Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sterrenstelsels en superclusters zijn miljoenen lichtjaren ver weg. Aangezien we nooit in de buurt van de lichtsnelheid kunnen reizen, denk ik niet dat het ooit mogelijk zal zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je zo blijft rekenen kom je nooit ergens. "laten we maar wachten, volgende jaar kunnen we toch weer wat harder" ![]() bovendien duurt het wel even voor een planeet gekoloniseerd is denk ik *ph34r* zeekr als er bugs rondlopen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zie het niet gebeuren, als wij de kennis hebben om schepen te maken die het kunnen, hebben we die allang misbruikt om de aarde te vernietigen. of je moet nu een groot schip maken wat er een jaar of 500 over gaat doen, en je stuurt gewoon een man of 2000 mee, en laat ze een eigen colonie maken, gewoon onderweg mensjes maken en opleiden om het werk uiteindelijk te doen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
hey,
hebben jullie nog nooit van DS1 gehoord (Deep Space One) die ook op een Ionenmotor een heel eind is gereist, ik weet zo niet meer waarheen, maar hij vliegt nog wel ergens... ik denk dat het wel gaat gebeuren, als de wereld één grootmacht vormt, en dus Amerika het doel is bereikt zal het wel weer op zoek gaan naar nieuwe uitdagingen. Volgens mij gaat dit nog wel een aantal jaartjes duren, ff wachten dus nog, je moet ook nog maar afwachten of er op die 'vage planeet' lucht is, is wel zo gemakklijk....
||
Citaat:
Dan is het alleen nog even hopen dat de relativiteitstheorie er niet doorheen komt zetten met zn gerotzooi met tijd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De big bang staat op springen Willem1000 | 139 | 08-01-2012 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |