Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga zitten msn'en terwijl je vriend in een café is met z'n vrienden, zoals mijn ex-vriend en ik toen we een jaar samen waren...
of nee, doe eigenlijk maar niet ![]() Wat poesiefox zei vind ik erg goed klinken... En verder, tja, wat vinden jullie leuk om te doen? Plan anders een drie-nachten-iets, en dan ga je de eerste nacht heftig uit en leuke dingen doen, de tweede nacht praten en romantische dingen doen, en de derde nacht uitgebreide sex hebben. Slapen kan overdag. |
![]() |
|
![]() |
neeej...
voor andere die nog tips willen... ga naar meertje waar bos bij is... waar bijna nooit iemand komt....aleen een paar vissers die nix in de gaten hebbu ![]() neem een handoek/deken mee.... neem cadeautjes mee.... wat drinken en eten... heel rustig alles alleen...mooi weertje b-tje veel wind maar dat maakt nie uit tjah en wat er dan weer allemaal gebeurt ligt aan jezelf ![]() maar het was erg gezellig.... 's avonds benk ook nog bij hem geweest... tnx voor al jullie tips kus smilegirl |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wij zijn op vakantie
wel samen want ik ga met m mee ![]() Maar heb een cadeautje voor m meegenomen en we gaan uit eten omdat we sowieso een keer uit eten gaan om zijn ouders te bedanken dak mee mag, wat we overdag doen is noet echt te plannen want geen idee wat zn ouders van plan zijn, maar eigenlijk maakt het ook niet veel uit wat we doen toch? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Stoppen met studeren of doorgaan? Maar dan wel 1 jaar verliezen Associated | 13 | 21-10-2012 11:30 | |
De Kantine |
Ifeellikerain is jarig! Verwijderd | 29 | 11-11-2007 20:20 | |
Liefde & Relatie |
1 Jaar!! Verwijderd | 16 | 21-12-2003 20:55 | |
Liefde & Relatie |
1 Jaar! 11prinsesjes11 | 5 | 01-12-2003 20:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie wil klassieke talen studeren? liesbethlykke | 64 | 30-07-2003 13:42 | |
Algemene schoolzaken |
5 & 6 VWO in 1 jaar.... Severus | 31 | 14-07-2003 11:20 |