Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 12:58
Verwijderd
Gisteren ontmoette ik een meisje waarvan ik wist dat ze mijn vriend altijd heel erg leuk gevonden heeft, toen ik haar zag en zij zag mij kreeg ik zo'n vijandige bitch-blik toegeworpen. Toen ze mijn vriend zag keek ze helemaal zwijmelig... Nu weet ik gelukkig dat mijn vriend haar echt afschuwelijk vindt, maar toch was er een soort spanning... ze probeerde me echt weg te duwen oid... Ik vond het allemaal wel lachwekkend, ze heeft hem drie jaar geleden voor het laatst gezien en weet inmiddels dus dat hij met mij samenwoont, maar toch vergeet ze hem niet...

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt? Dat je vriend(in) dus een persoon om zich/haar heeft heen cirkelen? Of misschien heb jíj wel iemand om je heen cirkelen die jou wil, terwijl jij een vriend(in) hebt... Wat doe je dan? Lach je? Ben je jaloers?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 13:05
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb ook zoiest gehad met mijn vriend.

Ik ken hem nu bijna 7 maanden..
toen ik hem ong een paar weken kende kreeg hij een vriendin..
Maar dat ging vrij snel weer uit ( na 5 weken ) door verschillende dingen.. Oa omdat hij zich niet meer op gemak voelde bij haar en mij leuk vond.. een paar dagen erna kregen wij wat..

Alleen zij is nog steeds ontzettend verliefd op hem.
Terwijl hij & ik al bijna weer 5 maanden samen zijn.
Ze schrijft berichtjes op ar met I love you blablabla en ze spreken af en toe ook nog af.

In het begin werd ik daar ontzettend onzeker van, was bang dat hij haar toch weer terug zou willen.
Nu heb ik zoiets van laat 'r maar.. Ik ga ( probeer in ieder geval) er niet teveel op te letten want anders maak ik me onnodig druk..

Mara ja af en toe kan ik echt boos worden op dr..
Maar dat helpt niet.. dus ik laat r lekker verliefd zijn en geniet van mn vriendje
Oud 14-04-2003, 13:07
Bruut
Bruut is offline
lachen omdat je weet dat ze jouw vriendin is (vriend in jouw geval)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:42
Verwijderd
Ik denk dat ik toch ook wel een beetje zo zou reageren, als ik die buitenstaander was, behalve dan met dat kinderachtige duwen... Maar ik zou toch wel een beetje geirriteerd uitkijken denk ik, wat overigens niet een bitch-blik hoeft te betekenen...
De buiterstaander uit jouw verhaal vat het iets te zwaar op denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 14-04-2003 @ 15:42:
Ik denk dat ik toch ook wel een beetje zo zou reageren, als ik die buitenstaander was, behalve dan met dat kinderachtige duwen... Maar ik zou toch wel een beetje geirriteerd uitkijken denk ik, wat overigens niet een bitch-blik hoeft te betekenen...
De buiterstaander uit jouw verhaal vat het iets te zwaar op denk ik.
Mja, heel gemeen misschien, maar toen ze weg ging pakte ik m'n vriend zo om z'n middel vast van achter en zoende hem in z'n nek. Ze keek echt kwaad toen joh
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:08
faith666
faith666 is offline
Ik heb het weleens dat ik van me vriend zoiets hoor als "je hebt concurentie". maar ik kan niet zeggen dat ik me er zorgen om maak, ik ken ook exen van hem en een iemand die hem nu (tenmiste ik neem aan nog steeds) leuk vind maar het doet me weinig omdat ik weet dat hij toch voor mij heeft gekozen en niet voor hen.

En nu heb ik ook nog concurentie van een homo!
Oud 14-04-2003, 16:06
**Bambi**
**Bambi** is offline
hm dat gebeurt nogal vaak (helaas), het idee van 'trots' zijn heb ik niet meer, 't maakt me eerder onzeker (hoe vaak hij ook zegt dat hij die meisjes niks vindt en echt voor mij gaat). komt misschien omdat hij 1 x is vreemdgegaan, gelukkig met een meisje die helemaal niks betekende en die hij nu nooit meer ziet, maar toch... tis niet echt leuk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:42
Sithan
Sithan is offline
Om eerlijk te zijn zou ik medelijden met die persoon, aangezien ik best begrijp dat zo'n persoon zich ook alleen maar klote voelt op zo'n moment...
Oud 14-04-2003, 17:56
bumblebee
bumblebee is offline
t'is erger dat je vriend haar ook nog es erg leuk vind ..naja, in de manier van "ze is een hele goede vriendin van hem".. ..
Oud 14-04-2003, 18:07
Verwijderd
sterker nog:

mijn beste vriend was eerst heel verliefd op een meisje, ik vond dat meisje (nog) niet leuk.

maar op een gegeven moment leerde ik haar beter kennen, en het was heel irritant, maar ik werd verliefd op haar, en zij ook op mij.

