Advertentie | |
|
![]() |
|
Open staan voor anderen, dus in een open houding. Dat wil dus zeggen niet met bijvoorbeeld je armen over elkaar staan of naar beneden kijken. Kijk mensen aan en probeer een vriendelijke lach op je gezicht te houden, maar niet overdreven.
Verder contact zoeken met degene met wie je praat en misschien soms een hand op schouder leggen ofzo als dat van toepassing is in het stuk (bij de duivel dus niet, maar ik weet niet of je met nog meer mensen moet spreken?). Argh, hoe leg je dit uit... Probeer vooral het gevoel vast te houden van alle aardige mensen die je kan verzinnen. Wat je voelt straal je namelijk uit.
|
![]() |
Rechtop lopen, voeten helemaal afwikkelen, kin mooi omhoog, maar niet zo hoog dat het verwaant word (heb je lekker veel aan
![]() ![]() Cool dat je zoiets moeilijks wil doen, ik zou het echt nooit kunnen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tsja, inderdaad overdreven aardig spelen. moeder natuur is natuurlijk hét voorbeeld voor de natuur: vriendelijk, sociaal, eerlijk, noem maar op. dus je kan het je niet permiteren om écht kwaad uit te vallen.
ik weet alleen niet of het een serieus stuk is of juist komisch? want dat is natuurlijk weer heel iets anders. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |