Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 16:57
Purgatori
Purgatori is offline
Hey peeps,

Ik heb een vraag.. Ik heb voortaan bij bijna alle game's diek speel, een critical error (daarmee klapt hij deruit).. Bij UT2K3, UT2, Postal 2, Indiana Jones And The Emperor's, Tom Clancy's Splinter Cell, IGI2 Covert Strike, GTAIII, Vietcong, Microsoft RalliSport Challenge en nog paar andere.. Et zijn allemaal volle game's.. Ik had gehoopt dat bij de meeste game's de critical error stuff deruit was na een demo versie ofzo.. Maar in de volle versie's zit et nog Anyway.. Hoe kan ik dit oplosse? En plaats hier ook ff andere game's waar je zelf critical errors hebt en/of game's waar je uit klapt.. Want ik word het zo onderhand zat met die game's allemaal.. ALTYD DIE KLOTE FOUTE!!

Alvast bedankt,

Greetz,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 17:04
Verwijderd
Zijn al zoveel topics over geweest.

Ontopic: sinds ik mijn PC in de huidige samenstelling heb nog nooit een spel of applicatie zomaar zien crashen zonder reden, of een spel niet kunnen spelen zonder reden.

Als je dat soort vage fouten maakt moet je je PC gewoon helemaal formatteren, en van voren af aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:30
Stff
Stff is offline
helemaal formateren lijkt me wrel de beste oplossing jah.

k heb het zelf af en toe met RA2, krijg ik opeens een Internal Server Error , maar dat gebeurd maar 1 keer in de 2 dagen ofzo
Oud 14-04-2003, 18:53
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Hij kan bij mij een bestand niet vinden tijdens de install van BF 1942, ik heb hem origineel en bla, maar ik weet niet welk bestand vermiost wordt, dus ik kan er ook niks tegen doen
Oud 14-04-2003, 21:47
-(HeD)-
-(HeD)- is offline
af en toe klapt ut ofzow er wel uit
en 1x is splintercell eruit geklapt

maar de grofste error diek ook had was deze

gewoon major fout int programma.. ik wou iets oppakken.. elke keer op dat stuk gebeurde dat
Reageren

Regels voor berichten