![]() |
|
![]() |
Hoe vaak moet ik het nog zeggen: vaginale schimmelinfecties hoeven niet heftig te zijn. Gewoon pijn bij of na het vrijen is een symptoom. Hoe kom je eraf?
Minstens twee weken allebei smeren met Miconazol nitraat creme, te koop zonder recept bij de apotheek voor 6 euro. Huisarts schrijft het ook wel voor zonder onderzoek als je deze symptomen beschrijft. Wordt het nog vergoed ook. Gebruik bovendien condooms en glijmiddel. En anders ben je maar eigenwijs en heb je een zere doos.
|
![]() |
Ik heb het ook gehad en ik zou echt naar de dokter gaan. (Schimmelinfectie.) Ik had daar eventjes mee gewacht omdat ik dat erg vond maar het werd dus steeds erger. Deed echt pijn op het laatst. Gelukkig was het een vrouwelijke arts en ze heeft me toen zetpillen voorgeschreven + een zalfje. Een zalfje alleen helpt niet als het in je vagina is want dat is alleen voor de buitenkant
![]() Schimmelinfecties kun je ook krijgen door te strak ondergoed of een lage weerstand btw. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zla vandaag eens langs de apotheek gaan. dankjewel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm, als je condooms gebruikt is de kans op een schimmelinfectie al een stuk kleiner, maar zo'n infectie kan ook gewoon in jouzelf sluimeren. Hou het even in de gaten, als de pijn na twee of drie dagen niet helemaal weg is, moet je smeren. Anders is het inderdaad teveel een slijtageslag geweest. Koop dan maar wat glijmiddel voor erbij, voor het volgende feestweekend.. .
||
Citaat:
![]() (sorry voor deze onzinnige reply)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
pijnlijke vagina xxD | 9 | 26-01-2011 23:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kramp in vagina Fosca | 9 | 24-08-2007 11:03 | |