Goed gesprek gehad met die vriend, en daarna was alles goed, ondertussen heeft hij ook al een vriendin weten te 'bemachtigen'
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:09
framboosje
framboosje is offline
ik heb zo iemand die constant rond mij draait... ik vind het echt héél erg irritant en mijn vriendje ook... nu, die jongen weet wel dat ik ene vriendje heb en ik heb hem ook gezegd dat ik het héél erg vervelend vind, maar hij doet er duidelijk niets aan... nu ja, voordien was het een goeie vriend van me, maar nu ontwijk ik hem een beetje, gewoon omdat ik er niet meer tegen kan.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:31
Konijn
Konijn is offline
Een vriendin van mij was al een hele tijd verliefd op mijn (nu) ex, maar vertelde mij dat pas toen ik wat met hem kreeg.. nu hebben zij ongeveer 4 maanden wat met elkaar (ze kregen wat toen het een half jaar uit was tussen hem en mij), en we zijn nog steeds goede vriendinnen, ondanks alles
Oud 16-04-2003, 20:36
Thomas
Thomas is offline
Ik zou er ook moeite mee hebben, maar daar zou ik uiteraard niets van laten blijken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:16
Verwijderd
Het zou me onzettend irritant en vervelend lijken. Ik heb wel eens het gevoel gehad dat mijn vriendin mijn vriend leuk vond; ik ken hem ook via haar... maar toen ik was met hem kreeg vond zij alles mooi lief en leuk aan hem En tegen mij deed ze dan redelijk bitcherig; omdat ik alleen nog maar oog voor hem had (wat imo wel mee viel, maar goed). Uiteindelijk hebben we er toen over gepraat toen zei ze dat ze hem helemaal niet leuk vond maar gewoon super blij voor mij was ofzo, al voelde het op dat moment wel heel anders
En ja ik was wel redelijk jaloers ja... vooral omdat mijn vriendin de danspartner is (stijldansen) van mijn vriend... en als ze dan samen gingen dansen ... maar goed hij zei toen al maak je er niet druk over; jij staan eenzaam aan de top bij mij .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:19
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
framboosje schreef op 14-04-2003 @ 20:09:
ik heb zo iemand die constant rond mij draait... ik vind het echt héél erg irritant en mijn vriendje ook... nu, die jongen weet wel dat ik ene vriendje heb en ik heb hem ook gezegd dat ik het héél erg vervelend vind, maar hij doet er duidelijk niets aan... nu ja, voordien was het een goeie vriend van me, maar nu ontwijk ik hem een beetje, gewoon omdat ik er niet meer tegen kan.
Heej, dat komt wel een beetje overeen met mijn situatie!~
Ik kon in het begin heel goed met die jongen opschieten en hij wist toen al van mijn vriend maar dat hinderde hem blijkbaar niet...We gaan nu nog wel met elkaar om maar minder als daarvoor...Ik vind hem nu behoorlijk irritant worden!
Veel plezier met je vriend
Oud 16-04-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-04-2003 @ 15:48:
Mja, heel gemeen misschien, maar toen ze weg ging pakte ik m'n vriend zo om z'n middel vast van achter en zoende hem in z'n nek. Ze keek echt kwaad toen joh
You're a real bitch!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:33
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Sithan schreef op 14-04-2003 @ 18:42:
Om eerlijk te zijn zou ik medelijden met die persoon, aangezien ik best begrijp dat zo'n persoon zich ook alleen maar klote voelt op zo'n moment...
danku,tenminste iemand die et begrijpt

is verschrikkelijk hoor als je stapelverliefd bent op iemand met vriendinnetje.mja maar ik kijk nooit boos naar dr,in tegendeel ik forceer zelfs een glimlach als ik dr tegenkom (dan kan ze me nix maken he...)maar toch kan zij et nie laten om me uit te dagen,dan knuffelt ze hem en en telkens hij het dan niet ziet (mja hij heeft niet eens door dak hem leuwk vind ) en ik ben in de buurt kijkt ze me aan met zo'n blik van 'kijk wta ik aan het doen ben met hem' grrrrrrrrrrr *groen van jaloezie*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:39
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja er is een heel erge taart die m'n vriend stalkt.
Normaal gezien zou ik niet zo denigrerend doen over iemand die verliefd is op m'n vriend, want dan kan je alleen maar medelijden met die persoon hebben.
Maar zij is echt verschrikkelijk: ze hééft een vriend en toch blijft ze m'n lief brieven schrijven, van: "ik wéét dat je me nodig hebt, ik wil je nog één keer zien en dan kan ik gelukkig sterven" en nog van die dingen.
Hij weigert er nog op te reageren, maar dat maakt haar agressief, en via via (vraag me niet hoe) is ze aan mijn telefoonnummer geraakt en heeft ze mij nu ook een aantal keren gebeld: de ene keer is ze poeslief, de andere keer huilt ze voor dood, en de laatste keer heeft ze zo gegild tegen me dat ik dacht dat ze een hartaanval ging krijgen.
Maar ik heb ze nu al een tijdje niet meer gehoord, dus geen nieuws goed nieuws.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:42
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Nooit echt gehad... Maja... ik schrik af voor andere jochjes... denk ik

