![]() |
|
Ik denk dat als je hier openlijk gaat vertellen dat je poepsex lekker vind, dat iedereen je keihard uitlacht.
Ik bedoel maar, het is gewoon een taboe, en het is nog goor ook. ![]() Maar zo heb je ook mensen die graag een paard of een baby willen zijn, dus alles kan in principe.
|
Verwijderd
|
Ach, als iemand het lekker vind, zal ik daar niet vervelend over gaan doen... Zelf lijkt het me niet zo nodig, maar misschien ontdek ik binnenkort wel een super seksuele lust voor de poep van mijn vriend....
![]() Ach ja, je moet gewoon doen waar je zin in hebt he ![]() Zelf vind ik het overigens wel lief wanneer hij aan het poepen is ![]() ![]() Maar goed, kotsseks lijkt me niets... ik vind het altijd zo zielig wanneer ik mijn vriend zie overgeven en echt over me heen hoef ik het niet te hebben... (poep ook niet hoor). Maar goed, als je dat leuk vind, vooral doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik dus bedoel is... waarom zou iemand voor schut staan als die toegeeft dat die aan poep of kotssex doet? Slaat nergens op meissie. Dat jij hem dan zou uitlachen, dat is jouw probleem van het niet in kunnen zien van andermans standpunt... jij mag dan wel niet de behoeftes delen, maar wat jij vies vind, vind die ander nog niet vies, of misschien doet hij het juist, omdat het tegen het vieze aanzit en toch in zijn of haar ogen erotiek uitstraalt met een vleugje verschrikkelijke opwinding!!! Sorry, ik kan gewoon niet tegen mensen die dit soort uitspraken altijd meteen maken en niet nadenen over anderen. Any way... Mij lijkt het ook totaal niks. Ik heb wel eens van die kotsfilmpjes gezien van het internet, waarbij bijvoorbeeld een chinees meisje haar beiden handen helemaal in haar mond propt om zo te kotsen en daarna die kots weer opeet... dan heb ik geen honger meer eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontlasting en braaksel zijn allebei onhygiënisch, het stinkt allebei, het is in geen van beide gevallen leuk om het te produceren (alleen het begin van dat proces, namelijk het eten, is wel leuk
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
poepsex zupp | 79 | 05-09-2023 20:23 | |
Seksualiteit |
poepsex De Dood | 1 | 26-08-2005 16:41 | |
Seksualiteit |
poepsex jos=jos | 35 | 02-09-2004 11:53 | |
Seksualiteit |
Heb jij wel een sex in het openbaar gezien echt neuken?? Maradinus | 78 | 11-05-2003 16:41 | |
Seksualiteit |
plas en poep sex Infaustus | 79 | 06-04-2003 12:21 | |
Software & Hardware |
[Domeinen] Hoe met php zelf subdomeinen te maken?? JJzD | 9 | 14-02-2003 12:48 |