![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat het precies was weet ik niet, maar ik heb het zelf ook wel eens, maar dan niet onder de douche. Ik krijg het als ik te snel opsta, dan trekt het bloed te snel uit mijn hoofd. Of als ik me gewoon te druk maak of lichamelijk teveel inspan. Dan komt het ook door een te lage suikerspiegel. Dan strijk ik nog wel eens het vaantje, nadat ik de bovenbeschreven verschijnselen heb afgewerkt. Het is inderdaad een oorverdovend lawaai en je ogen doen het niet meer. Gaan zitten met mijn hoofd tussen mijn knieen helpt. Of een dextro-energy snoepje. Het kon geen kwaad, volgens de dokter. Te lage bloeddruk, ik moest wat aankomen.
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 12:15. |
![]() |
|
ik heb dat ook...best vaak...
mn bloeddruk is te laag, en daardoor kreeg ik het idee dat ik moest kotsen / overgeven.... pcies t zelfde verhaal heb ik als ik direct uit bed stap als ik net wakker ben of snel opsta na een tijd gezeten te hebben... (alleen zijn mijn vlekken zwart maar ik neem aan dat dat verder niet uitmaakt ![]() doe rustig aan op de vroege morgen, en kijk of het aanhoud..als dit het geval is: stap ff naar de dokter... een lage bloeddruk is niet zo heel erg, maar een TE lage bloeddruk wel..bovendien zou je ook iets zoals suikerziekte ofzo kunnen hebben, en daar is zeker wat aan te doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat van die flitsennklintk wel heel erg naar migraine maar ik zou toch even langsgaan bij de huisarts.. |
![]() |
|
![]() |
Eerst eten voor je gaat douchen.....kep et ook es gehad en toen ben ik van mn pootjes gevallen. eerst idd dat gekke licht en suizende oren toen werd alle zwart. toen ging ik onderuit, majh ik was ook net ziek geweet. Denk dat douchen om de een of andere reden vermoeiender is dan we denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je er nog eens last van hebt -> dokter.. |
![]() |
|
Ik heb t een tijd gehad na een lichte hersenschudding toen ik van een paard flikkerde. Mijn neuroloog constateerde een lichte vorm van migraine, en ik had sindsdien een tijdlang een paar x per maand last van alles wat hier al genoemd is en hoofdpijn. Ook het gevoel dat het versterkte als ik in fel licht zat, harde geluiden hoorde, drukte ed. Ik heb t nu niet meer dankzij mijn natuurarts, veel buitenzijn, lichaamsbeweging (helpt echt!), en uh ja tis gewoon overgegaan
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ow dat komt heel veel voor bij mensen die in de puberteit zijn. is als je gaat groeien enzow. of nja, hoeft niet, maar goed.
ik heb dat ook elke dag wel een paar keer. veel zout eten helpt, gaat je bloeddruk van omhoog en gewoon een beetje oppassen als je opstaat of onder de douche gaat. owja, en genoeg eten en drinken enzow. sterkte! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat als ik bijna flauw val... en dat doe ik bij een combinatie van ijzertekort, zuurstoftekort (door hitte bijvoorbeeld of door sporten) en iets 'vreemds' aan mijn lichaam, zoals plotselinge heftige pijn, of een plotselinge temperatuurswisseling. (niet altijd in die situatie hoor, en sinds ik de pil gebruik nog maar 1 keer). Waarschijnlijk ben je idd te snel onder een te hete douche gesprongen. Niet meer doen dan
![]() |
![]() |
|
![]() |
dit (zwart voor je ogen e.d., oren die beginnen te piepen, je kotsmisselijk voelen) heb ik ook vaak (gehad). bij mij betekende het dat ik bijna flauw ging vallen. als ik op tijd ga zitten gaat het vanzelf weg. ik heb echter ook wel eens gehad dat ik dit niet deed en toen viel ik echt met een harde klap neer op de grond. ik ben ook een keer 10 minuten buiten bewustzijn geweest toen dit gebeurde.
ik weet alleen niet precies wat de oorzaak is bij mij. mijn bloed is wel eens gecontroleerd, maar dat was gewoon in orde. dus nu wordt het verweten aan het feit dat ik een tijdje overwerkt ben geweest. het zou best kunnen, alleen als ik flauw val voel ik me op dat moment heel rustig. dus echt veel snap ik er niet van. ik heb het trouwens ook een keer gehad toen ik hele erge pijn had doordat ik mn net verse navelpiercing moest gaan draaien voor de eerste keer en dat niet echt soepel ging ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een heel normale dag flyaway | 2 | 02-12-2011 14:44 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Lifestyle |
Je nutteloze leventje Metal | 500 | 09-08-2007 16:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 |