![]() |
||
Citaat:
![]() Hoezo zou ik me foto hier neer zetten ![]() Willen jullie allemaal me mooie oogjes zien, en dat alle meisjes die nog dikker als evenaar zijn dan kunnen gaan vingeren ![]() En dat onzo stoere gay jongens dan kunnen rukken ![]() Nee doe maar niet he, Ik ga me lul wel opmeten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uhh heb er wel last van ![]() ![]() |
![]() |
|
En dan nog heb jij er geen last van. Jij moet wel zeer niet-sociaal leven hebben als je een uur uittrekt om op een forum rond te hangen, waar mensen komen die volgens jou maar zieligerds zijn.
Waar maak je je eigenlijk in godsnaam druk om? Wij (ik scheer "ons seksualiteit-posters" maar even over een kam) vinden het leuk om hier over seks te praten, jij blijkbaar niet. So what?! Doe me een lol en ga ergens anders je frustraties uiten.
||
Citaat:
IK HEB ER WEL LAST VAN ![]() En ik ben al 1,5 week vrij (Verlof Landmacht) en nu ik zo nu en dan over straat waggel vallen dingen me op die niet op horen te vallen ![]() Wat dacht je van: Die klok stinkt, hij loopt achter. M8ie geef me een hi5. En nog een paar!! Dat is niet erg joffel toch ![]() Dus probeer er ik even wat aan te doen ![]() Kijk dat jij er graag over praat omdat niemand het wil doen met mevrouwtje snor intreseert me weinig, maar de manier waarop is TE triest.. ![]() Ken je die Minster Van informatie in Irak..?? Zo lomp loop jij ook te ijlen ![]() |
![]() |
|
Meneer de Wereldverbeteraar,
Aan de reacties te lezen merk je toch al dat jou verbeteringsacties niet op prijs worden gesteld? Hou dan je lieve kleine baby-smoeltje dicht. Heb ik een snor? Zal zo eens even in de spiegel kijken, maar nooit iets van gemerkt eigenlijk. Bedankt voor de tip. ![]()
||
Citaat:
![]() Foto: 1. Mag niet in verband met me functie. 2. Zet hem er zeker niet zomaar op. 3. Heb er ook geen een. Bye, Bye |
![]() |
||
Citaat:
Kijken of je dan nog zo blij doet ![]() Me baby smoeltje ![]() Heb geen grote bek nee maar echt niet klein. ![]() En kijk zeker eens in die spiegel doe je een keer wat anders dan levenloos internetten ![]() Bye, Bye ![]() |
![]() |
|
post dan gewoon helemaal niet als het zo afschuwelijk is allemaal en de meeste posten hier omdat ze juist WEL een leven hebben en dat delen met ene partner (uiteraard uitzonderingen daargelaten)
als je het al zielig vind om over sex etc te praten dan vraag ik me af wat voor leven je zelf heb edit: neuken doe je zo is idd een vrij sneu programma |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geloof je het zelf al ![]() Ik vind het niet zielig om erover te praten, alleen je lul opmeten en dat soort topics.. waar ook nog veel gereplyt wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij een ander doen moet je zelf weten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
"neuken doe je zomers" charly not | 94 | 14-09-2003 21:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
:::: Hellup! ::::: Sjoukie | 25 | 10-09-2003 18:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
Seksualiteit |
neuken doe je zo van bnn en sextips for woman (?) ringpower | 30 | 15-03-2003 12:37 | |
Films, TV & Radio |
Neuken doe je zo. bette4ever | 47 | 08-03-2003 16:15 | |
Liefde & Relatie |
Populair wetenschappelijke feitjes mbt liefde en seks? Verwijderd | 23 | 22-02-2003 15:07 |