Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens mij = oa onderwijs assistent
angel_girl, als ik jou was zou ik toch ff doorbijten en dat laatste jaartje havo afmaken. examenjaar valt heel erg mee, en met een havodiploma kan je zooooo veeeeeeeeel meer. het kost toch ook veel meer tijd als je ipv 1 jaar havo 3 of 4 jaar mbo gaat doen voor je naar het hbo kan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ga toch niet over dit jaar.. en weet niet of ik het wel haal als ik 4havo weer ga doen. Want ik heb erg mijn best gedaan maar het wil gewoon niet lukken. Maar na de MBO ga ik wel HBO doen en ik ben nog jong, ben 15 dus dat maakt niet uit. ![]()
|
![]() |
als je oa gaat doen ben je hulpje voor de lerares en werk je in kleine groepjes, voornamelijk (voor zover ik weet) Ik weet nie hoelang die opleiding duurt
Als je spw nivo 3 gaat doen, kun je met kids werken. Dus kinderdag verblijven, peuterspeelzalen dat soort werk. Als je spw nivo 4 gaat doen kun je werken met bejaarden, moeilijk opvoedbare kids, gehandicapten, PSY patienten, autisten. Wat tijgertjuh ook al zei is op mijn school ook zo over spw dan: je kunt spw 3 +4 aantal jaar week niet psies volgens mij 4 in totaal. spw 3 verkort, 2,5 jaar bezig. spw 3 gewoon, 3 jaar spw4 verkort, 3,5 jaar spw 4 gewoon, 4 jaar Dat hbo bijna even makkelijk is als mbo geloof ik ook niet zo. Dit is veel meer praktijk gericht, en over het sph heb ik ook gehoord dat daar veel engelse boeken zijn en veel studie.. (maar dat heb ik gehoord, dat week dus niet zeker ![]() Ik hoop dat je hier wat aan hebt ![]() en succes met je keuze!! T.T
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat voor hbo opleiding wil je gaan doen na het mbo? Lijkt me ook iets om in je beslissing mee te laten wegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het wel leuk om met mensen te werken dus dit leek me wel een leuke opleiding. Maar ik denk dat ik daarna SPH ga doen.. ![]()
||
Citaat:
verkort : 3, 5 jaar en als ik hem gewoon ga doen 4 jaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je hierna sph wilt/gaat doen is spw idd het handigst, volgens mij. ![]() |
![]() |
|
|