Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een andere FF die wel een extra heeft die zonder GS is te doen is FF9. Als je binnen 12(of 10) uur op een bepaald punt erg dicht bij het einde komt kun je de Excalibur2 vinden. Dit is het ultieme wapen en het is voor Steiner. Ik heb het nooit gedaan, maar een vriend van me heeft een Exploder en die is er gewoon mee begonnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb alleen maar 6 auto's in m'n garage in Staunto gekregen...zo bijzonder is dat ook weer niet.
||
Citaat:
ik was lvl 23 ofzow met mijn sorc (geheel zonder enkele items, want die kon ik toen nog niet dragen) toen ik baal op hell versloeg
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb dat een week geleend bij de bieb, bijna non-stop gespeeld, nou ja, uur of 30 à 40 denk ik, en niet uitgespeeld gekregen... edit: hier mijn sicke achievements bij civ 2: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=443734
||
Citaat:
||
Citaat:
IPV dat je heel het spel doorspeelt vertrek je gewoon gelijk naar San Fransisco ![]() Zorg alleen dat je wapenskills getagged zijn en je int hooguit 4 is want je hoeft voornamelijk alleen te knokken in dat geval ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb metal gear solid uitgespeeld in 1:45 (ja, zonder stealth en bandana)
|
bij BF1942 opstijgen met een vligtuig waar op beide vleugels een jeep staat geparkeerd (moet je wel met zn 3-en doen)
|
Verwijderd
|
Enkele jaren geleden, toen het fenomeen 'speedrun' nog maar net bekend was, heb ik een filmpje gezien van hoe een groepje mensen quake1 binnen 12 minuten op hoogste difficulty uitspeelde...heerlijk om te kijken hoe jij daar ooit zat te ploeteren op een bepaald stuk waar zij in 3 seconden doorheen rushen. Pure kunst.
![]() Zelf is het me nooit gelukt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Hoer neuken in GTA3. Mensen neerknallen in *veel spellen*. Carmageddon... ('nuff said). Er zijn zoveel zieke spellen...
|
Verwijderd
|
Nee heb er geen link meer van. Er zijn wel veel speedruns nu te vinden (van vrijwel elk spel overigens, het is nu een vrij standaard en bekende bezigheid, speedrunnen - er zijn zelfs speciale competities voor gestart), maar die originele eerste speedrun van 12 minuten heb ik niet meer kunnen vinden helaas. Het was uit 1999 ofzo.
![]() |
![]() |
|
zieke achievement
down het spel elasto mania (geregistreerd via google, of shareware op www.moposite.com) raak verslaafd down "pipedriving" replays op www.moposite.com
|
Ik heb dat filmpje van quake ergens op een demo cd, ik zal het opzoeken.
En over dat lvl gedoe bij FF: Dat is bullshit. Ik heb het de eerste keer, met een tijdje alleen om xp te halen, uitgespeeld op level 42 (was mn eerste poging *trots*). Maar iemand die niet expres gaat levellen kan best op level 30 bij sephi zitten en als ie goed is en items e.d. goed gebruikt kan ie best winnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De speedrun van Quake heet 'Quake Done Quick With A Vengeance' en duurt 12 minuten en 23 seconden...
Je kan m o.a. als avi downloaden (165 mb) op http://www.planetquake.com/QdQ/qdqwav.html |
![]() |
||
Citaat:
hoezo je speelt veel quake ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(en ik heb even zitten janken bij The Wind Tunnels want daar heb ik dus 3 uur op vast gezeten omdat ik niet wist welke kant ik op moest) Maar ik bedoel, tijden van 7secondes waar ik bijna een vol uur bezig was. Ik ga mezelf even heel klein voelen in het dichtsbijzijnde hoekje.
|
Verwijderd
|
Myst in 2 dagen, Riven in 5, Exile in 7, maar Exile heb ik zonder interesse gespeeld, vond het bar slecht na Riven, heb dan ook weinig moeite gedaan. Myst speel ik nu in een uurtje uit (en nee, niet diect naar de haard, eerst alle eilanden bezoeken), Riven op 2 uur, Exile is te lame om nog eens te doen, maar wel mooi.
Dune 1 zo snel mogelijk proberen uit te spelen, sta nu op 68 dagen (dagen in de game he, niet werkelijke dagen), sneller krijg ik t denk ik niet meer voor mekaar. Zelda - A link to the past voor snes in 3 of 4 dagen denk ik, ontbrak maar 1 hartje uiteindelijk en had alle mogelijke uploads van zwaard en schild). Waarschijnlijk lopen hier grotere freaks rond, maar ben er zelf wel trots op ![]() Greetinxxx Mute |
![]() |
|
Over freaks gesproken.
Fallout2 eindigen op lvl43 (ja, ik heb DAGEN door die woestijn lopen zwerven. Ik bedoel ik ben 2 dagen bezig geweest om van 42 naar 43 te komen ![]()
|
Bij FFVII:
- op iets van lvl 70 zonder KOTR alle weapons verslagen - ALLE characters voorzien van de 3 'master materia' dingen (heet dat zo?) FFVIII: - zonder een 'hero' te gebruiken Omega weapon verslagen. Zelda OoT: Ganon verslagen met loden schoenen aan en met 5 hartjes...met de hamer natuurlijk...anders is et te simpel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
moet je ook alleen maar onder zijn benen doorlopen he?
||
Citaat:
En door zn benen lopen is idd alles, maar met loden schoenen gaat dat traag...maar het is verbazend makkelijk moet ik je zeggen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alle weapons kun je zo doen(okey, bij die onderwater gebruikte ik wel de limit breaks, maar daar heb je niks over gezefd). De 2e is ook een belachelijk eitje. ´gewoon´ff de magic pots trick doen. En nee, als je zegt dat je het niet op die manier gedaan hebt lul je dat je zwart ziet ![]() |
![]() |
|
|