![]() |
|
je kent et misschien wel www.dot.tk hiermee kun je je eigen site maken. alleen als je je aangemeld hebt, begrijp ik echt niet hoe je dan die site moet gaan maken.. waar je op moet klikken enzow
![]() ![]() alvast bedankt ![]()
|
![]() |
|
ow, owke..
naja, kheb er nu dus 1 bij www.geocities.com aangemaakt.. maar dan snap ik er nog niks van.. ![]() iemand die mij enigszins weg wijs kan maken?
|
ja gaat naar www.verzineennaam.tk als die naam nog vrij is dan kun je je daar registreren, en dan moet je ergens je site doorlinken.
|
Verwijderd
|
Goed:
je logt in bij Geocities. Daar klik je of op Pagebuilder (geen HTML nodig) of op HTML Editor (HTML vereist). Je maakt je site klaar wat je er dan ook maar neer wil zetten. Onthou het adres van je Geocities-site. Vervolgens ga je naar www.tk en klikt daar op My DotTK. Log in en klik op Continue. Klik op List my domains en vervolgens op de juiste Modify domain. ergens staat Your Referer url. Vul daar het adres van je Geocities-site in. Klik op Continue en voila! Het zit namelijk zo: DotTK linkt alleen maar sites door. Dit is vooral handig voor mensen met een site als http://members.planet.nl/~website/DutchECK/index.html Zij krijgen hierdoor www.DutchECK.tk, wat een stuk simpeler te onthouden is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Website over volksdansen en kampdansen: ontdek nieuwe dansen en leer ze! Volksdansen.be | 2 | 19-06-2009 23:57 | |
Software & Hardware |
weet iemand die script om je website anders te laten openen halilo | 4 | 02-08-2004 20:12 | |
Software & Hardware |
Website keuringen Enlightenment | 422 | 18-03-2004 09:18 | |
Software & Hardware |
[Website] hoe aap ik deze site na? nEEt | 7 | 16-07-2002 13:54 | |
Software & Hardware |
Het grote website-topic! chatfreak2002 | 20 | 20-03-2002 20:27 | |
Software & Hardware |
Dutchtone houdt SMS-jes vanaf websites tegen Verwijderd | 31 | 10-09-2001 16:26 |