Advertentie | |
|
![]() |
|
Windows XP kan alle win32 programma's draaien, dus ook spellen. Alleen slecht geprogrammeerde spellen en applicaties kunnen niet op Windows XP draaien. Uitzondering is DOS-programma's en spellen, hiervoor biedt Windows XP geen support meer, buiten de cmd.exe emulator.
Maar misschien een makkelijkere optie is Virtual Machine, daarin kun je ook Windows 98 draaien. Echt snel zal het niet zijn, maar simpele spellen kun je prima spelen.
||
Citaat:
maar ik werk met win2k = win2000 toch?? ![]() en als ik win XP er over heen zet ben ik dan ook al mijn bestanden kwijt die ik nu op mijn c:\ schijf heb staan? En waar kan ik aan dat programma komen? De minimum systeemeisen van het spel zijn: pentium/166 Mhz svga-monitor (640 x 480, 256 kl.) 32 MB RAM 220 MB HDD Windhoos 95 of 98 muis 4x CD-ROM Direct X compatible geluidskaart Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 20:01. |
![]() |
|
Windows XP kun je over je Windows 2000 installeren, daarbij behoudt je de gegevens, evenals je data in de Documents & Settings folder.
Het is een beetje nasty, maar het kan wel. Upgraden zou ik echter niet doen. Met Virtual PC zou je dat spel wel moeten kunnen spelen denk ik. Maar je zou ook kunnen proberen of het met Windows XP SP1 werkt, samen met www.windowsupdate.com updates, die o.a. de compatiblity modes beter maakt, waardoor je spel mogelijk wel gewoon onder Windows XP gaat werken.
||
Citaat:
en hoe moet ik winXP dan installeren zodat hij niet upgrade? en nog iets ik kreeg toen ik het spel ging installeren wel een melding van dat het spel niet ondet NT systemen werkte en dat het voor win 95 en 98 ontworpen is. en dat de helpdesk NT systemen niet zou onder steunen. ik weet niet of dat hier wat mee te maken heeft? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |