Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 18:32
danoneke
danoneke is offline
oke'e ik eb een probleem:
ik ben verliefd op een jongen ,maar die jongen heeft al een vriendin,gisteren zat ik echter bijna de hele dag bij hem en hij kreeg een stijve toen ik op zn schoot heen en weer zat te wiebellen,ik zie die jongen echt graag en hij si bijna nooit bij zn vriendin en als ze samen zijn kussen ze amper,iedereen zegt dat ik beter bij hem pas dan zn huidige b-vriendin.ik wil die jongen dolgraag laten merken dat ik hem wil maar ik wil niet afgaan. hoe kan ik er achter komen of die jongen mij ook wil ???
PLEASE help me
Oud 20-04-2003, 18:47
sweet dreams
sweet dreams is offline
1- vraag het hem zelf
2- schrijf hem een brief/mail/smsje
3- laat jou/zijn vrienden het vragen..

s6, kus Angela
Oud 20-04-2003, 18:49
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
danoneke schreef op 20-04-2003 @ 19:32:
ik ben verliefd op een jongen ,maar die jongen heeft al een vriendin,gisteren zat ik echter bijna de hele dag bij hem en hij kreeg een stijve toen ik op zn schoot heen en weer zat te wiebellen,ik zie die jongen echt graag en hij si bijna nooit bij zn vriendin en als ze samen zijn kussen ze amper,iedereen zegt dat ik beter bij hem pas dan zn huidige b-vriendin.ik wil die jongen dolgraag laten merken dat ik hem wil maar ik wil niet afgaan. hoe kan ik er achter komen of die jongen mij ook wil ???
PLEASE help me

laat m met rust en zoek een jongen die geen vriendin heeft...
Oud 20-04-2003, 18:57
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 20-04-2003 @ 19:49:
mee eens
je brengt een jongen zooo in verwarring als je weet dat hij vriendin heeft en jij gaat hem proberen voor jezelf te winnen
das ECHT niet fijn
Oud 20-04-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 20-04-2003 @ 19:57:
mee eens
je brengt een jongen zooo in verwarring als je weet dat hij vriendin heeft en jij gaat hem proberen voor jezelf te winnen
das ECHT niet fijn
Verwarring my ass. Als die kerel een vriendin heeft waar hij gelukkig mee is dan zal hij niet op haar avances ingaan. Als hij een vriendin heeft en hij geeft wel aan haar toenaderingspogingen toe, dan is hij dus een slappeling (of een vuile vreemdganger).
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:13
matrix21
matrix21 is offline
En over die stijve zou ik maar niet te veel nadenken. Gebeurd al snel als je op een jongen z'n schoot zit te wiebelen. Heeft niet veel te betekenen dus.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 20-04-2003 @ 20:13:
En over die stijve zou ik maar niet te veel nadenken. Gebeurd al snel als je op een jongen z'n schoot zit te wiebelen. Heeft niet veel te betekenen dus.
Precies, dat is ook gewoon GEILLLLLLLLL
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:28
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-04-2003 @ 20:11:
Als hij een vriendin heeft en hij geeft wel aan haar toenaderingspogingen toe, dan is hij dus een slappeling (of een vuile vreemdganger).
ja en wat moet de topicstartster dan met een 'slappeling of een vuile vreemdganger'?
Oud 20-04-2003, 20:45
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Inderdaad
Oud 20-04-2003, 20:51
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 20-04-2003 @ 19:49:
ga weg joh

die meid is pas 15, ze heeft nog haar hele leven voor zich, ze moet ervoor gaan voor dat te laat is

Zijn stijve piemel wil inderdaad niet zeggen dat hij jou leuk vindt. (Ik heb ook weleens 8 dagen niet geneukt en ik kreeg een stijve toen een onwijs dik wijf tegen mij aan stond te leunen ). Maar je kunt er wel achterkomen of hij jou leuk vindt, daar zijn hele boeken over geschreven, lichamstaal bla bla bla, geen zin om dit alles hier te schrijven.

Wat je vooral niet moet doen is afwachten: daar los je nix mee op, die gast heeft al een vriendin, dus hij gaat geen andere meid versieren. Dus jij moet hem gekmaken ( onder andere door op zijn schoot heen en weer te wiebelen )

Praat met hem eens, nodig hem uit naar je huis, zoek hem op wanneer hij aan het sporten is. Niet meteen beginnen met "ik hou van je" daar houden de jongens met een relatie niet van. Laat hem langzaak merken dat je met hem wilt.

