Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dan kan die je wel verder helpen.. Er zijn zat hulpinstanties waar je terecht kan..
|
Verwijderd
|
Weet dat je niet de enige bent. Er lopen op deze wereld honderdduizenden mensen rond met deze neigingen. Verkrachters, moordenaars, misdadigers.
Zie het als een goed teken dat je hiermee zit, en dat je er vanaf wilt. Ik denk dat het heel goed mogelijk is om door middel van therapie je drang te onderdrukken en te vergeten. Succes. |
![]() |
|
Ten eerste moet ik je toch complimenteren dat je hulp wilt krijgen... er zijn er vast meer met zulke 'problemen'/neigingen,( die wellicht ontstaan zijn omdat je juist niets ergs hebt meegemaakt.. [ dat kan namelijk ook ], of omdat je dat wat je hebt meegemaakt hebt weg gedrukt in je onbewuste, en het er nu dus zo uit komt...
Verder moet ik je vertellen dat elke slechte daad tegenover een dier hetzelfde is als een mens... ziel,vlees en bloed... een dier pijnigen is hetzelfde als een mens pijnigen... Er zijn vast psychiaters die waar je hulp kunt zoeken om de reden(-en) van je handelingen te achterhalen en er een eind aan te maken.. want kennelijk merk je zelf dat het zo niet hoort... Veel succes...
|
hallo,
wordt niet boos om wat ik nu ga zeggen. Maar ik zou normaal gesproken als ik zoiets zou horen iemand voor gek uit maken en alles. Ook nu las ik het met veel verbazing. Toch vind ik het knap van je dat je erkent dat het slecht is en hier wat aan wilt doen. Ga dan ook zeker naar je huisarts. Deze zal je zeker naar een psych doorverwijzen. suc-6 ermee! greetzzz, wendy
|
Het klinkt misschien hard, maar ik kan dit niet anders zien dan geestelijk ziek. Misschien dat ik er niet genoeg vanaf weet om dat oordeel te vellen, maar ik denk dat het in dit geval gerechtvaardigd is.
Zoek inderdaad hulp, dat is echt het beste wat je kunt doen. Als ik het goed begrijp heb je nu nog niet echt iets gedaan waar je voor in de problemen bent gekomen (met politie enzo), en je moet voorkomen dat dat wel gebeurt door gewoon professionele hulp te zoeken! Dit is ernstig... ![]()
||
Citaat:
*waarom kan ik me dingen voorstellen...?* ![]()
|
Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor het openen van deze topic. Dit was niet bedoeld als een domme grap maar om te kijken of jullie serieus omgaan met deze problemen. Want ik ken namelijk iemand die ze wel heeft maar er zelf niet over wil praten, en graag anoniem wil blijven. Daarom doe ik het voor hem hier op het forum. Nog erg bedankt voor jullie hulp en steun.
Ik doe dit voor mijn vriend en hij zal hier erg blij mee zijn dat mensen zijn die hem hulp willen aanbieden. Nog erg bedankt!! ![]()
|
Jammer dat je het dan in de eerste persoon schrijft in plaats van dat je het neerlegt als een stelling.
Het risico is dat mensen jou gaan zien zoals die vriend van jou nu is. Ik begrijp wel dat jij je misschien heel erg wilt verplaatsen in die vriend maar ik hoop dat jij er zelf alles aan doet om niet daadwerkelijk ook zo te worden als hij. De manier waarop hij met dieren en mensen om gaat wordt over het algemeen niet geaccepteerd in deze maatschappij. Echter heel gek vind ik het ook niet. Dagelijks worden miljoenen dieren op gruwelijke manier afgeslacht en mishandeld. Als je weet dat ECHTE Italiaanse salami gemaakt wordt van paardenvlees, van Poolse paarden welke via wegtransport bij de grens van Italie aangkomen kreupel geslagen worden en blind gemaakt zodat ze minder invoer rechten hoeven te betalen (voor een ziek paard). Kijk ook eens hoe het in onze slachthuizen er aan toe gaat. Misschien kan hij daar wel gaan werken. Ze zitten te springen om gevoelloze mensen daar. Misschien heeft die vriend van jou wel een hoop troep binnen gehad (drugs, medicijnen, BSE-besmet vlees) of is zijn schok-therapie een beetje fout gegaan. Of hij echt te helpen zal zijn betwijfel ik, ondanks het feit dat ik heb niet ken. Een hele goede psychiater en dwangverpleging zouden misschien wel deze storing een beetje kunnen dimmen denk ik. Succes ermee.... (pas op dat je niet zelf het slachtoffer wordt)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
H4LIFE holland is gvd het hardste! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien handig om hulp te zoeken? is niet vervelend bedoelt ofzo.. maar ik denk dat je een best wel probleem hebt.. misschien moet je er met iemand over praten .. of je frustraties op iets anders africhten zoals sport of muziek ofzo,.. wat je leuk vind..
heel veel succes in ieder geval! Charlotte |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
zoals iemand al zei, kan hij geen ban krijgen?!!! ik kan me hier echt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zielepiet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
nu ook britten die Irakezen mishandelen libaneesje | 5 | 19-01-2005 16:18 | |
Moet geestelijke mishandeling ook strafbaar gesteld worden? Optima | 15 | 26-10-2003 14:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarneer is het mishandeling?? saartjeh | 24 | 21-09-2003 21:31 | |
De Kantine |
mishandeling qghp | 32 | 15-09-2003 16:26 | |
Man overlijdt na mishandeling Roermond Go | 34 | 28-07-2003 22:05 | |
Psychologie |
Wanneer is iets mishandeling? Juliah | 2 | 06-05-2002 11:15 |