Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ze echt de hele dag moet leren is het misschien niet zo'n goed idee. Maar ik leer in ieder geval nooit echt een hele (zon)dag, ik weet niet wat voor school ze doet...
Als ze dus ook nog tijd over heeft lijkt het me dat je best langs kunt gaan, zal ze leuk vinden ![]()
||
Citaat:
|
Anders ga je tegen etenstijd, blijf je daar eten, en ga je na t eten (of om 8 uur/half 9) weer weg. Dan gaat er niet zoveel leer-tijd verloren... Hmm... maar dan zit je aan tafel, terwijl je waarschijnlijk liever wat anders met r doet.
![]() maar ze vindt t vast leuk!
|
![]() |
OK, een late kick van dit topic, maar toch, ik kan hier mooi in verder omdat ik morgen eigenlijk hetzelfde wil doen.
De vorige keer ben ik toch maar niet gegaan omdat ze echt alleen wilde blijven die dag vanwege het leren. Nu morgen als volgt: We gaan over 2 weken op vakantie naar frankrijk, 5 dagen lang... Das ook pas de eerste keer dat ik haar weer zie. Ik heb haar vanaf vorige week zondag niet meer gezien, en dat is dus nu een week geleden ruim. Om de tijd een beetje te vullen zat ik te denken om morgen naar haar toe te gaan. Ze is vanaf 11 uur of 12 uur vrij van school, en ik wilde haar dan gaan opzoeken... Is dit weer een no-go volgens jullie of kan ik het deze keer wel doen uit verrassing?
|
![]() |
Ik denk het ook wel dat ze het leuk zou vinden, maar jah...
Haar ouders vinden dat we maar even moeten wachten nog en die zullen het misschien wat minder vinden... Ook omdat we elkaar over 2 weken zien als we naar frankrijk gaan, en dan zien we elkaar 5 dagen... Ze woont hier 2 uur rijden vandaan, in noorden van Nederland...
|
![]() |
ik denk dat ik dan morgen toch maar ga,
koop ik eerst een bos rozen en dan bel ik haar op als ik voor haar deur sta... en dan laat ik haar naar de brievenbus lopen met een smoesje of ze mijn kaart al heeft gehad... als ze dan zegt nee, laat ik de bus een keer klepperen zodat net lijkt of de postbode dat is... dan stop ik er een roos tussendoor en dan weet ze denk ik wel dat ik voor de deur sta... Leuk idee mensen??
|
![]() |
Ik heb haar gevraagd of goed is als ik haar vanmiddag eventjes bel, gewoon om even haar stem te horen enzo...
Dat moest ik dan wel tegen 12 uur doen, zodat ze vanmiddag nog voor school e.d. dingen kan doen... Maar ik kan toch wel dan als verrassing langs gaan?? Is geen proefwerk of examens ofzo, gewoon huiswerk... ik ben van plan dadelijk te vertrekken...
|
![]() |
ze geeft zelf aan dat ze geen tijd heeft en dat ze je, ondanks dat ze het heel graag wilt, je niet kan zien.
en nu ben jij toch eigenwijs en ga je toch naar haar toe. ![]() ![]() ik snap t ff niet, ze geeft het zelf aan, dus volgens mij is het juist niet geslaagd als je zoiets doet hoor. want je zegt zelf, straks komt ze helemaal niet aan haar bezigheden toe. ze zegt niet voor niets dat ze je niet kan zien... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik nieuwsgierig hoe het afgelopen is ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Had ik maar zo'n vriendje.. :/ |
![]() |
|
Aan de ene kant lijkt me dat hartstikke leuk; ze vindt het heel erg jammer dat jullie elkaar niet kunnen zien en ik denk dat ze het dan ook wel erg leuk zou vinden als je onverwacht langs zou komen.
aan de andere kant heeft ze misschien echt geen tijd en heeft ze haar tijd hard nodig.. maar goed, ik zou het er gewoon op wagen eigenlijk; al is het maar voor eventjes, dan hebben jullie elkaar toch even gezien en je hoeft toch niet iets leuks te gaan doen; desnoods laat je haar leren en misschien kan jij wel helpen.. ze kan denk ik best een uurtje missen... Ideetje van die brievenbus vind ik eigenlijk wel cool ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet doen. Heeft ze examens (omdat ze moet leren?). Of langs gaan en dan vertellen dat je maar een uurtje blijft. Als je weg gaat zie je vanzelf wel aan haar reactie of ze er blij mij is of niet. Mocht ze je weg willen hebben, dan heb je toch maar een uurtje van haar tijd verspild
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nou mensen, ik heb het toch goed gedaan;
ze was enorm blij me weer te zien... Ze stond echt zo te kijken van; 'wat doe jij opeens hier??!!' ze wist even niets te zeggen, en ze lachtte heel lief naar me, en daarna hebben we enorm lang staan te knuffelen... ik had een bos rode rozen gekocht en die aan haar gegeven... we hebben verder de hele dag enorm gezellig en leuk gehad samen... veel geknuffeld uiteraard... ik ben 's avonds tegen 9 uur weer naar huis gegaan, aangezien ik 2 uur moest rijden en weer gewoon moest werken de volgende dag... ze had me nog een sms gestuurd met daarin dat ze het enorm fijn vond dat ik langs was gekomen, en dat dat haar echt goed had gedaan om me weer te zien.. Hetzelfde geldt uiteraard voor mij ook... dit was dus mijn verslag, mensen... allemaal bedankt voor de tips... Groetjes van mij.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin achterna reizen... Athlon | 127 | 17-07-2008 22:43 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart Topic #87 Miracle | 496 | 27-02-2007 22:11 | |
Seksualiteit |