Ik word wel altijd flieft op meisjes die al een vriendje hebben...
Maar dat prop ik meestal achterin mn hoofdje... ik ga dr dan echt niet stalken ofzo
doek alleen maar mensjes pijn mee...
Oud 16-04-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 14-04-2003 @ 18:42:
Begrijp ik ook, maar je moet ook weten wanneer je op moet houden... Wanneer de persoon op wie je zo verliefd bent duidelijk bezet is en je duidelijk niet wil, dan ga je toch niet cirkelen? Dan laat je 't met rust en probeer je d'r overheen te komen, je moet jezelf niet meer pijn doen dan nodig is...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 16-04-2003 @ 22:33:
danku,tenminste iemand die et begrijpt

is verschrikkelijk hoor als je stapelverliefd bent op iemand met vriendinnetje.mja maar ik kijk nooit boos naar dr,in tegendeel ik forceer zelfs een glimlach als ik dr tegenkom (dan kan ze me nix maken he...)maar toch kan zij et nie laten om me uit te dagen,dan knuffelt ze hem en en telkens hij het dan niet ziet (mja hij heeft niet eens door dak hem leuwk vind ) en ik ben in de buurt kijkt ze me aan met zo'n blik van 'kijk wta ik aan het doen ben met hem' grrrrrrrrrrr *groen van jaloezie*
Maar je begrijpt toch wel dat hij voor haar heeft gekozen en niet voor jou? Doet pijn, 'k weet het, maar laat het rusten...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:27
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 16-04-2003 @ 22:42:
Nooit echt gehad... Maja... ik schrik af voor andere jochjes... denk ik

Ik word wel altijd flieft op meisjes die al een vriendje hebben...
Maar dat prop ik meestal achterin mn hoofdje... ik ga dr dan echt niet stalken ofzo
doek alleen maar mensjes pijn mee...
*snif*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:37
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 16-04-2003 @ 23:27:
*snif*
*boehoehoe*
Oud 17-04-2003, 09:11
Optima
Optima is offline
ja,

en volgens mij heeft hij er nog steeds 'last'van. Of zij hem niet uit haar hoofd kan zetten weet ik niet, maar ze vindt m iig wel nog een beetje te leuk.

overigens vrees ik niets. Zij maakt geen schijn van kans, en als hij iets onderneemt ben ik weg en neem een souvenir mee
Oud 17-04-2003, 11:04
gizmo
gizmo is offline
Hebben jullie ook zoiets meegemaakt? Dat je vriend(in) dus een persoon om zich/haar heeft heen cirkelen? Of misschien heb jíj wel iemand om je heen cirkelen die jou wil, terwijl jij een vriend(in) hebt... Wat doe je dan? Lach je? Ben je jaloers?

Yupzz.. zijn ex werd weer op hem.. en helaas is het toendertijd tussen ons uitgegaan omdat hij weer naar haar terugging
In diezelfde tijd (ik ging toen nog net met mijn ex) was een goede vriend van mij super verliefd op mij.. en ja dat is toen na een tijd wat geworden, en na een bepaalde tijd is het weer uitgegaan.
Wat ik deed toen ik wist dat die vriend op mij was? Ik ben gewoon mij zelf gebleven, onze band bleef het zelfde. Heb hem duidelijk gemaakt wat ik voelde en hij wat zijng evoelens waren en het daar toen even bij gelaten
Oud 17-04-2003, 17:24
Loezzel
Loezzel is offline
Ik voel me alleen maar trots! Dan denk ik: haha, mijn vriend ligt goed in de markt, das al mooi, maar ik ben ook nog eens zijn vriendin! En hij verkiest mij boven dat andere meisje!
Hij kreeg vorig jaar een liefdesbrief (gosh ) van een meisje waarmee hij ooit gekust heeft. Kun je het je voorstellen? Ik lag helemaal dubbel, vooral toen ik las wat ze hem geschreven had!
Oud 17-04-2003, 17:27
king112
king112 is offline
Ik heb het wel een keer gehad in de tijd dat ik nog knap was(14)
maar toen was ik te verlegen!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:37
romytjuh
romytjuh is offline
sja hebbik laatst nog gehad doordat mijn vriendin mijn vriend leuk vond/vindt er zich mee is gaan bemoeien en ja toen ging het uit.. best lullig eigenlijk
Oud 17-04-2003, 18:37
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 17-04-2003 @ 18:24:
Ik voel me alleen maar trots!
Zo hoort het!!
hehe maarja helaas loopt het soms niet af zoals je zelf hoopt..
Reageren

Regels voor berichten