Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 14:40
Shawna
Shawna is offline
ik word helemaal gek van mezelf...vorige week hoorde dat mijn vader dood was gegaan bij een auto ongeluk ik heb geen contact met hem al vanaf mijn 6de niet maar hoorde ik gister opeens dat hij helemaal niet dood was hoe kan dat nou en belde hij mij gister op en bedreigd hij mij gewoon ik word er helemaal gek van mensen denken dat ik lieg dat mijn van mijn vader maar zulke dingen zoy ik tocg nooit liegen please help me wat moet ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 14:43
Verwijderd
Ik snap het niet helemaal.

Je hebt dus sinds je 6e geen contact meer met je vader, en je hoorde vorige week dat hij was gestorven aan een auto-ongeluk. Nu hoorde je gisteren dat hij toch niet dood was gegaan? En dan bedreigt hij je via de telefoon?

Als je geholpen wilt worden, zal je denk ik toch wel wat meer moeten vertellen, zo kan ik je in ieder geval geen advies geven ofzow.. Ik bedoel: Waarom had je geen contact meer met hem? waarmee bedreigde hij je? Van wie hoorde je dat hij een auto-ongeluk had gehad as je geen contact meer met hem had?
En hoe zat et dan met een begrafenis, die zou toch al moeten zijn geweest..?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:47
Zaza123
Zaza123 is offline
hey meissie,
das nie zo leuk voor je, maar ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen.
Je kan die mensen vertellen dat je er NIET over gelogen hebt, geloven ze dit niet dan moet je ze maar een tijdje laten. Dat waait wel weer over. Ik zou er ook proberen niet zo over in te zitten, hoe moeilijk dat ook klinkt.
Als je er over zou willen praten kan je me altijd mailen (kheb ook msn) shark_attack20@hotmail.com
Misschien kan ik je ergens mee helpen, ik heb zelf een kutsituatie thuis dus heb een beetje "ervaring" met klotesituaties.

sterkte

*hug*
Zaza
Oud 07-04-2002, 14:47
Shawna
Shawna is offline
ok mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader woont in italia mijn oma had gezegt dat hij overleden was ok vroeger werd ik mishandeld door hem en hij is aan de alcohol en zo en hij bedreigde me aan de tel dat hij me zou vermoorden enzo ik hoop dat je me nu beter kan helpen ik ben niet op zijn begrafenis geweest
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:49
Zaza123
Zaza123 is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Ik snap het niet helemaal.

Je hebt dus sinds je 6e geen contact meer met je vader, en je hoorde vorige week dat hij was gestorven aan een auto-ongeluk. Nu hoorde je gisteren dat hij toch niet dood was gegaan? En dan bedreigt hij je via de telefoon?

Als je geholpen wilt worden, zal je denk ik toch wel wat meer moeten vertellen, zo kan ik je in ieder geval geen advies geven ofzow.. Ik bedoel: Waarom had je geen contact meer met hem? waarmee bedreigde hij je? Van wie hoorde je dat hij een auto-ongeluk had gehad as je geen contact meer met hem had?
En hoe zat et dan met een begrafenis, die zou toch al moeten zijn geweest..?
Is da nie een beetje bot? No affence ofzo hoor! En die begrafenis had niet al geweest moeten zijn! zie Queen mum
Oud 07-04-2002, 20:38
Nena21
Nena21 is offline
Hij is dood,maar toch weer niet,en je hebt vanaf je 6e geen contact meer met hem en nu belt hij je ineens op?
Uhm ja....Sorry zou niet weten wat je moet doen,vind het verhaal ook n beetje vaag,en ik kan al niet goed nadenken op dit moment.
Sterkte in ieder geval!
(Oke hier heb je helemaal niks aan )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten