Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond allen het examen angels te moeilijk/lang (maar had uiteindelijk een 7,2, dus het viel mee). Latijn bv was een eitje: na zes jaar doodgegooid zijn met grammatica waren het -op twee vragen na- alleen maar begripsvragen, en de vertaling was een eitje.
ik had nog nooit een hele tekst samengevat en dat ging op het cse gesmeerd. over het algemeen vond ik het cse niet bijster moelijk. je moet misschien ff wennen aan het soort vragen, maar dat kan mbv oude examens succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic...ik vond mijn CSE enorm simpel. Veel makkelijker dan de toetsen die je op school kreeg. Ik stond voor het CSE gemiddeld een 6,2 voor al m'n vakken, en na het CSE had ik de volgende lijst (op diploma dus): NE - 7 FA - 8 EN - 9 GS - 7 E1 - 7 E2 - 6 WA - 5 Gemiddeld precies een 7...dat klopte wel aardig met de bewering van al geslaagde vrienden die zeiden dat je op het CSE gemiddeld een punt hoger scoorde dan bij de schoolonderzoeken. Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 11:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
CE was idd makkelijker, alles wat je van de leraren op school kreeg was moeilijker. Hoewel ik de SO's ook niet echt heel moeilijk vond.. ik vind bijvoorbeeld het oefenen voor de samenvatting te moeilijk, niet hoger gehaald dan een 6 of zo, en bij het CE had ik inene een 8,9
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm dit geeft me opzich wel hoop, maar van de tot nu toe gemaakte oefenexamens snapte ik dus echt niet veel !! bijv. van biologie: ik weet al die begrippen dus ECHT niet meer, dus dat wordt nog wel ff leren voor mij voor veel vakken...
verder zonder onvoldoendes mn examen in: laagste is 5,7 of hoger voor engels (ga ik nog herkansen) en verder 6 en hoger... dus dat wordt hopelijk slagen voor mij...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2015 |
[VWO] Nederlands examen was een feest RenegadeDutchma | 9 | 12-05-2015 15:25 | |
Studeren |
Terug naar school Borre | 3 | 26-03-2012 09:10 | |
Studeren |
Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen sjtuijp | 1 | 18-04-2007 19:51 | |
Algemene schoolzaken |
VVD wil theorie-examen vmbo afschaffen Verwijderd | 56 | 23-02-2005 13:56 | |
Algemene schoolzaken |
Luzac College Jolla | 44 | 14-06-2004 23:55 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Herexamen traingen wisk havo en vwo Joostx | 1 | 01-06-2003 12:47 |