Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De mens is slecht, dat blijkt maar weer.
Voor degenen met een sterke maag kan ik Surveillir et Punir van Michel Foucault aanraden. Daar staat op het omslag al te lezen hoe Damien, de moordenaar van de franse koning ter dood is gebracht. Werkelijk, je schaamt je dat je mens bent. In de meeste universiteitsbibliotheken staat hij in de vertaling in de kast. Ontopic: een nekschot is snel en pijnloos. Maar ik zou het niet kunnen. Hoewel, als iemand die mij lief is iets is aangedaan door een ander, komt boontje om zijn loontje. Wie mijn kat ophangt ofzo, of mijn kind, mocht ik die ooit krijgen, iets aandoet, gaat eraan. Daar ben ik dan heel primitief in.
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 22:55. |
![]() |
|
hmm ik las laatst wat intressants over mensen in een put met water dat net tot iets boven hun kruin was en dan de voeten verzwaren. En maar springen, duurt uuuuuren voor je dood bent. Vonnum wel gemeen!
|
Pistool met demper tegen de slaap... mss nog kussen er tussen om de spetters op te vangen...
moord geeft een troep en lijkt me niet iets waar ik voldoening uit krijg... dus dan doe ik 't maar lekker snel... Als 't uit wraak is dan zou ik 't op ernstige verminkingen houden... en dan evt. nog aan ze lot overlaten... maar 'vermoorden' niet...
|
Ow op een staak zetten lijkt mij trouwens ook een prima manier om iemand te laten lijden, maar ik denk niet dat ik dat ook maar iemand aan zou willen doen...
||
![]() |
Citaat:
![]() I like it. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
NL Militair verdacht van moord 22B | 90 | 11-01-2004 20:47 | |
Schrijver Otto Veenhoven bekent moord Riconoscente | 16 | 16-06-2003 13:38 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Stelling]Een politieke moord moet zwaarder worden gestraft dan een gewone moord. mR | 39 | 27-05-2003 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Handboek Moord en Doodslag Vlooienband | 8 | 25-01-2003 22:26 | |
Twaalf jaar cel voor gruwelijke moord-> Echt schandalig Carpe Diem | 51 | 17-09-2002 19:08 | |
de gevolgen van de moord op pim fortuyn nao | 3 | 13-05-2002 10:38 |