En niet bang zijn voor zijn vriendin. Is vast wel een lelijke bitch. En dat ze niet zoenen hoeft helemaal nix te zeggen, ik zoen ook haast nooit op school (m.u.v. de wc dan )

Succes meid
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:00
lord-dracula
lord-dracula is offline
Citaat:
En niet bang zijn voor zijn vriendin. Is vast wel een lelijke bitch. En dat ze niet zoenen hoeft helemaal nix te zeggen, ik zoen ook haast nooit op school (m.u.v. de wc dan )
kus je de WC ????????????????????? het staat erwel erg krom maar ja je moet doen wat je lekker vind
Oud 20-04-2003, 22:14
king112
king112 is offline
Citaat:
Inderdaad dat gebeurd snel
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 07:29
Unexplained
Unexplained is offline
"Hoi, zouden we even kunnen praten?"
*gaan naar plekje met privacy*
"Ik vind je een hele leuke jongen, wat vind je van mij?"

Et voila, het verhaal komt eruit.

Reken er overigens niet op dat je succes zult hebben als je gaat stoken tussen hem en zijn vriendin.
Oud 21-04-2003, 13:26
Stuartje
Stuartje is offline
Mja die stijve is geen goede aanwijzing. Sommige ( puberale ) jongens krijgen al een stijve van een bh-bandje te zien
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:30
king112
king112 is offline
Citaat:
Stuartje schreef op 21-04-2003 @ 14:26:
Mja die stijve is geen goede aanwijzing. Sommige ( puberale ) jongens krijgen al een stijve van een bh-bandje te zien
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:30
Verwijderd
Versier hem. Gaat hij er niet op in, dan is het idd een goede jongen en is het jammer voor jou. Gaat hij er wel op in, dan zou ik in jouw positie niets meer met hem willen omdat hij dan vreemd gaat, en wie zegt dat hij later niet bij jou precies hetzelfde zal doen?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:31
Dminor
Dminor is offline
Forceer het niet, maar wacht tot hun verkering ook daadwerkelijk ten einde komt. Dan kom jij. Vergeet niet dat jij niet meer waard bent dan zij. Gebeurt het niet, dan zit jij met een probleem, maar wel met een schoon geweten.
Oud 21-04-2003, 13:31
king112
king112 is offline
Citaat:
gisteren zat ik echter bijna de hele dag bij hem en hij kreeg een stijve toen ik op zn schoot heen en weer zat te wiebellen!
Dat zou hij ook wel bij zijn vriendin krijgen denk IK!
DENK JE NIET>?1
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:33
king112
king112 is offline
zeg gewoon dat je hem heel special vind en vraag of hij het uit wil maken voor jou!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 14:14
poesiefox
poesiefox is offline
Dat zou je met mijn vriend niet moeten flikken, dan krabde ik je de ogen uit je hoofd. Bezet betekent afblijven schat.
Oud 21-04-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
hij kreeg een stijve toen ik op zn schoot heen en weer zat te wiebellen
Daar zou ik ook een stijve van krijgen.

Ga alsjeblieft niet stoken. Daar schiet je niets mee op. Als ze echt niets voor elkaar voelen is het waarschijnlijk binnenkort uit.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 20-04-2003 @ 21:28:
ja en wat moet de topicstartster dan met een 'slappeling of een vuile vreemdganger'?
Niks dus. 'Afpakken' is ook echt niet stoer of iets dergelijks. Het is gewoon een teken dat je een slappeling aan de haak hebt geslagen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:29
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 16:27:
Niks dus. 'Afpakken' is ook echt niet stoer of iets dergelijks. Het is gewoon een teken dat je een slappeling aan de haak hebt geslagen.
Das waar!
Maar er zijn ook vrouwen die een slappeling als vriend heerlijk vinden.
Kunnen ze hem lekker de baas zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:16
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 16:27:
dat bedoel ik maar....
wat heb je aan zo' n jongen, als hij het bij dat meisje flikt waarom zou hij dat bij jou niet weer doen? het volgende meisje komt hem versieren en hij zou er net zo snel weer op ingaan...
Oud 24-04-2003, 21:00
D_nice
D_nice is offline
Ik zou het hem vertellen en afwachten wat hij doet...misschien wil hij jou ook wel maar durft hij het niet toe te geven.
Vertel het hem en wacht af. Dring je niet op aan hem en als hij je niet wil laat hem dan met rust...stoken in een relatie is niet leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2003, 11:37
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
D_nice schreef op 24-04-2003 @ 22:00:
Ik zou het hem vertellen en afwachten wat hij doet...misschien wil hij jou ook wel maar durft hij het niet toe te geven.
Vertel het hem en wacht af. Dring je niet op aan hem en als hij je niet wil laat hem dan met rust...stoken in een relatie is niet leuk
JE BENT JARIG!!!! GEFELICITEERD!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten