Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De andere kan je nieteens aanraken zo schuw is ze, maar als je rustig alleen thuis op de bank zit te lezen komt ze wel op schoot slapen. De kat van een vriendin vangt schaduwen. Als je je vingers beweegt, jaagt ze niet op je vingers maar op de schaduw, echt kompleet gestoord ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn konijn gromt en blaft als je haar niet aanstaat. Als je het keukenraam wil zemen blijft ze stampen tot je weggaat. Ze wil altijd als ze los is overal achter en in kruipen. Ze wil wel dat je haar etensbak pakt om er eten in te doen, maar terugzetten mag niet meer. Als je naar de tv kijkt terwijl ze op schoot zit, duwt ze haar kont in je gezicht zodat je niet meer kunt kijken (ze is heel groot). Als ze op een glad oppervlak staat gaat ze heel wijd met haar poten en zet ze haar nagels uit zodat ze op de puntjes van haar nagels staat. Ze rent altijd tussen je benen door.
Mijn nijntje is vreemd... En heel eigenwijs!
|
Mijn beessie sliep van jongs afaan in een washandje (tis een reptiel)
nu zal en moet ie in een handdoekje slape (washandje is een BEETJE te klein geworde ![]() dus moet ik um echt savonds naar bed bregne... whegegege... nogal vreemd om je reptielhuisdier in een "bed" te late slape ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Samen buiten amoblaz | 39 | 04-06-2006 22:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Muziek |
New Order Sqnk! | 4 | 14-12-2004 08:54 | |
Lifestyle |
Wanneer ben je echt een Gothic!? Gael | 77 | 17-10-2002 23:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |