Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 15:48
rachelveldhoven
rachelveldhoven is offline
hi

wie heeft er hier ervaring met poepsex of kotssex?
lijkt me wel leuk om te weten..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:49
elledc
elledc is offline
lijkt me
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:50
rainfairy
rainfairy is offline
nou ik denk NIE dat iemand hiero dat doet? en als ze het zouden doen iig nie hier zouden zeggu, lijkt mij best persoonlijk en VOOR SCHUT! ieuw das toch vies!?!!? bleeh

maarja als je het leuk vind hou ik niemand tegen hoor!!

Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:50
DarkRaven
DarkRaven is offline
best wel ziek hoor, leg ff uit wat er zo opwindend aan is ?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:57
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
DarkRaven schreef op 07-04-2003 @ 16:50:
best wel ziek hoor, leg ff uit wat er zo opwindend aan is ?
het zieke bizarre aspect?, het feit dat je zo iets intiems deelt?, al het andere al geprobeerd hebben en steeds weer je grenzen willen verleggen? ik weet het niet, het lijkt mij niets iig.
Oud 07-04-2003, 15:59
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik denk dat als je hier openlijk gaat vertellen dat je poepsex lekker vind, dat iedereen je keihard uitlacht.

Ik bedoel maar, het is gewoon een taboe, en het is nog goor ook.

Maar zo heb je ook mensen die graag een paard of een baby willen zijn, dus alles kan in principe.
Oud 07-04-2003, 16:15
Verwijderd
Ach, als iemand het lekker vind, zal ik daar niet vervelend over gaan doen... Zelf lijkt het me niet zo nodig, maar misschien ontdek ik binnenkort wel een super seksuele lust voor de poep van mijn vriend....
Ach ja, je moet gewoon doen waar je zin in hebt he
Zelf vind ik het overigens wel lief wanneer hij aan het poepen is Maar alleen lief omdat hij zo lief zit

Maar goed, kotsseks lijkt me niets... ik vind het altijd zo zielig wanneer ik mijn vriend zie overgeven en echt over me heen hoef ik het niet te hebben... (poep ook niet hoor). Maar goed, als je dat leuk vind, vooral doen (Kijk wel uit met bacteriën etc!)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:11
Timmert
Timmert is offline
Mij lijkt het nix. In tegenstelling tot plassex, wat misschien wel heel intiem kan zijn (mits onder de douche enzo...).

Hoe denkt de topicstarter er zelf over eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
destina1984 schreef op 07-04-2003 @ 16:50:
nou ik denk NIE dat iemand hiero dat doet? en als ze het zouden doen iig nie hier zouden zeggu, lijkt mij best persoonlijk en VOOR SCHUT! ieuw das toch vies!?!!? bleeh

maarja als je het leuk vind hou ik niemand tegen hoor!!

Voor schut... sta je als je een mening klaar hebt liggen over alles en iedereen gebonden aan alleen wat JIJ vind kunnen.

Wat ik dus bedoel is... waarom zou iemand voor schut staan als die toegeeft dat die aan poep of kotssex doet? Slaat nergens op meissie. Dat jij hem dan zou uitlachen, dat is jouw probleem van het niet in kunnen zien van andermans standpunt... jij mag dan wel niet de behoeftes delen, maar wat jij vies vind, vind die ander nog niet vies, of misschien doet hij het juist, omdat het tegen het vieze aanzit en toch in zijn of haar ogen erotiek uitstraalt met een vleugje verschrikkelijke opwinding!!!

Sorry, ik kan gewoon niet tegen mensen die dit soort uitspraken altijd meteen maken en niet nadenen over anderen.

Any way...

Mij lijkt het ook totaal niks. Ik heb wel eens van die kotsfilmpjes gezien van het internet, waarbij bijvoorbeeld een chinees meisje haar beiden handen helemaal in haar mond propt om zo te kotsen en daarna die kots weer opeet... dan heb ik geen honger meer eigenlijk ... maar goed, als niemand dit aantrekkelijk vond om te doen, bestond die film niet en bestond het concept al helemaal niet.
Oud 07-04-2003, 19:40
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Citaat:
terror koe schreef op 07-04-2003 @ 20:31:
Eerst het gecombineerde plas/poepsex topic, toen een plassex topic en nu een poepsex topic.
Wat is het nut van dit alles?
Inderdaad!! En verder.. Tis gewoon yugh!!!!
Oud 07-04-2003, 20:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat vind ik dus écht ziek.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:16
kastdeur
kastdeur is offline
ik niet en dat wil ik graag zo houden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 07-04-2003 @ 20:32:
Voor schut... sta je als je een mening klaar hebt liggen over alles en iedereen gebonden aan alleen wat JIJ vind kunnen.

Wat ik dus bedoel is... waarom zou iemand voor schut staan als die toegeeft dat die aan poep of kotssex doet? Slaat nergens op meissie. Dat jij hem dan zou uitlachen, dat is jouw probleem van het niet in kunnen zien van andermans standpunt... jij mag dan wel niet de behoeftes delen, maar wat jij vies vind, vind die ander nog niet vies, of misschien doet hij het juist, omdat het tegen het vieze aanzit en toch in zijn of haar ogen erotiek uitstraalt met een vleugje verschrikkelijke opwinding!!!

Sorry, ik kan gewoon niet tegen mensen die dit soort uitspraken altijd meteen maken en niet nadenen over anderen.

Any way...

Mij lijkt het ook totaal niks. Ik heb wel eens van die kotsfilmpjes gezien van het internet, waarbij bijvoorbeeld een chinees meisje haar beiden handen helemaal in haar mond propt om zo te kotsen en daarna die kots weer opeet... dan heb ik geen honger meer eigenlijk ... maar goed, als niemand dit aantrekkelijk vond om te doen, bestond die film niet en bestond het concept al helemaal niet.
*joelt en klapt*
Ik ben het helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:27
PsychoDJ
PsychoDJ is offline
alleen als je goed veel shoarma en bijbehorende knoflooksaus hebt gegeten
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:29
Mark
Mark is offline
Ik vind het vies, wat anderen doen, moeten ze zelf weten.

Snow (die niet zo veel op anderen let)
Oud 07-04-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 07-04-2003 @ 21:04:
Dat vind ik dus écht ziek.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:52
Skippybal
Skippybal is offline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:16
kissssssss
kissssssss is offline
Ik ben er gék op

Geintje Ik moet er niet aan denken zelfs
Oud 08-04-2003, 07:52
Verwijderd
Ontlasting en braaksel zijn allebei onhygiënisch, het stinkt allebei, het is in geen van beide gevallen leuk om het te produceren (alleen het begin van dat proces, namelijk het eten, is wel leuk). Ik zie niet in waarom ik er opgewonden van zou raken, ik vind het eerder afstotend. Zo te zien geldt dat voor de meesten op het forum - maar inderdaad, zoals pletterprater al zei, er zijn zeker mensen die 't wel wat vinden, want anders zou 't niet bestaan
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:28
Verwijderd
Nehs niks
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:17
Main
Main is offline
Nog nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:19
Arun
Arun is offline
Citaat:
Main schreef op 09-04-2003 @ 11:17:
Nog nooit gedaan (en zal het nóóit doen..)

Hier sluit ik me volledig bij aan..
Oud 09-04-2003, 10:56
Verwijderd
lijkt me echt afschwuelijk, maar assik het ooit zou doen zou ik eerst heel vel sambal en pepers eten voor ik iemand in zn bek schijt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten