Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maaruh, een kaft vol met van die spreuken kan ook leuk zijn. Van die Loesjeteksten bijvoorbeeld, of teksten die je zelf bedenkt. Of een strip die je eventueel zelf maakt. |
![]() |
|
![]() |
dat loesje idee, is inderdaad leuk, maar woprd een beetje oud,... ik heb het ook gehad en er was weinig respons op. Kranten is ook een beetje been there, done that.. maar die met papiertjes enzo is leuk..!!!!! overlijdensberichten? beetje.. negatief he? je kan ook met stof van bont (markt!) op je boeken.. of je kan van die cadeau strikken (die hele vrolijke) erop gaan plakken, staat echt leuk! of gewoon een collage maken met allepasfoto's van je vrienden en tussendoor bijv. wat kledingmerken ofzo.. hbe ik heel lang op mn agenda gehad, staat leuk!
|
![]() |
Ik vind met allerlei soorten stofjes en papiertjes wel een heel leuk idee, alleen kun je dan niet meer op je kaften schrijven/tekenen
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Plattegronden doen het ook leuk, oude kalenders (met van die hele grote bladen, hoef je ook niet zo moeilijk te doen), foldertjes van Station Pernis (kunnen de vervelende mensen glijk de r-en wegstrepen), katoenen tasjes (met een beetje creatiefheid heb je dan dus een boek met een handvat :-)). Je kan ook gewoon een boek met plakfoliedinges kaften en er dan glitters overheen tieften, misschien niet zo orgineel, maar je laat een spoor van glitters achter. (dit moet je alleen niet doen als de trap net gelakt is...) (maar wij zijn mooi wel de enigen die een glittertrap hebben!) (ha!)
|
![]() |
||
Citaat:
Kaften met iets dat iedereen kent ja.
||
Citaat:
![]()
|
met die papiertjes vond ik wel leuk!
en chineze kranten misschien?? dat heeft iemand bij ons op school gedaan. weet je wat je ook kan doen, als je er veel tijd in wil steken dan; je kaft eerst je boek, (maar niet met glimmend / glad papier) en dan heb je van dat soort gekleurde zand weet je wel. je bedenkt een print, zoals ondergaande zon, met een palboom en de oceaan en een dolfijn die het water uitkomt... weet ik veel (het kan zoveel zijn.) dit ga je met dunnen zwarte stift globaal tekenen. Let op: alleen de lijnen! daarna smeer je het in met lijm. wat je dan blauw wilt hebben doe je met dat poeder blauw en wat je groen wilt groen enz. vervolgens van dat doorzichtige papier erover heen. -xxx- ps dat ideetje van het zand kan ook met kleine kraaltjes, alleen is nog meer werk...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|