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:29
DiPsJiT*BMG*
DiPsJiT*BMG* is offline
mja.. hallo hmmmz...kwist niej dat dit topic zoo ver was uitgebreid...

ehm... okeej....jullie kunnen me van t forum kennen.. maar julllie kunnen geen flauw idee hebben wat er in mijn leven speelt...
kvind t lullig hoe jullie reagere.......als ik een fout maak wil ik niej dat iedereen me erop wijst, maar me help om die niet meer te maken.
wie is er nu volwassen......
__________________
Rolling Dice And Seeming Queer A Basard Love A Sick Affair.I mean That Fucking You Is Strange And Adored By Me Troughout ohh No Its You Again...*BMG*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het is niet zo zeer kwaad of lullig bedoeld, maar we willen (allemaal) gewoon uiten dat je geen domme fouten moet maken, dat komt dus hard over als iedereen het zegt.
Tis van de meesten denk ik goed bedoeld...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 09:06
Outdated Spirit
Avatar van Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
DiPsJiT*BMG* schreef op 06-04-2003 @ 20:29:
mja.. hallo hmmmz...kwist niej dat dit topic zoo ver was uitgebreid...

ehm... okeej....jullie kunnen me van t forum kennen.. maar julllie kunnen geen flauw idee hebben wat er in mijn leven speelt...
kvind t lullig hoe jullie reagere.......als ik een fout maak wil ik niej dat iedereen me erop wijst, maar me help om die niet meer te maken.
wie is er nu volwassen......
Jep heel erg volwassen

Idd beetje lullig overkomend maar de meeste hebben het beste met je voor aleen Ed mot zn kop ff houde..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 09:59
Akasha
Avatar van Akasha
Akasha is offline
Een condoom geeft 80% bescherming en de pil 99,8 (als je m goed inneemt)......je bent idd wel erg jong, maar wat is die jongens nou precies van je????
naja, het is jou leven dus veel suc6 ermee
__________________
I wonder......
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:08
DiPsJiT*BMG*
DiPsJiT*BMG* is offline
ik weet het , en iedereen tnx, kep er zeker wel wat aan gehad.
en mensen met ongegronde mening.. nah geen commentaar.
diej jongen..is 17 ken em al een redelijke tijd.. jaar of langer, en hebben al vaker *iets* gehad... en nah dit keer wast iets uit de hand gelopen
dom......maar van fouten leer je
__________________
Rolling Dice And Seeming Queer A Basard Love A Sick Affair.I mean That Fucking You Is Strange And Adored By Me Troughout ohh No Its You Again...*BMG*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:53
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef op 06-04-2003 @ 15:23:
wat bezielt jullie je te gaan bemoeien met de achtergronden van wat er gebeurd is, jullie kennen haar niet eens en weten helemaal niets van de situatie af.
ff leeftijdsgenootjes verdedigen

Waarover ze nou zo zeurt had ze ook misschien VOORAF navraag kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:27
desertrose
desertrose is offline
Een condoom geeft voor 95 - 98 % zekerheid, de pil 93 % geloof ik (kijk anders ff op het pakje) De kans op scheuren bij de condoom is trouwens niet meegeteld.
__________________
:) Met goeie sex en een beetje wiet ist leven eigelijk zo slecht nog niet :)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:15
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Ik wil de pil maar kan ik die halen zonder dat me ouders erachter komen?
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:18
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
jah maar dan moet je alles zelf betalen...je huisarts is verplicht om zn bek te houden duzz.. Doen je ouders zo moeilijk dan?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:20
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 09-04-2003 @ 18:18:
jah maar dan moet je alles zelf betalen...je huisarts is verplicht om zn bek te houden duzz.. Doen je ouders zo moeilijk dan?
Nou, als ik derover begin weten ze gelijk hoelaat het is
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:55
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
niet als je zegt dat het voor je menstuatie is... dat weten ze immers toch niet...??

*ons mam duikt zover ik weet niet stiekem om de 3 weken in de prullenbak *
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:09
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Gummiebeer schreef op 09-04-2003 @ 18:55:
niet als je zegt dat het voor je menstuatie is... dat weten ze immers toch niet...??

*ons mam duikt zover ik weet niet stiekem om de 3 weken in de prullenbak *

Ik kijk wel..
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Gummiebeer schreef op 05-04-2003 @ 21:36:
ik geef je hormonen maar de schuld...

tuurlijk maakt er wel uit....zeker je 1e x vind ik...dat hoor je toch met iemand te doen waar je van weet dattie net zoveel om jou geeft dan jij om hem...toch niet als one-night stand...
maar god meid, NIET met je vriendje maar met wie dan wel? iemand opgepikt op de hoek van de straat ofzo?? of kwam er iemand naar je toe: "potje neuken?".

dat komt nou niet echt "volwassen" over...je moet ze er een beetje dr best voor laten doen
voor mij komt het juist onvolwassen over om van het hele "ontmaagdings gebeuren" een theatrale gebeurtenis te maken. Seks is seks, one night stand = hetzelfde als je het voor de eerste x doet bij je 'echte' vriendin, dat mensen daar een soort 'magie' van willen maken, vind ik persoonlijk gewoon erg vervelend.

Het is uiteraard ook niet zo dat je meteen de eerste beste 'stoephoer' moet pakken (of als je dat leuk vindt, moet je het vooral doen) maar gewoon met een goede vriendin moet kunnen.


ik deed het bij de weg wel voor de 1e x met mijn 'echte' vriendin, dat daar geen misverstanden over bestaan
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:32
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
DiPsJiT*BMG* schreef op 02-04-2003 @ 18:15:
kben niet de slimste
no shit
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:46
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef op 07-07-2003 @ 02:32:
no shit
No offence...maar ik heb het idee dat jij je nogal verveelt, als je een 3 maanden oud topic upt.

(maar je hebt gelijk)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 09:44
Gaz
Avatar van Gaz
Gaz is offline
hier heb ik geen woorden voor.....
__________________
you're part of my live, I would be dead without that part
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 09:58
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
AePiE schreef op 07-07-2003 @ 02:46:
No offence...maar ik heb het idee dat jij je nogal verveelt, als je een 3 maanden oud topic upt.

(maar je hebt gelijk)
En dan met zo'n reactie ook nog
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:44
Verwijderd
Tja, was die up nou nodig?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:47
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2003 @ 20:11:
Precies, het voordeel van een condoom is dat hij, als hij heel is, je zeker weet dat je niet zwanger bent. Je kan het achteraf zelfs even controleren met water of hij nog heel is...
Met water controleren? Lees de PDF! Dit wordt namelijk afgeraden!

http://scholieren.dynamicdreams.nl/condooms.pdf
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 09:05
Psychologie Het is alsof ik niet leef!
Dreamer1234
21 15-11-2016 08:32
Algemene schoolzaken Wat te doen met mijn PWS?!
Fionneke
3 04-06-2009 17:01
Lifestyle Het grote vakantie topic
*oma*
113 26-06-2007 12:06
Verhalen & Gedichten Kan ik het verleden met een hamer vernietigen?
CSN
2 19-10-2004 14:02
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.