Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 11:01
Buwayh
Buwayh is offline
Michael Jordan speelde gister zn laatste wedstrijd tegen de 76ers. De Wizzards zijn met 105-85 verloren, met 15 punten van jordan. Heel jammer dat we de beste basketballer alle tijden nu moeten missen en met zn 40 jaar is er ook geen hoop op nog n comeback.

Tering balen dat er in Nederland helemaal geen aandacht is voor basketball. Ik heb geen een wedstrijd van jordan bij de wizzards gezien, alleen samenvattingen op nba.com, maar daar moet je nu ook al voor betalen. En de laatste wedstrijd had ik dus echt niet willen missen en zelfs die heb ik niet gezien
Oud 17-04-2003, 11:26
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
z'n 3e allerlaatste wedstrijd ofzo. wachten maar op de volgende
Oud 17-04-2003, 11:52
Thomas
Thomas is offline
Doe gozer is idd al 10 keer gestopt met Basketball en hij heeft zelfs een poos gehonkbalt. Zou er niet een twee drie alles van geloven.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:49
Buwayh
Buwayh is offline
MJ is nu 40, dat is n bejaarde leeftijd in de sport, dus hij is nu echt 100% zeker gestopt met SPELEN. Hij zal wel weer n aandeel in n team krijgen denk ik.
Oud 17-04-2003, 16:50
Buwayh
Buwayh is offline
ow en t is de 3de keer dat ie stopt.
Oud 17-04-2003, 20:47
Verwijderd
Hij is nu op tv in Space Jam.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:12
karamba
karamba is offline
Zonde!!! die laatste 2 jaar. Het niveau van een bv een Kobe Bryant had hij toch nie meer gehaald. Hij moest waarderen en snappen dat hij beter op zijn top kon stoppen. Dat lijkt me toch het mooiste afscheid nemen?!?!...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 00:39
TeiZ
TeiZ is offline
jammer dat mart smeets niet even erbij vermeldde dat tevens david robinson gaat stoppen en afscheid heeft genomen. Jordan was een icoon, maar david robinson heeft ook dope shit gedaan.

- quadruple-double oftewel 34 pts , 10 rbs, 10 blcks, 10 ass. (!)
- 71 pts in 1 wedstrijd (!)

Vind het zelfs kutter dat robinson stopt, maar fysiek is het een hel voor hem net als jordan.

respect voor 2 grootheden van het spel.
Oud 19-04-2003, 11:53
Tofke_H
Tofke_H is offline
Respect ja.

Maar dit topic is al vaker geweest Wie zegt dus dat het echt zijn laatste keer is?!

Maar het is gewoon een feit, dat zijn top echt voorbij is. Ik denk dat hij een ploeg niet meer kan dragen, en dan is het moeilijk om terug een stapje naar achter te gaan, zodat iemand anders de ploeg kan dragen.

Het is voor mijn part mooi geweest... Dé beste NBA speler allertijde.
Oud 19-04-2003, 14:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Buwayh schreef op 17-04-2003 @ 12:01:
Iets over Jordan
Coole avatar.
Oud 19-04-2003, 21:03
Verwijderd
Een fenomeen natuurlijk, ik had hem een mooier afscheid gegunt dan op een haar na de playoffs mislopen met een in feite maar matige ploeg. David Robinson gaat idd ook stoppen, ben benieuwd wie de Spurs gaan aantrekken als vervanger voor The Admiral.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 16:46
Rob Z.
Rob Z. is offline
Ik vind het ook erg jammer dat MJ is gestopt, en dan nog met zo'n klotewedstrijd. Maar ik geloof toch dat niet iedereen het hier goed heeft.

Citaat:
Tofke_H schreef op 19-04-2003 @ 12:53:
Het is voor mijn part mooi geweest... Dé beste NBA speler allertijde.
Michael was inderdaad goed, één van de besten, maar DE beste dat geloof ik toch echt niet. Hij wint het bijvoorbeeld toch echt niet van Larry Bird

Citaat:
Che Guevara schreef op 19-04-2003 @ 22:03:
Een fenomeen natuurlijk, ik had hem een mooier afscheid gegunt dan op een haar na de playoffs mislopen met een in feite maar matige ploeg. David Robinson gaat idd ook stoppen, ben benieuwd wie de Spurs gaan aantrekken als vervanger voor The Admiral.
Op een haar na? Als hij de playoffs had willen halen had hij 4x achter elkaar moeten winnen, en die anderen 4x verliezen. Dat is wel een erg grote haar dan
Oud 22-04-2003, 01:16
TeiZ
TeiZ is offline
Hm er is niet echt een beste, de nba-geschiedenis heeft een aantal grootse spelers gekend. Maar om nou Larry Bird (zn shot was wel machtig) aan te geven als een betere kandidaat?? zeg dan Wilt Chamberlain ofzo...
Oud 22-04-2003, 16:01
Rob Z.
Rob Z. is offline
Larry Bird is niet voor niets de beste schutter in NBA live
Oud 26-04-2003, 14:03
Verwijderd
idd had bird een goed schot en was hij een van de betere spelers ooit, maar beter dan jordan????
jordan was sterker, sneller, spectaculairder, was meer een vechter, en hij was zwart
en jordan's schot was ook absoluut niet misselijk...

en hij is een veel allroundere speler dan de meeste spelers van de oudere garde; chamberlain, magic, bird, irving etc.. dus ik denk wel dat hij de beste was

maar ja dat is niet te meten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:00
City2000
City2000 is offline
aan alle basketballlers:

respecteer deze man en laat dit een voorbeeld voor je zijn

CIAO

(sorry moest deze tekst ffies kwijt)
Oud 02-05-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat: