Okay, niet te wreed zijn... heb nog nooit iets "ingekleurd". Dit plaatje heb ik gevonden op een of andere manga site, en ingekleurd met paint shop pro.... niets bijzonders of zow. Als ik een scanne had zou ik wat meer opsturen, maja . Uw reacties gaarne...
En voor wie het niet kan zien: eigenschappen, kopieer URL, plak in adresbalk...
je kan niet deeplinken vanaf theforumisdown.com voor deze site.
Referrers die van deze site komen werken dus ook niet, dus gewoon klikken op de link maakt ook niet uit.
Even de link kopieren en pasten in je adresbar, en dan werkt het wel.
Het zijn strakke lijnen, dus ik denk dat dat best goed zou werken
Type schreef op 17-04-2003 @ 22:10: Over de plaat: tja, het is een beetje manga stijl, wat niet helemaal mijn stijl is...
Maar, zou je zoiets niet beter in kunnen kleuren (op de grudgy achtergrond na) met een vectorprog, zoals Illustrator of Flash?
Het zijn strakke lijnen, dus ik denk dat dat best goed zou werken
Yora schreef op 18-04-2003 @ 14:24: Weetje ff een useless opmerkingkje
als je dan weer terug gaat nadat je het plaatje daar hebt gezien dan zie je het plaatje wel!!!
klopt!
Citaat:
Lilliej schreef op 18-04-2003 @ 15:24: Tsja, ik snap niet hoe PSP 7 werkt, dus ik vind het knap
hihi
k vind alleen het poppetje zelf heel raar...
Danku.... heb het poppetje zelf niet getekend, maar ze kijkt idd war raar. Ze wordt beschoten... misschien dat dat het is ofzow