Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
On-topic; bommerdebom in de lug (onweer).
|
Mijn nichtje vorig jaar een keer (ze was toen een jaar of vier). Ze krijgt een christelijke opvoeding en gaat naar een christelijke school, maar ik geloof dat ze niet helemaal had begrepen wat juf haar verteld had:
We waren in een kamer en er kwam een windvlaag door het raam 'dat is de Heilige Geest'.
|
![]() |
Toen mijn broer nog heel jong was.. Dit kwam echt uit het niets:
"Mammie, hoe kunnen ze van paarden nou kippenvlees maken?" Geen idee hoe hij daar bij kwam ![]() Mijn buurmeisje over paarden met van die vlekken: "Kijk, dat zijn koepaarden! Dan is de mamma koe en de pappa paard!" Goeie vriendin van me, toen ze voor 't eerst ongesteld was: "Mamma, ik ben zo aan het masturberen!" (menstrueren.. ![]() ![]() Mijn broer tegen mij toen we nog klein waren: "Oma heeft 3 keer seks gehad in haar leven, want ze heeft ook 3 kinderen!" |
![]() |
|
Van een oom gehoord: "Pappa.. Hoe zit dat nou met de hanen?" "
![]() Ghehe waar je als kind al niet over denkt ![]()
|
Verwijderd
|
Gistermiddag in de trein...een moeder zat met haar twee kleine zoontjes een 'raad-het-woord' spelletje te spelen.
Zoontje: is het een mens? Moeder: ja... Zoontje: is hij oud? Moeder: ja... Zoontje: heb ik hem ooit ontmoet? Moeder: nee... Zoontje: papa ![]() Echt superlomp, de hele coupé moest lachen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Weps in plaats van wesp
Mam, mag ik vandaag korte armen en korte benen (blote armen en blote benen dus ![]() Dat zei ik echt altijd fout ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ontopic: een meisje wat bij mij op de basisschool zat noemde Lippenstift altijd 'lippetip',.....en verder zou ik het eigelijk nie weten |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, idd "Mag ik zonder jas?"
"Mam, mag ik bij [naam] spelen?" ![]() "Mam, wil je m'n tanden poetsen?" ![]() Tja, wat hadden we nog meer ![]() Wat ik zelf nogal kinderachtig vind/vond is een uitspraak die de leraar die ik in groep 7 en 8 had vaak deed als iemand niet luisterde:"Heb jij soms dove oren?!" ![]() Ik vond het toen ik 11 was al harstikke dom dat die man dat zei ![]() |
![]() |
|
-"Ben jij hem vader?" (Vragen kinderen vaak als ik naast een ander klein kind sta. Geen idéé waarom)
-Kind (3 jaar oid): Eric! Eric! eric! -Ik: Nee, ik ben Mark Kind: Eric Mark! Eric Mark! broertje (2): Allebliest? (Alsjeblieft) Jongses (Jongens) ![]()
|
Vriendin van mij liep stage op een basisschool, groep 2 ofzo. En toen gingen ze allemaal een stuk wandelen, toen zei zo'n meisje tegen haar, nu denk iedereen vast: "Wat heeft die veel kinderen"
LOL
|
Als ik vroeger niet kon slapen kwam mijn mama altijd bij me liggen (als lepeltjes zeg maar), en na een uurtje was ze dat wel beu, dan ging ze op haar rug liggen en toen zei ik eens een keer: "Wytske (mijn mama), op je plaaaaats!" (dominant?
![]() Ik was verzot op kaas en riep altijd vanuit mijn eetstoel: "TAAAASIEEEEEE." (en ik was erg boos als ik het niet kreeg) (ik ben nog steeds gek op kaas, maar ik roep geen taasie meer) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ehm, mijn neefje zei eens...
hij was te vroeg geboren, vertelde zijn moeder. Daar moest hij even over nadenken, maar toen zei hij: "Dat is maar goed ook mama, want anders had ik mijn verjaardag gemist!" ![]() en mijn juf in groep 2 had eens een verhaal verteld over jozef en maria enzo. Dus ik kwam thuis, liep naar de telefoon, pakte hem op en zei: "Ja, met jozef, de baby is er hoor!" Geen idéé waarom. ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 12:43. |
![]() |
|
Ik was foto's aan het kijken met m'n moeder (of oma) en dat waren vooral zwart wit foto's. Tot er ineens een kleuren foto bij zat: "Kijk, toen hadden ze kleuren ontdekt!" (ja, ik dacht toen ik klein was dat de wereld vroeger zwart-wit was, omdat alle foto's en films dat ook waren.)
|
toen ik een jaar of twee was kon ik al heel goed praten.
En ik zat dus met mn moeder in de trein. Tegenover ons zat een vrouw een sigaret te roken. En toen zei ik dit, heel erg wijsneuzerig: "Van roken ga je dood he, mama???? Oei, dat vond die mevrouw niet zo leuk... ![]() ![]() ![]() En toen we in de supermarkt waren had mn moeder gezegd :"Allen kijken he, met je oogjes, niet met je handjes aankomen..." Even later, bij de melkafdeling.... Stond ik daar met mn handen op mn rug en met mn neus tegen een pak melk aan. moeder: "Wat doe je nou toch??" ik: "Ik ben aan het kijken." ![]() ![]() ![]() En we woonden toen nog in Rotterdam, en de huizen stonden zeg maar in een cirkel, zodat je in het midden een soort plein had, en daar zaten ook allemaal van die gangetjes tussen de huizen. Mn moeder had dus gezegd dat ik daar niet door mocht gaan. Alleen op dat plein. Komt de buurman even later:"Kom, gaan we Wendy (buurmeisje, zijn dochter) halen..." Dus wij lopen, komen we bij zo'n gangetje. En ik stop. Buurman:"Kom, ga je mee??" ik: "Nee, ik mag niet van mijn moeder hierdoor" Als ik zo verhalen hoor van mn ma....dan was ik echt een klein wijsneusje. Zo'n irritant slim kind.... Dat is nu wel verleden tijd... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|