![]() |
|
Ik word altijd knalrood, en dan ga ik vervellen en ben ik weer wit... Maar daarom hoopte ik dat ik in de zon kon zitten zonder te verbranden
![]() Maar goed, ik zal maar een shirtje aandoen over mn verbrande schouder, en dan ga ik toch maar weer in het zonnetje zitten ![]() |
![]() |
||
Heb je je niet ingesmeerd? Meestal lijkt t nutteloos maar als je eenmaal rood geworden bent weet je weer dat t wel zin heeft.
Ik zou als ik jou was niet de hele dag in de zon gaan liggen, vooral niet wanneer de zo'n op zn hoogste punt is (ik dacht tussen 11 en 3?). Beetje insmeren met aftersun erna helpt ook vaak. Ik weet er eigenlijk niet zoveel van want ik word vrijwel nooit rood. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() viel dat even tegen. Ja, ik heb me nu wel ingesmeerd, en gisteren ook met after sun, dus ik verwacht dat het verder wel goed zal gaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja het heeft echt geen zin om in de zon te gaan zitten als je al verbrand bent.. als ik jou was zou ik lekker binnen blijven en anders de verbrande plekken goed bedekken, anders wordt het alleen maar erger en daar word je ook nie vrolijk van...
|
Ik verbrandde ook altijd heel snel en het duurde ook erg lang voordat ik bruin werd maar vorig jaar ben ik op vakantie geweest naar Italie en daar ben ik heel bruin geworden en nu heb ik twee middagjes in de zon gezeten en ben ik nu ook al weer heel erg bruin. Volgens mij komt het echt doordat ik nog een ondergrondje van vorig jaar had ofzow, dus: iedereen die niet snel bruin wordt, naar Italie!!!
(Ik ben net een week naar zuid-Frankrijk geweest en iedereen dacht dat ik daarom zo bruin was maar daar heeft de zon bijna niet geschenen en ik ben dit weekend pas bruin geworden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De Tempel flyaway | 0 | 31-05-2009 19:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 |